Citat:
Jag känner så jävla många "godhetsknarkare" att du anar inte och jag kan säga som så att ingen av dessa har ens vågat skämta om Nujengate än. Nån har erkänt, efter påtryckning, att intervjun var lite sisådär, längre än så har de inte kommit.
Är absolut inget facit men det är mina tio cent.
Är absolut inget facit men det är mina tio cent.
Glöm intervjun, det är en parentes i sammanhanget.
Det spelar ingen roll om tokvänstern fortsätter att hylla Özz, vanliga människor satte en sådan press på Tidaholms kommun att de fann det bäst att ställa in framträdandet.
Skattebrottet och faktumet att han faktiskt betalade svart till Özzbeken som utförde ett blodigt terrordåd med flera döda och sammanlagt runt 150 målsägande.
Oavsett om Özz-klanen var omedvetna om Özzbekens terroristplaner så kommer man inte runt faktumet att Özz-klanens brottsliga gärning (skattebrottet i.o.m. svarta löner) bistod en kommande massmördare.
Nu så vet jag inte inom vilka sociala nätverk dina bekanta godhetsknarkare vistas inom. Men jag kan lugnt säga att alla mina kompisar utan tvekan talar öppet och brett om hur de föraktar Özz-klanen.
Och mina kompisar gömmer inte sina namn, de har inga som helst problem med att öppet och offentligt kritisera Özz....likt alla de som kommenterade på Tidaholmskommunens facebook.
Politikerna och kultureliten/gratisätarna är inte dumma, de vet väldigt väl att de kan bli föremål för kritik typ "terroristkramare" och att de har samröre med en skattefuskare.
Tokvänstern körs nu över av vanliga människor. Politiker och kulturelit i karriären vågar inte skite ned sig genom att arbete med eller engagera Özz.
Pascalidou, Ernman, m.fl. har ju inte precis krambombat Özz.
Jag tror att fler och fler erhåller en beröringsskräck.