Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-10, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Hur lyckas man haffa 16 dejter på ynka 3 månader? Måste vara någon form av rekord.

Man undrar om du är sådan där spänntyp med naken överkropp på dina bilder.

Hade kunnat haffa fler om jag velat. Visste inte om att det var bra stats. Men ja, jag är en sån där med bar överkropp. Fast inte på något superspännigt sätt; det gäller att skryta mer diskret om man vill det ska funka.

Har dejt här hemma ikväll med en gullig asiatiska med enorma bröst (ja, sådana finns – tydligen). Wish me luck, gott folk!

Har en dejt på tisdag och en annan på torsdag också. Hon på tisdag verkar festlig. Intelligent, rolig och varm. För att inte tala om kåt.
Citera
2018-06-10, 16:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Går hon in under den tiden ni ses eller efteråt? Att man gör det efteråt kanske inte är så konstigt, visst är 72h mer än 48h men det är inte inte speciellt mycket och man utvecklar ju inget underverk på den tiden.

Kan man inte se det som omvänt, man har gett någon 72h och hon fick såpass bra pejl och du med att man kanske inte är nyfiken på mer?
Efteråt såklart, man rör inte mobilen under tiden man är tillsammans av respekt för den andra.

Tycker 72 timmar tillsammans är rätt mycket, en "vanlig dejt" är kanske ett par timmar, så det är ett xx-antal vanliga dejter, men vi har kört heldagar med a lot of happenings, övernattningar osv.
Citera
2018-06-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hade kunnat haffa fler om jag velat. Visste inte om att det var bra stats. Men ja, jag är en sån där med bar överkropp. Fast inte på något superspännigt sätt; det gäller att skryta mer diskret om man vill det ska funka.

Har dejt här hemma ikväll med en gullig asiatiska med enorma bröst (ja, sådana finns – tydligen). Wish me luck, gott folk!

Har en dejt på tisdag och en annan på torsdag också. Hon på tisdag verkar festlig. Intelligent, rolig och varm. För att inte tala om kåt.
Skojar du, en tjej som är kåt?? Det är ju helt otroligt
Citera
2018-06-10, 16:55
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:

Du sätter ribban alldeles för lågt. Ha lite krav för bövelen!
Citera
2018-06-10, 17:00
Medlem
Citat:
Exakt, sedan är det han som sitter här sen och ömkar och beklagar sig(hänt fler än en gång). Utan att se sitt eget mönster, tyvärr.
Citera
2018-06-10, 17:06
Medlem
Citat:

Hur menar du nu?
Citera
2018-06-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Efteråt såklart, man rör inte mobilen under tiden man är tillsammans av respekt för den andra.

Tycker 72 timmar tillsammans är rätt mycket, en "vanlig dejt" är kanske ett par timmar, så det är ett xx-antal vanliga dejter, men vi har kört heldagar med a lot of happenings, övernattningar osv.

Tyvärr är det så typ alla beter sig. Hur bra dejten än är så är de snabbt tillbaka och söker bekräftelse från andra i appen. Tinder-kulturen suger verkligen.
Citera
2018-06-10, 17:10
Medlem
Citat:
Exakt, sedan är det han som sitter här sen och ömkar och beklagar sig(hänt fler än en gång). Utan att se sitt eget mönster, tyvärr.

Förstår inte riktigt det här heller. Antar ni menar att jag inte ska förvänta mig något seriöst av tjejer som är sexuella av sig tidigt. Eller?
Citera
2018-06-10, 17:17
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Tyvärr är det så typ alla beter sig. Hur bra dejten än är så är de snabbt tillbaka och söker bekräftelse från andra i appen. Tinder-kulturen suger verkligen.
Vilket förklarar delvis varför jag inte är på någon app. Det blir som ett extra jobb att glo i mobilen varannan minut. Ungefär som man stämplar in.Jag ogillar att jag ligger i soffan och skriver i mobben just nu
Citera
2018-06-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Vilket förklarar delvis varför jag inte är på någon app. Det blir som ett extra jobb att glo i mobilen varannan minut. Ungefär som man stämplar in.Jag ogillar att jag ligger i soffan och skriver i mobben just nu

Haha, ja, redan utan Tinder är man nog så beroende. Men det är rätt hjärtlöst när just relationsbyggandet drabbas av detta slentrian.
Citera
2018-06-10, 17:27
Medlem
Citat:
Du är ju likadan? Tänk om de du bestämt dejt med nu visste om att du hade flera, som du suktade efter och det var bysten på den ena och den andre var kåt. Jag menar, du är ju mer än intelligent när det gäller så mycket annat men när det gäller tjejer så blir du som en liten förvirrad grabb.

Gör inte som du alltid har gjort om du inte vill ha de resultaten du alltid har fått.
Citera
2018-06-10, 22:32
Medlem
dunias avatar
Citat:
Du är ju likadan? Tänk om de du bestämt dejt med nu visste om att du hade flera, som du suktade efter och det var bysten på den ena och den andre var kåt. Jag menar, du är ju mer än intelligent när det gäller så mycket annat men när det gäller tjejer så blir du som en liten förvirrad grabb.

Gör inte som du alltid har gjort om du inte vill ha de resultaten du alltid har fått.
Ahmeeen. Väl talat.

Vet dem om att du dejtar flera samtidigt? Så smutsigt gjort...förutsättningar hade sett annorlunda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in