Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-09, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ni får skriva här sedan i tråden vem som låg med vem

Men vad fan! Alla ska med – vi kör ormgrop så klart!
Citera
2018-06-09, 13:02
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Helt ärligt så är vi några i tråden som säkert skulle kunna ha ett riktigt gott surr. Jag skulle inte ha bangat en träff. Nu är du dock långt ifrån mina trakter runt Stockholm.

Det vore kul om du, Bruno, Kroppskakor, Burkmat, Honeyvoice, Extroverto mfl mfl (har säkert missat någon aktiv i tråden) fortsätter bidra i tråden. Läser med nöje!

Jaa mystråd

Skulle vilja lägga till några namn

Adjoooogle Nivea fabula snubblen Nirvana OvissFramtid Nihenna LongTerm90 och hardusettminapa plus jättekul med nya som skriver så där blir många åsikter och vinklar

fler känslomässigt generösa tjejer sökes åsså för genusperspektiv ….allt är inte sex…finns även vänskap,respekt och lojalitet

#Tindertrådendapartey
Citera
2018-06-09, 13:10
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ni som börjar tappa hoppet, ta en titt på Marcus S, han ska fylla 50 men flyttar hem nu efter ca 30 år i NY.

Kolla hur jävla fräsch han ser ut, han hade lätt kickat ut de på 25 om han hade joinat Tinder.

Nu råkar han fortfarande ha grym kropp iom att han fortfarande modellar heltid, men han är skön nu ändå som vill stadga sig och vill skaffa barn, den jävla gigolon

Men bortsett från kroppen, som alla kan skaffa sig (inte hans genetik med 193 cm och den symmetrin, men lika trimmade kan alla bli) så ser han så clean ut i trynet och då har han inte levt överdrivet hälsosamt.

Även hans gamle vapendragare Beiron är sjukt trimmad nu (alltid varit iofs), och han är över 50. Ser ut som 35.

Tiden talar för oss grabbar!

Han ser ju extremt opererad ut. Istället för att ha växt in i en stabil medelålders-look (som kan vara väldigt attraktivt i sig) så känns det snarare som att han försöker klamra sig fast i någon sorts ungdomlighet som gör att det mest ser läskigt ut för en 50-åring. Kroppen däremot har han, men ansiktet, nej.

Citat:
Vilken jävla bitterhet. Paxar Honeyvoice isf.

Varför då? Det är väl inget konstigt. Tänkte också vem som skulle få henne men vill inte exkludera alternativa lösningar för de andra heller

Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Men vad fan! Alla ska med – vi kör ormgrop så klart!

Human centipede!
Citera
2018-06-09, 14:30
Medlem
Citat:
Haha, ja!

Kompisen var som sagt sjukt dekadent. Legat med över 100 pers och även lebbat sig en del. Pratade helt ocensurerat om hur hon brukar slicka röv på varenda kille hon träffar. Jag fattar verkligen ingenting – är det något tjejer brukar göra? Enligt hennes utsago och även enligt min kompis så vill typ alla killar det. Själv skulle jag verkligen inte vilja att en tjej gjorde det på mig. Christ alltså.

Haha, jadu tjejer är ju som dom är. Mina ville dock köra oskyldighetskortet. "Nej, vi har aldrig haft kk's. Jag använder min dildo" ja jo host försköning av verkligheten host
En av dom sa ensam förut dock att hon brukade köra in lillfingret i röven på killarna hon knullar då det är skönt. Tror aldrig jag brustit ut i ett sånt gapskratt från ingenstans tidigare. Så skulle hon förklara sig med Gpunkten och sånt där.
Citera
2018-06-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jaa mystråd

Adjoooogle Nivea fabula snubblen Nirvana OvissFramtid Nihenna LongTerm90 och hardusettminapa plus jättekul med nya som skriver så där blir många åsikter och vinklar

fler känslomässigt generösa tjejer sökes åsså för genusperspektiv ….allt är inte sex…finns även vänskap,respekt och lojalitet

#Tindertrådendapartey

Men va?! Massa tjejer – vad är det för bögfasoner? Nej, killarna + Honeyvoice (för att hon är så empatisk) låter som ett gött koncept!
Citera
2018-06-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jaa mystråd

#Tindertrådendapartey

Fabula är min favorit, hans klassiska citat minns inte exakt, kanske överdriver lite nu men "fan, jag vill ha en flickvän, men jag råkar bara knulla alla"
Bäst!
Sen när han berätta om sitt knullkonto och "seriösa" konto, haha!! Visste inte att det fanns såna seriösa tindrare här inne men två konton t.om
Citera
2018-06-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fabula är min favorit, hans klassiska citat minns inte exakt, kanske överdriver lite nu men "fan, jag vill ha en flickvän, men jag råkar bara knulla alla"
Bäst!
Sen när han berätta om sitt knullkonto och "seriösa" konto, haha!! Visste inte att det fanns såna seriösa tindrare här inne men två konton t.om
Det inlägget är legendariskt

Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Haha, ok, nu kommer jag avslöja en av fabulas stora Tinder-hemligheter för breda massan.

Fan vad skön han är i sitt upplägg
Citera
2018-06-09, 15:09
Medlem
Anteri är lite klockren emellanåt

Citat:
Är det inte sjukt egentligen. Att man känner stolthet och tillfredsställelse av att få hem en snygg tjej till en första träff hemma hos sig. Det är svårt men är man smooth, utnyttjar exakt rätt tillfälle och har lite tur så går det.

Detta hemifrån utan fysisk ansträngning ätandes korv med bröd i sunkiga kläder.
Sista frasen är ju spot on

Citat:
Men jag kommer vara kvar på tåget. Tinder har givit stunder av hög klass för en minimal ansträngning.
Så ska det låta, det ska inte bara vara roligt, det ska effektiviseras. Det är det både fabula och anteri är inne på.

Underbart
Citera
2018-06-09, 15:16
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Men va?! Massa tjejer – vad är det för bögfasoner? Nej, killarna + Honeyvoice (för att hon är så empatisk) låter som ett gött koncept!

men tänk lite Bondfilms-koncept…där är inte bara en tjej i den… där är flera olika tjejer som är bra på olika saker

skulle lixom inte blivit nån film really utan dem

#dadadadadadadadadadadadada….dadadadadadada..daa daa dadada

know what I am sayin' ey brushanbro jalla jalla yo?
Citera
2018-06-09, 17:32
Medlem
Jag kom att tänka på en sak. Ni har nämnt en syrisk jurist här i tråden. Börjar hennes namn möjligtvis på D?
Citera
2018-06-09, 18:56
Medlem
Hur är det med prostitution på Tinder? Har ni märkt av något? Hur i så fall?

Har sett en del misstänkta fall, men inget jag kan bekräfta.
Citera
2018-06-09, 20:28
Medlem
Aldrig bevittnat en Flashbacktråd med bättre harmoni än denna just nu.
Saknar Fabula, hoppas han kommer tillbaka snart (Fast för hans skull hoppas jag att han har en flickvän och aldrig behöver återvända)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in