Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Som MSB så klokt påminner:
Samröre -oavsett i vilken form det än förekommer, med terroristsympatisörer likt Özz Nujen, kan allvarligt skada ditt varumärke

Mammagalan går på Kanal 5 kl 20 idag, mejladressen verkar vara kundtjanst(at)dplay.se
Så det är väl bara att mejla dem och fårga om svågern kommer också ?
Även att Kanal 5 finns på Facebook ja,
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Ja, tyvärr lades förundersökningen mot Soran Ismael för våldtäkt mot tre kvinnor ned igår.
Åkl bedömde att det inte räckte med det kvinnorna berättat. Soran nekade alltså..
En sorgens dag igår om du frågar mig.
Det kan ju ha samband med Virtanen och UG att det UG fått fram redan har läckt ut. Att det tex är något lurt med anmälningarna.
Eller att advokatskatan Ramberg har saboterat processen på något sätt.
Förresten så kom jag osökt att tänka på att Turd-Kurden Özz på något sätt har smort upp advokatskatan Anne Ramberg ordentligt med tex några lådor champagne, kaviar och färsk hummer.
Och då och då en chokladask och blombuketter ?
Özz har väl lärt sig av Labbelito (Mona Sahlins toyboy) ?
Så på så sätt har Solkonungen Özz lindat Ramberg runt lillfingret
Ramberg har pyntat in 100 K i månaden till Özz för att Özz ska agera livvakt och stiligt manligt sällskap på tex Operan och Dramaten ?
Det är ju faktiskt rätt så skumt att Ramberg var så snabb att lägga locket på,
Möjligen därför det är så tyst också ?
Men det är inte alltid bra att lägga locket på, surdegen kan då jäsa helt överstyr, och lukta jäkligt illa...
Plus att locket kan ju ramla av vid helt fel tillfälle, och av fel person, tex en stilig kulturberikande vaktmästare som ska till att massera Rambergs trötta fötter medans hon tuggar i sig färsk hummer, och råkar välta omkull surdegskastrullen ?
Och att Mållgan råkar se eländet
Jag hört något gammalt rykte om att Ramberg skulle vara sk New-Age-kvinna, lite åt batikhållet, kristaller och sådant trams ? Men det är kan hända fler som vet något ?
Hon ska någon gång ha varit klädd i päls, vilket det antagligen finns bilder på, kanhända något för djurrättsaktivisterna och miljöpartisterna att hugga på ?
PK värnar dock om sina heliga surdegar, men de kan bli farliga för karriären om de typ feljäser,
hehe...
Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Haha, ja hans alster är i vart fall utav lite bättre bildmässig kvalitet än tex Lars Vilks rondellhundar, men fan i helvete om det går att tjäna några pengar på sådant i Turkiet ? - Det verkar ju vara helt dödfött. Har för mig att journalister, fotografer, tecknare och mediapersonal tjänar rätt så dåligt i de arabiska länderna. Och en satirtecknare lär tjäna mycket mindre skulle ja tro. Antagligen futtigt kan man tänka sig. Dessa får väl heller inga pengar förräns de publiceras, och det blir inte så ofta i regel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Att ställa ÖN bredvid Amelia Adamo och Kristin Kaspersen får mig att undra över hur i all sin dar man tänkte.
Även utan Flashback borde ÖN vara en persona non grata. Måtte han profylaktiskt tas av banan innan han häcklas och buas ut av folk i publiken imorgon.
Kan dock tänka mig att många batikhäxor blir fuktiga i sina ekologiska trosor när de ser Özz, och kastar all logik överbord, Åh Gud han är ju så charmig ?
Det skulle ju bli riktigt underhållande om Özz sätter igång och rantar som i sista krönikan, - Att svensken inte tar hand om sin mamma, klump i magen, mm...
Özzen kanske också börjar stortjuta om högerdrivna trollarméer etc etc,
Det kan ju bli en underhållande kväll tro ?