Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-16, 22:30
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja, det var ju satan vad dom fick smaka på. Allt fler kritiserar PK-hjonen helt öppet i eget namn. Tiden då uthängningar & brunstämpling var effektiv är definitivt på väg att ta slut.
Den här gången så gäller inte bara finansieringen av personen som begick en dödligt terroristattack, utan personen har även fuskat med skatten.
I Sverige så är ju skattebrott att jämföra med högmålsbrott.
Som när SSU-ordförande försökte att strypa dörrvakten på krogen vid Stureplan, själva strypningen gick väl an enligt slaskmedia. Men sossan skrek även "svartskalle" och där menade slaskmedia att sossans karriär var över.

En skattefuskare......det är något som alla kan kritisera utan att riskera att bli utpekad som en dödsknarkarnasse.
I mellanmjölkens land så finns det nog inget riskfriare än att kritisera en skattefuskare!
Citera
2018-05-16, 22:34
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
En liten krympande sekt kommer givetvis att fortsätta stötta honom. Men detta är en alldeles för liten grupp för att det skall gå att leva på. De inbringande jobben var just på kommuner & landsting, på olika "temadagar mot rasism". Om parasitsnabeln blockeras från den offentliga kranen så blir det nästan inga intäkter kvar.

Visst, om han nu blockeras efter en hjärtskärande ursäkt? Hör du inte vad jag säger? Att han inte får pengar om han inte får jobb fattar jag.
Fattar inte hur du av alla inte kan se hur lätt den här typen av människa kan bli förlåten av "vänstern". Räcker med att det finns 200 pers i varje svensk stad som tar honom tillbaka så är hans drift säkrad.
Citera
2018-05-16, 22:34
Medlem
Europes avatar
Jag talade igår kväll med min sambo (som åtminstone tidigare har haft en tendens att vara lite PK och regimlojal) om svenska PK-stand up-"komiker" och hur dessa politruker faller nu en och en. Jag nämnde bl.a. Soran och Betnér, men angav även att Özz har valt en helt annan strategi (än att gå under jorden), nämligen att helt enkelt skrika högre än sina kritiker och köra på med sin vanliga arroganta och aggressiva stil.

Jag sa dock till henne att Özz nog likväl minst sagt har ett "bäst-före-datum" p.g.a. senaste tidens fadäser, även om strategin har hittills verkat hålla honom kvar i smöret och med fortsatt stöd från det regimlojala etablissemangets. Det här med Tidaholm är ju minst sagt ett tecken. Det fanns en tid när anlitandet av officiella PK-politruker vid lokala politiska propagandajippon - allt givetvis alltid finansierat med skattebetalarnas pengar, helt oavsett vilka uppfattningar och åsikter dessa själva har - var helt immuna mot kritik från medborgarna. Uppenbarligen inte längre, som vi har kunnat se även i andra sammanhang de senaste två åren. For the times they are a-changin'...
Citera
2018-05-16, 22:37
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Nivån på tråden har sänkts rejält, det räcker väl som det är, varför "pöbla" runt med den ena nidbilden av Nujens/Damm efter den andra?

Frågor:
Vem/vilka av Nujens/Damm är polisanmälda? Finns det något sätt att få information?

Om inte en vanlig dödlig kan få vetskap, vilka skulle kunna rota i det? Eventuella journalister?

Vad hände med Bert Ks. storvuxna ord? Personligen har jag svårt för honom, gör han något mer än fabulerar? Gillar inte hans hotfulla stil, kom bara med fakta, det räcker.

Tacksam för svar.

Det är en skvallertråd!.

Tycker du att nivån är för låg så kan du väl försöka med att tillföra något klokt?
Citera
2018-05-16, 22:51
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Visst, om han nu blockeras efter en hjärtskärande ursäkt? Hör du inte vad jag säger? Att han inte får pengar om han inte får jobb fattar jag.
Fattar inte hur du av alla inte kan se hur lätt den här typen av människa kan bli förlåten av "vänstern". Räcker med att det finns 200 pers i varje svensk stad som tar honom tillbaka så är hans drift säkrad.

Nja, jag tror att Özz gick för långt även för alla godhetsknarkarna på vänsterkanten.

Kultureliten/gratisätarna har redan dragit öronen åt sig.
Citera
2018-05-16, 22:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Nja, jag tror att Özz gick för långt även för alla godhetsknarkarna på vänsterkanten.

Kultureliten/gratisätarna har redan dragit öronen åt sig.

Jag känner så jävla många "godhetsknarkare" att du anar inte och jag kan säga som så att ingen av dessa har ens vågat skämta om Nujengate än. Nån har erkänt, efter påtryckning, att intervjun var lite sisådär, längre än så har de inte kommit.
Är absolut inget facit men det är mina tio cent.
Citera
2018-05-16, 23:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Inte om alla andra som bor i staden, minus dessa 200 pers, inte håller med & dessutom inte längre låter sig skrämmas till tystnad. Då kvittar det om en handfull tokvänsteraktivister "förlåter" honom.
Citera
2018-05-16, 23:13
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Tror att det som behövs är att Özz reder ut alltihop på bästa sändningstid. Eller försöker reda ut det, vilket inte borde vara så svårt.
Pudla järnet, säg förlåt, gråt en tår. Bingo!

En "Kurd" som säger förlåt?

Tillåt mig att gapskratta! En kurd erkänner aldrig att hon/han gjort eller haft fel. Aldrig.
Citera
2018-05-16, 23:15
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Inte om alla andra som bor i staden, minus dessa 200 pers, inte håller med & dessutom inte längre låter sig skrämmas till tystnad. Då kvittar det om en handfull tokvänsteraktivister "förlåter" honom.

Vad? Tror du att kommer att bli högafflar och brännbara material? Känns ju en smula osvenskt, tror jag icke.

Jaja, vi får se vad som händer. Spännande tider.
Citera
2018-05-16, 23:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
En "Kurd" som säger förlåt?

Tillåt mig att gapskratta! En kurd erkänner aldrig att hon/han gjort eller haft fel. Aldrig.

Nä, jag tror ju inte riktigt på det heller. Vi får se hur han reagerar på att bli avbokad, kanske får det honom att leverera en läpparnas bekännelse.
Citera
2018-05-16, 23:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Vad? Tror du att kommer att bli högafflar och brännbara material? Känns ju en smula osvenskt, tror jag icke.

Jaja, vi får se vad som händer. Spännande tider.
Jag tror inte heller på högafflar, vilket du inte heller egentligen tror att jag gör om du för en stund tar av dig trollhatten.

Det handlar om att den sociala kostnaden för att engagera & stötta Özz blir allt för stor. Det känns ofräscht & smetar av sig på ett lite obehagligt vis. Lite som den brunstämpling som Özz själv bidragit till genom åren.

Det blir lite på samma vis som att man inte gärna skrattar åt farbror Bosses skämt på julafton. Även om skämten är roliga så kan man inte låta bli att påverkas negativt av farbror Bosses tidigare pedofildom.
Det blir liksom inte roligt längre, känns bara lite smutsigt.

Men som du säger, vi får se. Just nu skulle ju en skvallertråd som denna må bra av lite nya avslöjanden om skumma transaktioner. Det kommer nog mer inom kort.
Citera
2018-05-16, 23:25
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ja. Men det är ju det här Özz inte fattat, det är först nu han märker handgripligen hur hans affärer och senare uppträdande hos Janne J tas emot och påverkar hans karriär. Det är vad som händer nu som är det intressanta, pallar Özz av att backa helt och fullt och om han gör det, tar hans gamla fans honom tillbaka? Jag tror att de gör det och jag tror att de är tillräckligt många för en fortsatt karriär.
Däremot är han körd på sk folkfester, dyker han upp på en stadsfest i Piteå, Malung eller Trelleborg lär han ju få löpa.

Ja ytterst troligt att någon med en bra kastarm planterar en oöppnad ölflaska i hans stora fula kroknäsa i 60 km/h, ja det vore vackert att se på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in