2018-05-24, 00:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Sveriges Ronaldinho!

Just så, fast mer ”hill-Billy” och inte stilig någonstans.

Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Varje gång jag ser DK tänker jag på en dvärg.

Trist Ida åkte ut. Hade mycket hellre sett The champ med sitt mindset åka ut.

Just så, en dvärg fast med normallängd

Nu ska jag hålla tummar och tår för Henke och Desirée som i mitt tycke är bra på det mesta och genuint schyssta till sina personligheter. Likt alla andra så anser jag Pappscal vara omåttligt dryg och självgod. Om han så vann alla tävlingar skulle jag ändå inte se honom som värdig vinnare. Finns INGET värdigt över honom alls.
Ej heller skulle jag tycka att bonnläpps-dvärgar representerar värdighet oavsett tävlingsresultat. Särskilt inte den varianten som sedan halvtid in i programserien varit piss-sur och gnällt, beklagat sig vämjeligt över andra deltagare.
Fram för Henke och Dessie!!
2018-05-24, 00:04
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Läste på Pappskalls instagram att han faktisk är färgblind det var därför det gick så dåligt för honom.....
Skojar han?
Ett svart/vitt pussel kräver inget färgseende.
2018-05-24, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Sveriges Ronaldinho!

Mer en bondejävel med dålig attityd.
2018-05-24, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Pascal har lagt ju lagt pusslet upp och ner,
Förstår inte hur han fick det godkänt.
Spelar väl ingen roll vilket håll pusslet låg åt, antingen är det korrekt ihopsatt eller inte oavsett vilket håll man tittar ifrån. Hade dock gärna sett Pascal lämna.
Nackdelen som han fick var ju rätt löjlig, vad tappade han 15-20 sekunder? Svårt att säga hur lång tid det tog för Pascal att få ihop pusslet men känns som att det säkert var över 10 minuter åtminstone vilket gjorde de där 15-20 sekunderna i början ganska ointressanta.
2018-05-24, 02:04
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Ni som sett tidigare säsongen, brukar det vara en röstning i slutet likt som ex. paradise hotel där gamla deltagare får rösta fram en som anses vara en värdig Robinsonare eller brukar det vara en tävling i slutet mellan dom 2 eller 3 som är kvar?

Blir det en tävling tror jag (tyvärr) Pascal vinner men blir det en röstning av gamla deltagare tror jag Henke eller Dessie vinner.

Stämmer det att Dessie och DK är tillsammans och bor i en husvagn eller var det bara ett "skämt" från girl-power dessie?
Dom säsonger jag kommer ihåg så har dom två sista fått tävla mot varandra genom att först simma sedan klättra uppför ett berg och till sist springa i mål.
2018-05-24, 04:34
Medlem
senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Dom säsonger jag kommer ihåg så har dom två sista fått tävla mot varandra genom att först simma sedan klättra uppför ett berg och till sist springa i mål.

Öråd är Robinson-standard även om det scenario du beskriver har förekommit (minns inte hur det gick till i Love Edition).

Min gissning är att nästa avsnitt inleds med plankan och att DK faller först i plurret. Därefter hoppas jag på ett riktigt bajshelvete till hinderbana där Dessis girl power når vägs ände vilket skickar Henke och Pascal till öråd. I örådet tar Henke hem segern och mal statyetten till spån som vägs upp 19 lika stora högar. På tisdag har tråden dött och till nästa säsong sitter alla som skulle bojkotta här och hatar så svetten lackar.

Själv hade jag gärna sett Ida som vinnare. I mitt tyckte är hon den enda deltagare vars personliga utveckling varit konsekvent positiv.
2018-05-24, 06:13
Medlem
nittontrettons avatar
Jag klarar inte av att se Pascallen när han pratar om att han är en champ och kommer ta hem hela finalen ... Nä hoppas han åker ut och Dk eller Henke kammar hem det.
2018-05-24, 06:49
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senap
Öråd är Robinson-standard även om det scenario du beskriver har förekommit (minns inte hur det gick till i Love Edition).

Min gissning är att nästa avsnitt inleds med plankan och att DK faller först i plurret. Därefter hoppas jag på ett riktigt bajshelvete till hinderbana där Dessis girl power når vägs ände vilket skickar Henke och Pascal till öråd. I örådet tar Henke hem segern och mal statyetten till spån som vägs upp 19 lika stora högar. På tisdag har tråden dött och till nästa säsong sitter alla som skulle bojkotta här och hatar så svetten lackar.

Själv hade jag gärna sett Ida som vinnare. I mitt tyckte är hon den enda deltagare vars personliga utveckling varit konsekvent positiv.

Ja skit att Ida rykte. Medan hon framstod som värdig vinnare så har Pascal tagit motsatt riktning å blivit allt drygare....
2018-05-24, 06:53
Medlem
BreEEeevs avatar
Tyvärr har de nu haft en pusseltävling, så en sådan lär ju inte dyka upp i dagens tävling.
Lär ju bli nån statisk gren, tyvärr.
Då tror jag i och för sig att DK klarar sig bra, vilket dessvärre även Pappskall kommer göra.
Det man kan hoppas på är en hinderbana med flera moment, och att någon slags logisk tävling avslutar det hela, typ bygga ihop en pyramid av klot.
Då tror jag det skulle sinka ”The Champ! The Champ! The Champ!”.
2018-05-24, 07:50
Medlem
En legendar kliver in i matchen vilket gör vissa livrädda. Nerverna är på helspänn när det är dags att avgöra vilka som går till finalen i Robinson 2018.

visste väl att månsson fortfarande var med i tävlingen😄
2018-05-24, 08:00
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad

Ja skit att Ida rykte. Medan hon framstod som värdig vinnare så har Pascal tagit motsatt riktning å blivit allt drygare....
Illa att Ida skadade sig i en tävling och svårt att säga om hon skulle kunnat vinna finalen, men visst framstod hon som en värdig vinnare.
2018-05-24, 08:19
Bannlyst
Vad hände igår? Tyckte Ida stod med sista biten till pusslet en lång stund och bara glodde,

Blev riktigt jävla förbannad faktiskt. The Champ måste ut NU, Fast kanske bättre om han kommer 2a, Det borde suga ännu mer för mr Champ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in