2018-05-23, 22:29
Medlem
Någon som vet när han jan och lillemor får komma tillbaka från gränslandet?
2018-05-23, 22:31
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Ni som sett tidigare säsongen, brukar det vara en röstning i slutet likt som ex. paradise hotel där gamla deltagare får rösta fram en som anses vara en värdig Robinsonare eller brukar det vara en tävling i slutet mellan dom 2 eller 3 som är kvar?

Blir det en tävling tror jag (tyvärr) Pascal vinner men blir det en röstning av gamla deltagare tror jag Henke eller Dessie vinner.

Stämmer det att Dessie och DK är tillsammans och bor i en husvagn eller var det bara ett "skämt" från girl-power dessie?

Vet inte hur det varit i tidigare säsonger, men visst sa Anders -"finalrådet" i någon mening på slutet?
Känns ju som ett sista öråd bestämmer utgången. Alltså, Pascal kommer inte vinna Robinsson. Tror Dessie tar hem det i år.
Senast redigerad av Contant 2018-05-23 kl. 22:34.
2018-05-23, 22:33
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Någon som vet när han jan och lillemor får komma tillbaka från gränslandet?

I samma sekund som Du vaknar
Om det skulle råka vara så att Du inte spelar rolig nu, då råder jag Dig till att ladda ner tv4s app. Kolla tillbaka på ett gäng avsnitt. Då får Du Ditt svar...
2018-05-23, 22:37
Medlem
Lite trött på Dessis tjat om att en tjej måste vinna. Men tyvärr är det nog stor risk att det faktiskt blir hon som tar hem hela skiten.
Morgondagens tävling kommer säkert inte vara särskilt fysisk eftersom det skulle gynna männen.
Istället blir det en uthållighetstävling av typen "stå på planka" och då tror jag Dessi och Pascal är starkast och går vidare till final Om det sen är så att vinnaren utses genom att alla gamla deltagare röstar så vinner Dessi enkelt över Pascal.
2018-05-23, 22:45
Medlem
Hoppas inte på röstning på finalen. Vill ha en låååång tävling med alla moment
2018-05-23, 22:52
Medlem
Emolls avatar
Säger bara en sak.

Visar det sig att pascal vinner hela skiten blir det 100% bojkott av nästa säsong. O det har TV4 sig själva att tacka för. Fantastiskt kasst de har gjort denna Robinsson säsong.
2018-05-23, 22:55
Medlem
InnesIs avatar
Hur alla presterat så är alla vinnare utom Pascal och då enbart för att han blev utröstad och därför inte ens borde vara kvar i tävlingen. Avgörs Robinson med röstning från de andra deltagarna tror jag att han får det svårt oavsett vem han ställs mot.

Sedan är Pascal den ende av de som är kvar som har en personlighet jag inte uppskattar. Mobbartendenser och uppblåst ego i kombination känns inte alls attraktivt. Alla de andra har jag en positiv bild av. Dessie som socialt kapabel och stark i vissa tävlingar. Henrik som en bra ledare och stark i tävlingar. Och DK som mest bara hängt med men gjort det på ett sådant sätt att han aldrig utmärkt sig speciellt, men blivit rejält omtyckt, och på så sätt hållit sig kvar.
2018-05-23, 23:19
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verticaloo
https://imgur.com/a/Imd78fF

Tycker det ser rätt ut.

Pascal har lagt ju lagt pusslet upp och ner,
Förstår inte hur han fick det godkänt.
2018-05-23, 23:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Säger bara en sak.

Visar det sig att pascal vinner hela skiten blir det 100% bojkott av nästa säsong. O det har TV4 sig själva att tacka för. Fantastiskt kasst de har gjort denna Robinsson säsong.
De gödde grisen i några veckor så håller med .... Vinner gödsvinet så har programmet förlorat all trovärdighet ...

Och min gissning är att han vinner -- det är därför man tagit bort röstmomentet när halva styrkan kvar och kallar det "finalvecka" ....
2018-05-23, 23:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Pascal har lagt ju lagt pusslet upp och ner,
Förstår inte hur han fick det godkänt.
Pascal kan i nästan inte prata svenska och känner någon/några i produktionsteamet ... annars hade han varit ute för länge sedan ......

Grisa i hur mycket mat som helst och få göka i en kontanier är nytt för i år .....

Edit
Nej, gröten han får ur sig med överdrivna läpp/munrörelser är INTE svenska.
2018-05-23, 23:37
Medlem
-nickname-s avatar
faaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!
2018-05-23, 23:56
Medlem
regelbrotts avatar
Läste på Pappskalls instagram att han faktisk är färgblind det var därför det gick så dåligt för honom.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in