Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Alla vet att du är en psyksjuk pedofil som ratades av NMR. Därav ditt epitet ”Ephialtes”. Du är en slags ”reversed indicator” när det gäller bedömningar och åsiktspositioner.
Det är inte pedofili efter puberteten, det är fint och naturligt att 13-åringar har sex.
Menar du att höga skatter & att man inte får bära vapen eller vadå?
Huruvida jag uppfyller kriterium för psykisk sjukdom eller ej är irrelevant (jag jag uppfyller kriterierna för adhd-pi och sökert mer där till).
Citat:
I Sverige har en liberal frihet införts. Frihet från plikt, moral och ansvar. Därför har det varit lätt för marxistregimen att beröva normala människor deras personliga frihet. Det jag förordar är det rakt motsatta.
Så du vill ha nazistisk frihet istället där man får välja mellan att bli gasad och arbeta som slav i koncentrationsläger?
Du verkar inte ha koll på vad medborgerliga rättigheter innebär, de kan vara negativa och positiva, problemet i Sverige är fokus på positiva rättigheter ex gratis sjukvård, skola, pengat om man knte arbetar, osv.
Ex på negativa rättigheter är att kunna beväpna sig, yttra sina (van)föreställningar, knulla 13-åringar, osv.
Nazister är för "positiva rättigheter" och är helt emot viktiga negativa rättigheter ex att slippa tvingas ut i krig, inte bli gasad/tvångssteriliserad, osv.
Verklig frihet är att leva sitt eget liv utefter de personliga preferenser man själv har, detta kan innebära att vara krigare men det kan också innebära att leva som porrskådis.