Det har jag redan gett flera förslag på även om det säkerligen finns fler.
Anser du att det är befogat för svenska kvinnor att ha samma rädsla för män som kvinnorna i Afghanistan och i Daesh fångenskap har?
Citat:
Det var inga värdiga frågor att svara på. Jag är ingen demon bara för att jag inte håller med dig till punkt och prickar...
Tycker du att du på något sätt är rolig i ditt undvikande av att svara på frågorna eller?
Citat:
Det har jag redan gett flera förslag på även om det säkerligen finns fler.
Så? vad är de andra skälen/ skälet då?
Citat:
Vilket måndagsexemplar till feminist du är. Man beskriver inte fenomenet relationsvåld med barn inblandade som om det enkom är pappan som är förövaren. Så ser inte fenomenet ut. Det finns inga ursäkter...
Är DU helt bakom flötet? det är en text från roks, där man alltså tar hand om dödshotade, gravt misshandlade kvinnor (inte män) och ibland barn utsatta för våld från en närstående man.
Ska man låtsas som annat då i sina beskrivande texter?
Ska man låtsas som annat då i sina beskrivande texter?
Citat:
Så länge som ROKS är integrerad med socialtjänsten, går under socialtjänstslagen och som en ideologisk lobbyverksamhet får ~100 gånger mer av våra statliga skattemedel än Svenska Naturskyddsföreningen - så ska det ställas krav på dem som heter duga, och att använda ett jämställt språk är det minsta av de kraven. Åsikterna som vi pratar om och som de ger uttryck för - i sina texter och i dokumentärer - stöds av enbart en liten bråkdel av befolkningen... få är intresserade av att demonisera män.
Är du som tjata om socialtjänt/ offentlig hjälpveksamhet etc.
Jag pratar om Roks och deras teorier kring varför män som kön, slår/ förtrycker/ dödar närstående kvinnor.
Jag pratar om Roks och deras teorier kring varför män som kön, slår/ förtrycker/ dödar närstående kvinnor.
Anser du att det är befogat för svenska kvinnor att ha samma rädsla för män som kvinnorna i Afghanistan och i Daesh fångenskap har?