Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Det står inte mellan USA och Assadregimen. Du kan vara emot båda utan några problem. Problemet uppstår när du anklagar USA för ohyfs medans du stödjer århundrades största massmördare.
Återigen så är du efterbliven och opartiskt som vanligt, jag har faktiskt icke stött någon part i denna konflikt! Jag stöttar lag och ordning! USA ska rätta sig efter internationella lagar, alla ska vara lika inför lagen. Det jag skriver är ju historiskt fakta, varför tycker du att sanningen är "ohyfs"?
USA o co ska respektera Syrien gällande hur de sköter sitt land, precis som Syrien ska respektera USA hur de sköter sitt land!
Förlåt jag glömde, hycklande parasiter som dig förstår inte skillnaden med rättvisa för alla oavsett härkomst. Säg inte att du tror också du tillhör någon speciell klan eller klass som är bättre än alla andra? Guds utvalda folk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Syrien är redan ett krossat land och befinner sig i misär och extremism. Du kanske har glömt att dina gulliga shiasoladater i själva verket är shiajihadister från olika delar av världen. Det är alltså fråga om samma skräp och skrot som IS fast med annan inriktning. Syrien befinner sig dessutom i ett värre tillstånd än vad Irak eller Libyen någonsin befann sig i.
Kan du förklara vad du menar med att jag "passivt önskar ett extremistiskt Shariastyrt Syrien"? Är du helt jävla efterbliven eller är det bara tricks du använder för att verka överlägsen andra?
Syrien stöttate jihadister i Irak mot USA
Iran stöttade rebellerna i Libyen mot Ghaddafi och förespråkade öppet om deras beväpning
Ryssland stöttar rebeller i Ukraina och är direkt ansvariga för att skjutit ner civila flyg utan att erkänna det.
Menar du allvar att du vill dra dessa länder står för "ordning" i Syrien?

Jag tror, Iran lärde sig väldigt mycket om proxy krigandet från USA och Israel. Jag menar stödja jihadister i Afghanistan mot deras sekulära regering från 80-talet framåt. Samt att Israel startade Hamas mot Fatah som jag fick lära mig nyligen! Du får väl tacka USA/Israel som lärt Iran dessa knep eller? Förresten har inte Iran varit fredliga av sig i cirka 200 år?