Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Kanske inte ligger, men nog fan är hon letandes. Stämmer, ny Tinderbio så jag raderade henne från Tinder, vilket jag hoppas hon tog som en liten hint om att jag sett hennes nya bio. Grejen är att jag blir också rätt kall när jag inte får så mycket tillbaka, så någon eventuell backlash blir nog ganska mild. Å andra sidan hade vi världens mysigaste picknick a la förhållande den senaste helgen. Och hon fortsätter svara mig väldigt fort när jag skriver efter någon dags tystnad.
Så att sätta på en schysst ekonomistudent är inte helt förkastligt givet ovan nämnda omständigheter.
Det är ju paradoxalt både bra och dåligt att radera. Bra för att sända en signal om att du är medveten (det kan ju dock också gå obemärkt förbi att du gjort detta) och att du inte vill bara vara med henne (om hon ser och förutsätter att du tog bort appen), och dåligt för att du nu tappar möjligheten att bevaka henne. Dvs dels konkreta saker som nya bilder och bio, och mer subtila men ändå viktiga indikatorer om avståndsuppdatering (hon har öppnat appen på ny position), vilket ju inte ska ske om hon är dig trogen.
Det är viktigt med kontroll för att följa vägen från Tinder till exklusivitet, och man får förutsätta att man själv inte bevakas.
Håller med fabula att det är bra att du gör rätt i att hålla dig med en side-chick under dessa omständigheter.
Om om svarar positivt på dina påpekanden om passivitet kan du ju gå hela beta-vägen (inte sarkasm) att fråga om ni ska vara exklusiva och ta bort appen. Helst vill man att detta ska vara något som utannonseras självmant, men det är sällan en perfekt värld.