2018-05-24, 14:48
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
En legendar kliver in i matchen vilket gör vissa livrädda. Nerverna är på helspänn när det är dags att avgöra vilka som går till finalen i Robinson 2018.

visste väl att månsson fortfarande var med i tävlingen😄

Jag är ledsen men sen Jan kom in i programmet så framstod Månsson nästan som normal.

Väldigt mycket hat här inne annars, pusselbitar som legat fel osv haha
2018-05-24, 15:01
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Pascal fick hämta 3 säckar med bitar, om han istället skulle behövt hämta 20 stora klossar med händerna så skulle Henke likaväl fått plocka de extra kokosnötterna i palmen.

Att vräka ut 3 säckar och få allt huller om buller mot att få stå lugnt vid bordet där alla bitarna iaf ligger stilla och upplagda, är ju en jävla skillnad.

Men klart att Pascal ska få det jobbigare när ni stör er så på honom.

Janteflöjtar

Han kom alldeles för lätt undan.
Pusselbitarna skulle legat på en flotte långt ute till havs så han fått simma ut och hämta en i taget.
Senast redigerad av HAARP 2018-05-24 kl. 15:04.
2018-05-24, 15:04
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady

VARFÖR skulle Pascals pussel flyttats???

Var tvungen att kolla igen på TV4 play.
Tyvärr ser hans pussel korrekt ut när programledaren kollar.
Det kan ha varit så att deltagarna velat jävlas med Pappskall efteråt och vänt en bit fel. Sen har den bilden hamnat i tv.
Trist.
Han borde åkt ut. Synd att Ida var så värdelös på att lägga pussel.

Undrar om det är Martin Melin som fått sig en Fiji-semester av TV4 (angående att en legendar stiger in i tävlingen).
2018-05-24, 15:18
Medlem
Nu råkar jag digga Pascal och jag tycker hans stil är jävligt skön, men alla är vi olika.

Men, lägger inte han sitt pussel åt fel håll, jag har kollat flera gånger nu och de andra lägger facklan (som ju är pusslets motiv) med facklan uppåt, medan han lägger den med själva lågan emot sig. Han lägger iaf sitt pussel omvänt gent emot de övriga 4. Alla har själva toppen uppåt, ifrån sig, mot den delen av bordet när deras namnbricka sitter. Medan Pascal lägger sitt åt andra hållet.

Hans pussel är ju också korrekt, men det är onekligen åt fel håll. En fackla bör rimligtvis vara stående.
2018-05-24, 15:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippledmf
Inte för att vara den som är den men säckarna hängde redan i träden innan Dessie hade gett nackdelen till Pascal.

Jag kollade fotboll så jag kollade bara under tiden det var halvtid i matchen. Då hade de börjat lägga pusslet. Sedan har jag läst här att det inte var någon större nackdel som Pascal fick.

Hur långt fick han gå för att hämta klossarna?
2018-05-24, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Lika långt som de andra hade fått gå om det skulle varit de som fått hämta dem.

Nu vet du va?
2018-05-24, 15:47
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Jag kollade fotboll så jag kollade bara under tiden det var halvtid i matchen. Då hade de börjat lägga pusslet. Sedan har jag läst här att det inte var någon större nackdel som Pascal fick.

15-20 meter max.
2018-05-24, 15:54
Medlem
BreEEeevs avatar
De visar bilder från kvällens tävling.
Givetvis har Pappskall fått den bästa platsen på plankan, längst bak. Då kan han ha koll på samtliga plus har ingen bakom sig som stör.

Undrar varför DK har skor på sig? Borde vara en stor nackdel att ha det. Övriga står barfota.
2018-05-24, 16:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Lika långt som de andra hade fått gå om det skulle varit de som fått hämta dem.

Nu vet du va?

Nej, jag vet fortfarande inte hur långt han fick gå.
2018-05-24, 16:07
Medlem
Värdig och värdig det var ett jäkla tjat om vem som är mest värdig.

Skulle man ändra ett fotbollsresultat där den som kämpat mest eller verkat snällast får 3 poäng, funkar inte så.

Alla åker dit för att de vill vinna , sättet du gör det på är valfritt det speglar nödvändigtvis inte dig som person.

Folk får gärna avsky Pascal vilket verkar dumt att ödsla energi på men han är duktig i tävlingar och han är fullständigt ärlig då han sagt att han gör vad som helst för att vinna Robinson
De andra låtsas att de är där för ”äventyret”
Men de vill vinna precis lika mycket.
2018-05-24, 16:47
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Nej, jag vet fortfarande inte hur långt han fick gå.

Jo, det vet du.
2018-05-24, 16:48
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Värdig och värdig det var ett jäkla tjat om vem som är mest värdig.

Skulle man ändra ett fotbollsresultat där den som kämpat mest eller verkat snällast får 3 poäng, funkar inte så.

Alla åker dit för att de vill vinna , sättet du gör det på är valfritt det speglar nödvändigtvis inte dig som person.

Folk får gärna avsky Pascal vilket verkar dumt att ödsla energi på men han är duktig i tävlingar och han är fullständigt ärlig då han sagt att han gör vad som helst för att vinna Robinson
De andra låtsas att de är där för ”äventyret”
Men de vill vinna precis lika mycket.

Exakt! Finns ingen som helst värdighet att ens vara med i en dokusåpa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in