Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-30, 15:33
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
lol, illa. Skönt att jag har mitt fakekonto som rullar på bra. Webbversionen funkar utmärkt. Använder både den och vanliga. Din fotomodell är inte möjligtvis mörk? Tror tjejer på tinder föredrar blond och blåögd. Dvs typiska svenskkillen.

Men asså när skapades det fejkkontot? Det verkar helt jävla omöjligt nu...Varje gång man skapar så måste man "confirm" med telefonnummer efter 2-3 dagar.

Nä det var en arisk hunk, samma som jag innan fått 90 % matchningar med så något var bara fel verkar det som. Kanske har Tinder gjort så man får inte ses bland tjejer förens facebook kontot är verifierat. Men kan ju inte verifiera för har bara ett nummer...det är redan låst till annat konto.

Hur ska man lösa!?
Citera
2018-05-30, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Men asså när skapades det fejkkontot? Det verkar helt jävla omöjligt nu...Varje gång man skapar så måste man "confirm" med telefonnummer efter 2-3 dagar.

Nä det var en arisk hunk, samma som jag innan fått 90 % matchningar med så något var bara fel verkar det som. Kanske har Tinder gjort så man får inte ses bland tjejer förens facebook kontot är verifierat. Men kan ju inte verifiera för har bara ett nummer...det är redan låst till annat konto.

Hur ska man lösa!?

Kan vara så att dom känner av copyright på bilden också. Tex jag modifierade lite bilder på ett spel förut och la in en kompis ansikte skulle skicka iväg på ett mail. Bilden blir osynlig och gick inte att tanka hem. Den kände av att det var "någon annans bild", så är väl inte omöjligt att tinder har skaffat något liknande för att undvika catfish, osv.
Gå och skaffa ett annat kontantkort/nummer bara, kör i en gammal mobil, solved.
Citera
2018-05-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel

Hur ska man lösa!?

https://www.google.se/search?q=temporary+phone+number&rlz=1CDGOYI_enSE75 7SE757&oq=temporary+pho&aqs=chrome.1.69i57j0l3.468 9j0j4&hl=sv&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Citera
2018-05-30, 15:48
Medlem
Honeyvoices avatar
Tror inte hon söker dejt…tror hon söker kunder…

http://tinypic.com/view.php?pic=oi97vb&s=9#.Ww6rh0v9LwI
(lånar din länk white)

https://www.scandalbeauties.com/blogs/ebbanorrby?f=everything&ref=search

bilden upp till höger har skriften och stjärnan ganska tydligt

ps kan också vara någon som stulit hennes bilder
Senast redigerad av Honeyvoice 2018-05-30 kl. 15:58.
Citera
2018-05-30, 16:15
Medlem
Bilden i den första länken är ju rimligtvis ganska långt innan de i den andra länken, det ser man dels på att hon fixat tuttarna i andra länken. Och har man det lägger man knappast ut bilder på hur man såg ut innan, så det är nog knappast tjejen på bilderna som skapat profilen.
Citera
2018-05-30, 17:47
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
https://www.google.se/search?q=temporary+phone+number&rlz=1CDGOYI_enSE75 7SE757&oq=temporary+pho&aqs=chrome.1.69i57j0l3.468 9j0j4&hl=sv&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Har provat 100-tals olika...inga får fram någon confirmation code från FB. Tror de har blockat alla sådana nummer på något sätt.
Citera
2018-05-30, 17:48
Medlem
Loels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Kan vara så att dom känner av copyright på bilden också. Tex jag modifierade lite bilder på ett spel förut och la in en kompis ansikte skulle skicka iväg på ett mail. Bilden blir osynlig och gick inte att tanka hem. Den kände av att det var "någon annans bild", så är väl inte omöjligt att tinder har skaffat något liknande för att undvika catfish, osv.
Gå och skaffa ett annat kontantkort/nummer bara, kör i en gammal mobil, solved.

Lol pallar fan inte köpa kontantkort för att bara skapa fake fb och sen tinder...Nej måste finnas något annat sätt.
Citera
2018-05-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Tror inte hon söker dejt…tror hon söker kunder…

http://tinypic.com/view.php?pic=oi97vb&s=9#.Ww6rh0v9LwI
(lånar din länk white)

https://www.scandalbeauties.com/blogs/ebbanorrby?f=everything&ref=search

bilden upp till höger har skriften och stjärnan ganska tydligt

ps kan också vara någon som stulit hennes bilder

Vart är tatueringarna på ena handleden/armen? Ser ut som två helt olika tjejer för mig.
Men bilder är bilder, det brukar ju heta "VA? är det du? Du är mycket snyggare i verkligheten".
*gråter blod över att aldrig kunna få till dom riktiga hunkpotential bilderna*
Citera
2018-05-30, 22:49
Medlem
anteri17s avatar
Är det verkligen fel att bli för kräsen? Om man har råd att vara kräsen så är det rimligen eftersträvansvärt. Med råd menar jag inte att vara kräsen som en 27-årig kvinnlig singel som dejtar utan mål och till slut har fallerat i livet som 30-åring.

Ju fler jag träffar ju högre krav ställer jag på utseende, person, karaktär och det sexuella. Potentiellt skadligt i längden?
Citera
2018-05-30, 23:21
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Är det verkligen fel att bli för kräsen? Om man har råd att vara kräsen så är det rimligen eftersträvansvärt. Med råd menar jag inte att vara kräsen som en 27-årig kvinnlig singel som dejtar utan mål och till slut har fallerat i livet som 30-åring.

Ju fler jag träffar ju högre krav ställer jag på utseende, person, karaktär och det sexuella. Potentiellt skadligt i längden?
Vad vill du ha i längden kanske du skulle fråga dig innan du svarar på frågan.
Citera
2018-05-30, 23:32
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Äsch, låt folk ha de bilder som de vill. Tjejen såg ju inte stötande ut och män flashar ju också. Skitsamma. Dock är problemet kanske att många av dem tar risker, inte att de äger underkläder eller bikinis. Yngre tjejer kan dessutom inte gardera dem själva om de tror att det är normalt att se mer privat ut men känslomässigt inte är särskilt vuxna.

För helsiske, det är bara kvinnokroppar. Men när de flödar i porr som konsumeras är det ok? Skillnad på att se kvinnor som skyldiga varelser eller viljelösa objekt?
Lilla gumman... detta är tinder-appen och inte Disney-appen

Ingen tvingar dom att göra så så varför ser du dom som små barn?
Citera
2018-05-30, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Lilla gumman... detta är tinder-appen och inte Disney-appen

Ingen tvingar dom att göra så så varför ser du dom som små barn?
Det sa jag inte att jag gjorde utan särskilde från dem yngre. Faktum är att jag tror att jag sa att jag inte bryr mig annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in