Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-16, 18:08
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibylla
https://www.vastgotabladet.se/article/komiker-i-blasvader-kommer-inte-till-saga/

Betalartikel.

Men intressant ändå att gammelmedia numera beskriver honom en "Komiker i blåsväder".
Citera
2018-05-16, 18:09
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Han borde få komma till Tidaholm, tycker jag och då menar jag Tidaholmsanstalten.
Försiktigt, försiktigt! Kriminalvården kan missförstå din kommentar och engagera Özz för att föreläsa om mångfaldsfrågor för personal och intagna.
Citera
2018-05-16, 18:15
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Försiktigt, försiktigt! Kriminalvården kan missförstå din kommentar och engagera Özz för att föreläsa om mångfaldsfrågor för personal och intagna.

Tror jag inte. Enligt Genèvekonventionerna är det väl förbjudet med psykisk tortyr av fångar.
Citera
2018-05-16, 18:17
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Tror jag inte. Enligt Genèvekonventionerna är det väl förbjudet med psykisk tortyr av fångar.
He he he.....
Citera
2018-05-16, 18:21
Medlem
Shakespeareares avatar
Fy fan vad pinsamt han betedde sig mot Janne J.
Citera
2018-05-16, 18:28
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakespeareare
Fy fan vad pinsamt han betedde sig mot Janne J.

Jag måste erkänna att jag trots min ganska regelbundna medverkan i den här tråden ännu inte kunnat förmå mig att se hela videon. Jag känner för mycket skam för att vara uppriktig.

Jag klarar helt enkelt inte av att sekundärskämmas på den nivån
Alltför mycket skämskudde får mig ur balans.

Naturligtvis har jag förstått vad den innehåller och vad som sägs, det har ju varit svårt att missa

Jag får helt enkelt ta och kraftsamla för att klämma videon någon dag.
Citera
2018-05-16, 18:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag tror att det är försent för att pudla.

Det hade säkert funkat om Özz pudlade under Josefssons intervju. Men att pudla i nuläget, efter hans äckliga beteende under nämnda intervju samt hans synnerligen kränkande ledare i snusktidningen Expressen, så kommer varje sådant pudlande att tolkas som att han är redo att kräla enbart föt att komma tillbaks upp på piedestalen.
Ett pudlande idag kommer enbart att tolkas som en teaterföreställning. Referens-kurden är och förblir totalkörd.
Tack vare alternativmedia så kommer fler och fler att drabbas av beröringsskräck.

"Snöbollseffekten" är igångsatt!

Det är möjligt att du har rätt, men det krävs mer än att alternativmedia bränner killen för att han ska vara bränd.
Citera
2018-05-16, 18:36
Medlem
Shakespeareares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag måste erkänna att jag trots min ganska regelbundna medverkan i den här tråden ännu inte kunnat förmå mig att se hela videon. Jag känner för mycket skam för att vara uppriktig.

Jag klarar helt enkelt inte av att sekundärskämmas på den nivån
Alltför mycket skämskudde får mig ur balans.

Naturligtvis har jag förstått vad den innehåller och vad som sägs, det har ju varit svårt att missa

Jag får helt enkelt ta och kraftsamla för att klämma videon någon dag.

Skynda bara för att avsnitten brukar plockas bort efter ett tag!

Förstår PRECIS vad du menar, men när man tittat på hela videon så blir man väldigt lugn av att det inte är en själv i rutan!

Fy fan alltså, anställer någon honom efter denna video så är man nog en helt skamlös arbetsgivare. Och ännu värre om man köper biljetter till hans "föreställningar". Något av det äckligaste jag sett!
Senast redigerad av Shakespeareare 2018-05-16 kl. 18:39.
Citera
2018-05-16, 18:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Det brakar in nya kommentarer under Özz senaste twitterinlägg:

Citat:
En karriär bestående av inkvoterade tv-framträdanden och diverse "gig" på företag där "Bengt 55" tänkte att "Det här går nog hem hos ungdomarna". För att inte tala om skattestölden i offentlig regi. Vad gör du ens här @ozznujen? Åk till "Kurdistan" och ta med dig Akilov

Citat:
Har du liknande gåvobrev ifrån Akilov ? typ "tack för att jag kunde stanna kvar i Sverige och ha råd med sakerna till bomben (som dessvärre inte fungerade) "

Citat:
#sistagig

Inte underligt att han retweetar som en manisk galning för att peta ner sina egna inlägg

Bra att det svenska folket är på alerten!

Ännu ingen kommentar från Özz om att kommunen ställde in hans gig i Tidaholm. Blir svårt för bergskurden att ljuga om "nazisthot" också när kommun och tidningar redan gått ut med att det skedde efter (fredliga) protester från det svenska folket.
Citera
2018-05-16, 19:14
Medlem
M Nordströms avatar
Vad kommer kvotkurden att göra nu när hans karriär går i sank? Kommer han att söka karriär i något politiskt parti?
Citera
2018-05-16, 19:16
Medlem
Mr.Swedens avatar
Jojo. Man kan säga så här - den artistbokare som framöver överväger att engagera Özz Nujen och först kollar med Tidaholms Kommuns facebooksida kommer att plocka bort honom ur Rollodexen snabbare än du hinner säga helkörd. Det här måste nog beskrivas som ett folkuppror. Inte en positiv röst någonstans.

Så gick det. Konfliktbetende i stället för konflikthantering. Ett tvivelaktigt artistskap avslutat. Klanen Nujen mot klanen Sverige. Vad trodde han.

Undrar var det här placerar Uzz själv i klanens rangordning? Kan man bli utesluten för att ha dragit vanära över namnet?
Citera
2018-05-16, 19:24
Medlem
Citat:
Han borde få komma till Tidaholm, tycker jag och då menar jag Tidaholmsanstalten.

Tror jag inte. Fångar gillar inte pedofiler och kurdiska "stå upp" komiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in