2018-05-24, 12:45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Än en gång så har jag ingen genetisk koppling till Turkar.

Att du hyllar kristna sandnegrer som i sin tur hyllar Hezbollah, är vida känt av oss alla i tråden, som dina SLA "bröder" som stred för Israel........
Jag hyllar ingen och det här inget ställe där man "hejar på sitt lag". Jag ser geopolitiska konflikter ur ett mer seriöst perspektiv. Antar att det är svårt för sådan som dig att förstå det.
Citera
2018-05-24, 12:52
Medlem
arbetets avatar
En teori som kommit upp kring nuvarande hets mot Hezbollah och Iranier i Syrien. Så länge Hillary Clinton såg som en säker segrare i USA:s presidentval 2016 så var kampanjen från opposition och tillhörande shills samt NGO:s riktat mot Ryssland då man spelade på hennes aversion mot Ryssland och Putin. Nu vann Trump och då ändrades tonen i klagokören och man riktade in sig på Hezbollah och Iran istället.

Ganska förutsägbara alla dessa Islamister och Jihadist-lovers.
Citera
2018-05-24, 13:04
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag hyllar ingen och det här inget ställe där man "hejar på sitt lag". Jag ser geopolitiska konflikter ur ett mer seriöst perspektiv. Antar att det är svårt för sådan som dig att förstå det.
Det gör du absolut inte. Du ser det från ett antiamerikanskt och antivästerländskt perspektiv där du passivt hyllar och hejar på massmördare som Assad samtidigt som du gråter krokodiltårar över när palestinier dör. Det är som att Hitler skulle anklaga Turkiet för armeniska folkmordet.
Citera
2018-05-24, 13:11
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Det gör du absolut inte. Du ser det från ett antiamerikanskt och antivästerländskt perspektiv där du passivt hyllar och hejar på massmördare som Assad samtidigt som du gråter krokodiltårar över när palestinier dör. Det är som att Hitler skulle anklaga Turkiet för armeniska folkmordet.

Han ignorerar konversationen med mig angående källors trovärdighet och bristande källkritik. Jag är en "Jihadist-lover" samt så har arbetet ingen skyldighet att bevisa någonting utan bevisbördan ligger tydligen på den som opponerar sig mot ett påstående som inte bevisats.
Citera
2018-05-24, 13:12
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Du har inte avslöjat någonting. Jag har avslöjat att jag inte är turk. Jag har avslöjat till er alla att jag inte gillar er skitiga sandneger "President" Assad. Jag har också avslöjat att ni kristna sandnegrer, som idag hyllar Hezbollah, är samma pack som hyllade SLA som slogs för Israel.........

Kallar du assyrier/syrianer för kristna sandnegrer?
Citera
2018-05-24, 13:14
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Nej, jag ser det från anti-Hillary-perspektiv din lilla förvirrade Demokrat. Förstår att du i din liberala vanföreställning saknar konsekvensanalys och är inkapabel till att greppa orsakerna och skälen till konflikten i Syrien. Tyvärr saknar jag kompetens för att hjälpa dig även om jag önskar att jag kunde det. Du får söka professionell hjälp för dina kognitiva problem istället.
Citera
2018-05-24, 13:16
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Du har inte avslöjat någonting. Jag har avslöjat att jag inte är turk. Jag har avslöjat till er alla att jag inte gillar er skitiga sandneger "President" Assad. Jag har också avslöjat att ni kristna sandnegrer, som idag hyllar Hezbollah, är samma pack som hyllade SLA som slogs för Israel.........

Ja, vi ortodoxa kommer väldigt bra överens med shiamuslimerna. Vad är felet här? Är det inte bra att kristna och muslimer för engångsskull kan vara vänner? Du vill ju hellre se död och misär likt de extrema sunniterna. Bara det tyder på att du är en gravt sjuk människa. Jag hoppas att SÄPO har koll på dig.

Jag har aldrig hyllat de kristna i Libanon. Marken där tillhör inte ens vårt folkslag historiskt så det kriget stöttade jag aldrig. De sålde sig för sionisterna sak med att försvaga shia. Bachir Gemayel och hela den libanesiska fronten är knappast något jag som kristen har stöttat. Du får ha lite mer kött på benen om du ska försöka "avslöja" oss.
Citera
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Nej, jag ser det från anti-Hillary-perspektiv din lilla förvirrade Demokrat. Förstår att du i din liberala vanföreställning saknar konsekvensanalys och är inkapabel till att greppa orsakerna och skälen till konflikten i Syrien. Tyvärr saknar jag kompetens för att hjälpa dig även om jag önskar att jag kunde det. Du får söka professionell hjälp för dina kognitiva problem istället.

Du har inget overifierat twitterinlägg från SANA som spiken i kistan?
Citera
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimpsky666
Han ignorerar konversationen med mig angående källors trovärdighet och bristande källkritik. Jag är en "Jihadist-lover" samt så har arbetet ingen skyldighet att bevisa någonting utan bevisbördan ligger tydligen på den som opponerar sig mot ett påstående som inte bevisats.
Du menar alltså att al-Jazerra skulle vara trovärdiga i sammanhanget när det gäller Syrien. Okey, jag antar att en MB-supporter ser det så.
Citera
2018-05-24, 13:17
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Du har inget overifierat twitterinlägg från SANA som spiken i kistan?
Tyvärr, jag läser inte deras sida så jag vet ej vad de Twittrar om.
Citera
2018-05-24, 13:18
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Du menar alltså att al-Jazerra skulle vara trovärdiga i sammanhanget när det gäller Syrien. Okey, jag antar att en MB-supporter ser det så.

Du tror att jag baserat min information angående hezbollah på en artikel publicerad av Al-jazeera?

(En blaska som smutskastad YPG och förnekat armeniska folkmordet för övrigt.)
Citera
2018-05-24, 13:20
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Du tror att jag baserat min information angående hezbollah på en artikel publicerad av Al-jazeera?

(En blaska som smutskastad YPG och förnekat armeniska folkmordet för övrigt.)
Men du svarade på ett inlägg från en som citerade därifrån, pappskalle. Sedan klagade du på att jag påpekade det. Gå ut lite i solen så klarnar det nog. Det ska jag själv göra innan det är dags att jobba igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in