Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-09, 18:59
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/jag-hoppas-att-du-har-en-klump-i-magen/

Özz senaste krönika, den mannen har verkligen inte alla indianer i kanoten så att säga.
Nä, det brann på loftet för länge sen. Tragiskt att Özzen och hans gelikar inte har fattat det. Kanske hans svåger har en liten aning.
Citera
2018-05-09, 19:09
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/jag-hoppas-att-du-har-en-klump-i-magen/

Özz senaste krönika, den mannen har verkligen inte alla indianer i kanoten så att säga.
Han är en bidragande orsak till den sjunkande IQ-nivån i det här landet.
Han tycker att Sverige ska ha en klump i magen som vågar ifrågasätta invandringens lönsamhet.
Själv har han visat sig vara en simpel skattesmitare med terroristkopplingar.
Man läser ganska lätt mellan raderna vem som egentligen har en klump i magen.
Citera
2018-05-09, 19:15
Medlem
Aristaeuss avatar
Efter Özz artikel i Expressen, så börjar man så smått fundera på om vi människor faktiskt lever i en parallell verklighet och värld ändå.

*Ooops, nu forsar det visst fram en polkagrisvåg

som rids av fluffiga cerisa enhörningsbebisar, med pyttepottit gulliga och supermjuka skor av krasse,änglahår och Banisteriopsis caapis på sina små microhovar.

från min schäslong!*
Senast redigerad av Aristaeus 2018-05-09 kl. 19:18.
Citera
2018-05-09, 19:34
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Tackar, tackar, e det var bara en tramsebamsetext som ramlade ut, det blir väl knappast utgivet på nå skönlitterärt förlag - Men kanske på talbok ?
Vem läser upp det då ? Läsare skulle ju kunna vara Sven Wollter, Jan Myrdahl, Jan Guillou mfl

Nu solar jag arslet i sköna majsolen, och dajmkrysset blir ännu brunare
i takt med att PK-Härdsmältan fortgår på Expressen
Fråga min svåger han vet

#frågaminsvåger
#varärminsvåger
#rörinteminsvåger
#jagärhär
#jagvilleevaraenneger
#Rymdkram
Fortsätt med dina tramsebamsetexter. Skippa den sista med rymdkramar, så är du seriös. Om du solar fram eller bak kan ju genera en del, inte mej. Denna svåger , han får allt större betydelse i sammanhanget. Finns han på riktigt ,eller? Är det ytterligare en fejkhistoria från klanen? Ljuga har för mej fått en helt ny betydelse. Ja, inte bara i klanens utsagor, utan över huvud taget. Det verkar vara hel okej nu för tiden, så jag är en ivrig kandidat till att börja med det. Nä, det är haram enligt islam. Att det är så många som misstolkar eller feltolkar är en gåta för mej.
Senast redigerad av Framme 2018-05-09 kl. 19:40.
Citera
2018-05-09, 19:49
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:

Edit: märkte nu att krönikan redan är upptäckt och diskuteras.
Denna text måste uppmärksammas om och om igen: Heder åt dig.

Varför har pappan betalat terroristen? Det måste ju rimligen ligga utanför renoveringen i Tingstäde?
Citera
2018-05-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Denna text måste uppmärksammas om och om igen: Heder åt dig.

Varför har pappan betalat terroristen? Det måste ju rimligen ligga utanför renoveringen i Tingstäde?
Akilov har ju sagt till polisen att Nujens betalningar avsåg byggstäd på Gotland (om man inte kan lita på Akilov, vem kan man då lita på?), polisen har svalt den storyn med hull och hår och inte funnit anledning att ställa kontrollfrågor till Nujens (enl Özz).
Om Nujens betalningar på 85.000 kr är svarta pengar har heller inte intresserat polisen, lika lite som om det funnits fler betalningar i form av kontanter eller om det var från Nujens som Akilov fick svarta kontanter för ströjobb sista månaderna före attentatet.

Kanske om Akilov i förhör sagt att hans terror finansierades av Nujens att polisen skulle funnit anledning bry sig för dom vet säkert att terrorfinansiering är förbjuden.

Polisen kan ha anat att när fuppen offentliggjordes så skulle Nujens betalningar väcka frågor och vi har fått se deras strategi som går ut på att tiga ihjäl saken. Eller så var det meningen att betalningarna inte skulle synas i materialet och då hade ingen saknat den informationen och allt hade varit frid & fröjd.
Senast redigerad av Externalist 2018-05-09 kl. 21:12. Anledning: La till "frid & fröjd".
Citera
2018-05-09, 20:54
Medlem
Uppenbarligen är Adjözz totalt groggy över det berättigade pitbulldrevet, eftersom "krönikan" även med Özz-mått mätt är en total katastrof. En massa märkliga frågor som spottas ut åt alla håll, kryddat med några märkliga utsagor som att han skrattar hela vägen till banken.

Givetvis skrivs inget konkret som t ex anmärkningar mot svenskens skattemoral, eftersom det är omöjligt t.o.m. för haverikurden Adjözz i det här läget. Snarare gällde det väl att fylla ut ett visst antal ord i texten så att han kan få sitt honorar in på bankkontot.

Jag kan inte se annat än att Expopressen snart dumpar dåren. A total waste of space.
Citera
2018-05-09, 21:29
Medlem
Özz nujen är inte bara skattesmitare han är även kola-torsk, vet det till 100 procent, vill inte gå in på hur jag vet det men jag bara vet det, har träffat han ett antal ggr, gillar inte snubben, älskar sej själv överallt annat typ...
Citera
2018-05-09, 21:33
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det är viktigt att hålla fakta högt i tråden, minsta fel och kritiker kan slå ner på det istället för att bemöta relevanta frågor.

Akilov vistades ej olovligt i landet hösten 2015, han sökte asyl och hade ej fått svar vid tiden för Gotlandsöverföringarna. Özz har själv tryckt på detta, ge honom inte vatten på sin kvarn.

Eller har du bevis som säger annorlunda?

Ja, och det komiska är att idioten hävdar detta, åter och åter.
Han behöver inte hänvisa till svågern i just detta fall.
För just detta vet han faktiskt.
Citera
2018-05-09, 21:35
Medlem
Mr.Swedens avatar
Milde tid. Det här numret av Expressen, alltså. Krönikan kan faktiskt vara den märkligaste text jag läst. ÖN är alltså uppkörd i hörnet och blöder rikligt ur anus. Men i stället för att agera smart, angriper han och ifrågasätter värdfolket, oss svenskar och våra livsstil.

Han undrar i rubriken om vi har en klump i magen. Låt mig säga så här; jag möter numer människor som faktiskt har en klump i magen. Skötsamma, hjälpsamma svenskar som ställde upp och erbjöd de här lite enklare folkslagen en fristad. Nu har de upptäkt vad det vad det var för människor som kom. Att det finns en anledning till att Mellanöstern förblir en blodig sandlåda, utan tecken på utveckling. Generationers kusingifte har höga kostnader.

ÖN är alltså en klantomte med primitiva reflexer. Och nu har klanen Nujen således bestämt sig för att utmana klanen Svenska Folket.

Utgång given, medeltiden kommer inte tillbaka.
Citera
2018-05-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
Han e inte lite fräck han
Skamlös som en hora och fräck som slaktarns hund.
Som svar på horunges fråga om barnens lika värde.

"De två afghanerna döms nu till mycket låga straff av Lunds tingsrätt.

Den ene döms till skyddstillsyn förenad med fängelse i två månader för våldtäkt "

"Den andre afghanen döms till 60 timmars ungdomstjänst för sexuellt tvång"

Båda slipper utvisning.

Så Özz. Den 16-åriga flickan kommer troligen ha ett livstidsstraff. Medan barnen med skägg fick nada!
Så ta ditt jävla svammel och åk tillbaka till bergen!
Citera
2018-05-09, 21:55
Medlem
Studsbolls avatar
Med den nya krönikan i Expressen besvarades två viktiga frågor. Nej, skattesmitarkurden är fortfarande Expressens husblatte och de tar inte sin hand från honom efter hans tvivelaktiga affärer med Akilov. Och ja, han tror fortfarande att anfall är bästa försvar och öser skit över svenskarna som uppenbart borde skämmas för att jordens alla människor inte kan komma hit och få bidrag. Det är en mycket obehaglig typ, Özz.
Senast redigerad av Studsboll 2018-05-09 kl. 22:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in