2018-05-17, 21:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Pascal lär väl glida in i finalen mätt och belåten och några kilon tyngre sedan örådet han åkte i. Jag hoppas DK, Henke, Marie och Dessi tar tillfället i akt och skickar hem Afghanknullaren på söndag.

Började titta på Robinson 2009 idag, även tv4 som producerade det då men jäklar vilken skillnad det är jämfört med årets säsong. Numer handlar det knappt om att överleva.

Diarrén och Marie hjälper ju Afghanknullaren och bögen att hitta extra rösten. Lustigt att Marie ställer sig på bögens sida när han bara någon vecka tidigare sa att han ville ha ut henne.
2018-05-17, 21:35
Medlem
dialektikers avatar
Vilken krossad kärlek för Jan. Han trodde det var Jan och Pascal livet ut.
2018-05-17, 21:42
Medlem
Steinarrs avatar
Vicky och Johan har nu hittat 3 immuniteter av 3 möjliga (alltså som man kan hitta).

Vad är oddsen på detta?

TV4 fortsätter att förstöra TV program. Så sjukt jävla tråkigt.

Nu hoppas jag faktiskt på pappscal. Vill absolut inte att Johan, Vicky, Dessie eller Marie ska vinna.

Inte ens Henrik vill jag se som vinnare längre. Han fegade ur och böjde sig för Vicky iom nackdelen.
2018-05-17, 21:53
Medlem
Ringleaders avatar
Gud vad skönt att den där jävla tönten Jan åkte ut. Pinsammare människa får man leta efter.
2018-05-17, 22:02
Medlem
Enok1Halvars avatar
tv 4 har redan sin vinnare........................................... ...
2018-05-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Gud vad skönt att den där jävla tönten Jan åkte ut. Pinsammare människa får man leta efter.
Jag tyckte faktiskt och för första gången riktigt synd om honom. Jag hade hellre sett att flinapan, Pascal åkt ut. Det hade varit betydligt mer intressant att se Nicoline komma överens med Jan än att se henne och Pascal "leka Lady och Lufsen"(de två ÄR som två klyschor och vill vara det... Konstigt.).

Sedan är det irriterande om nu antingen Henrik eller D.K åker ut- bara för att de är bäst. Helmärkligt!

OT: Jag tycker att man skall ha ett Robinsson V.I.P där BÅDE Paolo och Anders är med. Vore nog rätt kul och intressant.
2018-05-17, 22:06
Medlem
ColaKexs avatar
Så totalt sänderregisserat och uppgjort allt är. Skäms tv4. Hur många chanser och fördelar ska Johan egentligen få? Utröstad fast inte utröstad, hittat immunitet, fått immunitet, fick krysset på kartan med extrarösten, fått fördel och välja lag trots att han skulle avstå tävling osv osv?
2018-05-17, 22:07
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Började titta på Robinson 2009 idag

Går den att hitta på tv4 play eller nått liknande "lagligt" så att säga? Har bara sett första Robinson och nu denna, så har har noll koll på resten av säsongerna. Vore kul att se lite äldre säsonger.

Pascfalsk och NicoHIV fick det trevligt på stranden där TV4 som sagt det blir jävligt oseriöst. Och bajsmacka..dom borde kalla det Johanmacka istället.
2018-05-17, 22:26
Medlem
Skönt att det snart är över. I början kunde man iaf låtsas att man inte förstod att det var regisserat till 100% men efter senaste veckan är det helt omöjligt.
Man kan lika gärna kolla på filmen från 1997 med Pierce Brosnan. Då är dessutom lidandet över på betydligt kortare tid.
2018-05-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Vilken jäkla twist det blev idag med röstningen i gränslandet, först får man se Jan och Pascal komma överens om att de skulle rösta ut Nicole, och så blev det Jan(!!!) som åkte istället. Jag höll på att svimma av förvåning, precis allt pekade ju på att det var Nicole som skulle åka ut. Vi såg aldrig Nicole och Pascal prata om att få ut Jan utan det kändes som en 100% pakt mellan Jan och Pascal. Det blev precis tvärtom mot hur man först trodde. Helt sjukt. Fortfarande i chock.

I omröstningen på vanliga ön lär DK åka i alla fall, precis allt pekar på det, man fick ju till och med höra Marie och Victoria komma överens om att han skulle ut, plus extraröster och allt. Om inte han åker på söndagens öråd vore det chockarnas chock.

Han är en utav de som gärna får åka, grisen DK.

I övrigt förstår jag inte varför de andra ser just DK och Henke som starkast, Marie, Desi och Ida är lika bra i tävlingar.
2018-05-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funke-swe
Skönt att det snart är över. I början kunde man iaf låtsas att man inte förstod att det var regisserat till 100% men efter senaste veckan är det helt omöjligt.
Man kan lika gärna kolla på filmen från 1997 med Pierce Brosnan. Då är dessutom lidandet över på betydligt kortare tid.
Jag känner likadant. Känns surt att man kollade hela säsongen. Man borde ha fattat vart åt det barkade när skäggbarnsknullaren "hittade" sin första immunitet.
2018-05-17, 23:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverné
Jaha nu blev det plötsligt så att man skall rösta rakt upp och ner i gränslandet? Hade det varit tävling hade ju Jan kunnat vinna över Nicoline i en duell.. Men det fick ju inte ske.

Viktigare att Tv4 får ställa upp en lady o luffsen teater på stranden.. Jan borde stämma tv4 på 500 000kr för fusk.

Det var ju enda säkra sättet att få Pascline till finalveckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in