2018-05-01, 19:46
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Jag skulle orka med att bo på samma ställe som Jan i max två sekunder. Kan man verkligen vara så korkad och egenkär?
Trodde Jan att han skulle hamna på Hilton?
"En uteliggare har det bättre."
Men det skulle förstås stå en stor dukad buffé och bungalow för att göra honom något nöjd.
2018-05-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Det verkar som deltagarna bara får vistas på en mycket begränsad del av ön. Förut har deltagare gått omkring och utforskat ön. Jag tänker att annars kunde någon hittat Gränslandet och odlingen.

Nu blev förstås Leif Svensson 2012 stoppad från att röra sig fritt och när han byggde en flotte och gav sig ut till havs beslagtog Paolo Roberto den. Han fångade också en varanödla och sa att han skulle slå ihjäl den, om deltagarna inte fick kött att äta.
Haha 😂 Leif va ju bara så jävla skön! Snacka om vinnarskalle och överlevare! Garanterat den som skulle klarat sig längst av alla deltagare i Robinsons historia!!
2018-05-01, 19:47
Medlem
fan dk hatar verkligen johan på riktigt
2018-05-01, 19:50
Medlem
Addhocs avatar
Haha Jan går runt och surar och snackar med produktionen om hur löjligt glad Pappscal är för det nya lägret.
Själv är han INTE nöjd utan tycker att uteliggare har det bättre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceriksson78
Fick fram ett 8 år gammalt avsnitt igår på Youtube från Robinson 2010 med Paolo Roberto. Inledningstävlingen där ledarna skulle välja vilka de ville ha i laget och sen klättra över en 4 m hög vägg med lera och gyttja nedanför, känns som om tävlingarna då var betydligt tuffare än nu, tyckte Paolo var bra då men man blir ganska less på hans skrik snabbt, Anders är betydligt bättre programledare.

Hoppas nu Jan slår ut Pascal ikväll, men chansen för det är väl obefintlig, var livrädd att DK skulle ramla ner som nummer 3 igår, han är min favorit att vinna tillsammans med Lillemor som stigit i mina ögon, en lagspelare och inte så dålig i tävlingar. Vinner någon annan blir jag besviken, ska vara Henke då.
Lillemor? Latare och gnälligare människa får man ju leta efter, hon och Johan är dom lataste i årets Robinson! Henke är min favorit, ödmjuk och duktig! Robban va också en värdig vinnare!
Senast redigerad av Kimson941 2018-05-01 kl. 19:51. Anledning: Felskrivning
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Blir intressant att se hur dom grupperar sig nu i sammanslagningen. DK bör även få med sig Henrik och Norrland då dom kommit varandra nära. Siktet är nog inställt på Johan men produktionen skänker väl honom en immunitet till. Oklart var man har Marie.

DK
Dessi
Victoria

Henrik
Norrland

Marie

Johan
Lillemor
Var sätter du in Nicoline?
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Finns inga lagar som förhindrar det.

Synd!

Citat:
Men det skulle förstås stå en stor dukad buffé och bungalow för att göra honom något nöjd.

Ja, reagerade också på det. Menar, det är ju många gånger bättre mot hur de har haft det hittills.
2018-05-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Var sätter du in Nicoline?
Där ser man hur stort intryck VD:n gjort på tittarna.
2018-05-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Pascal verkar tro att han ska bo i gränslandet i all evighet.

Men kanske stämmer det; kan han inte ha en släng borderline?🤔

Citat:
...

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
...
Själv är han INTE nöjd utan tycker att uteliggare har det bättre

Han kanske talar utifrån egen erfarenhet?
2018-05-01, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Att vara eller icke vara sa Jan tyst för sig själv och höll upp en cocosnöt sceniskt
2018-05-01, 20:00
Medlem
Jan verkade segerviss på slutet.

- Så lätt ska de inte bli av med mig (eller något liknande)
2018-05-01, 20:09
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag diggar Pappskall lite mer och mer.... Men samtidigt vill man ju ha kvar Jan, för lite skratt framför TV'n . Jag tror han underpresterade för han hade fel strategi med balansen, och stå och vifta med andra benet. I första deltävlingen tog han pinne 4 under vattnet vid dykningen, men nära att tappa den.

Jag undrar ibland om han är äkta...? Eller om det är extra mycket fejk... ? Jo lite skratt får man, speciellt när Pappskall är med... Undrar om han får träffa Nicoline snart... hoppas nästan på det... Men vad jag tycker om henne, vad jag sett i TV så syns hon inte mycket....
Pappskall har garanterat sett mer mycket detaljer och helhet, än oss...? Men jag skulle lita mer på pappskall än henne...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in