Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-10, 14:53
Medlem
Svågern o debbie o några till har nu anlänt till "sommarstället", özzen har inte rapporterats siktad.
Citera
2018-06-10, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enne
Svågern o debbie o några till har nu anlänt till "sommarstället", özzen har inte rapporterats siktad.

Hehe, det rör på sig tydligen !!! Özzen kanske gömde sig i bakluckan ? Ikväll eller tidigt imorrn bitti är det belägrat av reportrar runt hela stället kan man ju tro ?

Eller blir det någon annan kurdklan som letar upp dem och vi kan förvänta oss lite stenkastning och ännu mera PK-Marinerad raketforskar-mångkultur tro ?

När kommer getterna och kamelerna dit då ? Det finns ju plats...
Bäst de lappar och lagar kanoten, det var ju en massa hål i den , Özzen brukar ju öza, hehe...

Özzens tweet igen:

Citat:
Stefan Sundström säger det bra:

Jag tror feminismen kan vara den kraft som kan hålla mänskligheten kvar på det här halkiga klotet.

Kanske är jag utbränd, jag ser inga andra krafter just nu.
Men jag tänker försöka hjälpa till.

(från @LinneaBruno )
#svpol #fi @Feministerna

Är Özzen utbränd nu ?
Eftersom Özzen inte vet något själv utan måste fråga sin svåger först,
så kan man ju undra om hen frågat svågern om sitt eget hälsotillstånd ?
Har det tex regnat in i proppskåpet - Kan svågern svara på det ?
Vilket stöd kan hen vänta sig ifrån F! ?
Går Schyman All-In och säger att svarta pengar till terrorister är helt okej ?
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2018-06-10 kl. 15:46.
Citera
2018-06-10, 15:09
Medlem
Citat:
i

Tack Enne för uppdatering. Är då "sommarstället" militärförrådet?
Citera
2018-06-10, 16:21
Medlem
De bor i skolan, förrådet är inte färdigrenoverat invändigt än. Bygget där verkar stå stilla sedan balterna försvann i februari... Dock hålls det på med yttre anläggning av en terrass längs ena långsidan. Tidigare i vår drogs ny elkabel för anslutning til elnätet.
Citera
2018-06-10, 16:51
Bannlyst
Finns det bilder på stället innan det köptes upp?
Citera
2018-06-10, 17:12
Medlem
Citat:
De bor i skolan, förrådet är inte färdigrenoverat invändigt än. Bygget där verkar stå stilla sedan balterna försvann i februari... Dock hålls det på med yttre anläggning av en terrass längs ena långsidan. Tidigare i vår drogs ny elkabel för anslutning til elnätet.

Kräver väl bygglov sånt där?
Fast å andra sidan, varför skulle klanen Nujen bry sig om regler och bestämmelser gällande planer och byggen, när hela familjen med glatt humör finansierar uzbekisk extremism..?
Citera
2018-06-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Projektilmagasinet? http://www.tjelvar.se/byggnader/516.htm
De tre översta bilderna är från det förråd som nu byggs om till bostad. Från ca 2012.
Citera
2018-06-10, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kräver väl bygglov sånt där?
Fast å andra sidan, varför skulle klanen Nujen bry sig om regler och bestämmelser gällande planer och byggen, när hela familjen med glatt humör finansierar uzbekisk extremism..?

Ansöka om bygglov? Nujens skumrask affärer bedrivs utan behöva ansöka om något.
Citera
2018-06-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Ansöka om bygglov? Nujens skumrask affärer bedrivs utan behöva ansöka om något.

Jag kanske var lite otydlig när jag skrev:
"Kräver väl bygglov sånt där?"

Borde förstås lagt en sån här under min fråga:

Sarkasmer kan var luriga..
Citera
2018-06-10, 18:12
Bannlyst
Citat:
Jag kanske var lite otydlig när jag skrev:
"Kräver väl bygglov sånt där?"

Borde förstås lagt en sån här under min fråga:

Sarkasmer kan var luriga..

Visst kan tonen vara sarkastisk och lätt komisk om Nujen, men det som tas upp är allvarlig om utövning av brottsligverksamhet som Nujen är skyldig om.
Senast redigerad av Anonymaalko 2018-06-10 kl. 18:14.
Citera
2018-06-10, 18:22
Bannlyst
Citat:
Häromdagen började jag lyssna på Özz Nujens Sommar-program från 2002.
Lyssnade inte helt färdigt, men efter att ha hört drygt hälften kan jag konstatera att ÖN är usel. Han är usel som "poet" (rimmar typ smärta hjärta), usel som representant för den kurdiska frågan, usel på att hålla sig till sanningen (=sagan om att mamma Nujen med alla sina barn skulle under natten vandra genom ett minfält), usel på att dölja sitt hat för vissa andra nationaliteter, m m.
Varför håller kurden, som med sin familj fick en fristad här i Sverige, på med att håna Norge? Den frågan har jag lyft här efter att ha läst hans Nationaldagskrönika i Expressen.
När jag lyssnade på hans Sommar-program kom det värre grodor ur munnen på honom. Nu framställde han tyskarna över lag som nazister!
Länk: https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/386291?programid=2071
Jag kollade inte tiden för tyskhatet, men det finns "godbitar" lite här och där.

Sen förstår jag inte varför kurden ÖN så varmt månar om de turkar som befinner sig i Tyskland? Jag trodde ÖN ogillar turkar, gör han inte det? Vad det inte turkar som enl ÖN grep och torterade pappa Mamoste?

Svaret bottnar i att Nujen själva är turkar. Men i vilseledande syfte vill kallas för "kurder" fast i grund och botten är turkar. Och turkarna själva är ett krigiskt folkslag med olika stammar som historiskt försökt invadera Europa.
Senast redigerad av Anonymaalko 2018-06-10 kl. 18:39.
Citera
2018-06-10, 20:15
Medlem
CapsLock99s avatar
https://www.naturvardsverket.se/Stod-i-miljoarbetet/Vagledningar/Kemikalier-och-miljogifter/PCB/PCB-sanera-byggnader/

Det kan föreligga krav på Nujens att sanera om det finns gamla gifter i byggnaden/erna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in