Citat:
Ursprungligen postat av
LongTerm90
Matcha med en skitsnygg tjej för ett bra tag sen varpå det typ dog ut eftersom hon är halvdryg att skriv med, men jag har haft henne på snap.
Har inte vart så engagerad eller brytt mig om tjejer på senaste.
Men skrev i onsdags och fråga om vi skulle ses till helgen. Hon svarar att de kan vi göra om hon inte åker till "stad".
Svarar att du får höra av dig imorgon (idag) när du vet då.
Fortfarande inte hört ngt...
Hon verkar väldigt egotrippad med när man pratar, svarar mest på tilltal iprincip.
Jag kommer inte över huvud taget kontakta henne ett uns mer orkar inte med sådana där självupptagna jävlar hur snygga om än är. Verkligen min typ av tjej utseendemässigt och de händer inte ofta. Brukar försöka tänka att "hoppas du hamnar som 35 år singel och ensam" istället.
Bläääääääääääää
Gör ni också som mig? Om ni öppnat upp för de? Tycker de handlar om ge och ta.
Tänker fan inte jaga någon för att ens få till en träff liksom.
Hur brukar du själv göra ifall du råkat matcha med en brud som är en 5-6:a och hon öppnar och skriver till dig och försöker "bjuda på sig själv" medan du är lite upptagen med annat?
Det finns mycket intressant att diskutera kring det här.
Men ja, du gjorde såklart rätt i att inte fortsätta ifall du inte fick någonting tillbaka.
Självrespekt går över allt annat. Alltför många män är patetiska som fortsätter mata sådana egon.
Och visst, hade jag matchat med en brud som Melanie Iglesias så hade jag nog låtit henne få komma undan med betydligt mer än en random 7:a haha.
Men ju äldre jag blir, desto mindre tolerans för kvinnors BS och dåligt beteende har jag fått också.
Men jag tycker att det här fenomenet faktiskt inte bara gäller brudar idag, även om det syns särskilt på dem.
Jag tycker folk i största allmänhet är väldigt mycket att de bara vill få, få, få och ta, ta och ta värde, istället för att någonsin ge något eller bjuda på någonting själva.
Händer hela tiden i yrkeslivet och till snubbar som vill dra med ut på krogen och sedan bara förväntar sig att man ska bjuda på varenda runda utan att få ens ett "tack" tillbaka eller tror att nätverka handlar om att spamma visitkort, så sen ska andra bara släppa allt eget de har i livet för att hjälpa dem till framgång.
Nu är jag inte aktiv på appen längre (var dock jävligt mycket förr) men jag öppnade alltid konversationer som syftade till att bjuda på "värde" på ett humoristiskt och udda sätt bara för att sedan se ifall bruden svarade någonting skönt tillbaka och visade intresse.
Då såg jag ju också ifall hon faktiskt kunde vajba eller ifall hon bara förväntade sig att man ska vara någon clown liksom som underhåller henne på tinder eller ifall hon var en stel/tråkig jävel.
På så vis screenade jag ut många direkt.
Här förklarar en snubbe det bra:
www.ted.com/talks/adam_grant_are_you_a_giver_or_a_taker
Så äckligt många människor som är så idag tyvärr. Sådana förväntar sig att få saker ifrån folk utan att själva ge någon typ av värde i sociala situationer. De finns inte bara på Tinder utan oftast i ens omgivning. Gäller att sila bort sådana losers ur sitt liv.