Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparmynt
Nej, jag tror inte att det är den enda förklaringen.
Så? vilka är då de andra förklaringarna?
Citat:
Vad jag ser framför mig? En labil människa som ser det absolut värsta tänkbara i någon som inte håller med henne till punkt och prick.
Tycker du att du på något sätt är rolig i ditt undvikande av att svara på frågorna eller?
Citat:
Vart har jag förkastat makt som skäl? Jag tror inte att det är det enda skälet - till skillnad från ROKS, Eva Lundgren och uppenbarligen dig. Jag lever inte i en Duplo-värld där mänsklig interaktion blev tömd på insikter och vetskap strax efter 1900-talets mitt.
Så? vad är de andra skälen/ skälet då?
Citat:
Är du helt bakom flötet? Det var inte ett specifikt brottsfall som beskrevs utan relationsvåld med barn inblandade som fenomen...
Är DU helt bakom flötet? det är en text från roks, där man alltså tar hand om dödshotade, gravt misshandlade kvinnor (inte män) och ibland barn utsatta för våld från en närstående man.
Ska man låtsas som annat då i sina beskrivande texter?
Citat:
Ska svensk socialtjänst/offentlig hjälpverksamhet utgå från situationen för kvinnor i hela världen? Länder som har fullskaliga krig är alltså förhållanden som vi ska forma våra verksamheter efter här i Sverige? Du har fan tappat det totalt... ser du bomber falla när du tittar ut genom fönstret någonstans i Sverige eller Daesh dränka folk och kidnappa kvinnor i tusentals någonstans på Sveriges gator?
Är du som tjata om socialtjänt/ offentlig hjälpveksamhet etc.
Jag pratar om Roks och deras teorier kring varför män som kön, slår/ förtrycker/ dödar närstående kvinnor.