2018-05-15, 20:30
Medlem
Ja jäklar håller med er alla hur jävla uppenbart det är att produktionen detaljstyr.
Vi kan ju konstatera redan nu att Pappskallen eller JohanEEEEHH vann Robinson Fiji.
2018-05-15, 20:33
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Då är det nog verkligen så att Pascal och Nicoline är i final.
Givetvis bara min teori, men jag skulle tror att nu efter att Anders sa att detta blir sista Ö-rådet så måste Gränslandet sammanfogas med övriga gänget.
Tidigare år har finalen bestått av 3-4 deltagare. I år är det många fler, varför de lär avgöras parvis.
Frågan är, avgörs det redan på söndag? Någon har avslöjat antal avsnitt, men ingen tv4 källa.

8 avsnitt kvar enligt tv.nu, så nästa söndag är finalen
2018-05-15, 20:46
Medlem
mr.demons avatar
När Viktoria och Dessi sitter tillsammans så får jag känslan av att Viktoria vill dra över Dessi. Undrar vad som skulle hända om inga kameror var på plats. Dessi är underhållande, men ung och naiv.
2018-05-15, 20:53
Medlem
jay.simpsons avatar
Någon som vill berätta hur bögen fick immunitet? Jag tänker inte se avsnittet. Så väntat skrev det i något tidigare inlägg att han skulle få immunitet när någon skrev att han fortfarande kan röstas ut vid örådet innan finalen. Tv4 är så oförutsägbar.
2018-05-15, 20:57
Medlem
Varför jagar de inte fisk, djur eller något?

Andra Robinson har de grillat fisk mycket.. Nu verkar de bara tugga på Kokos..? borde de inte ligga döende nu?
2018-05-15, 21:02
Medlem
Silvernés avatar
Av någon sjuk anledning fick nollorna i gränslandet, som i sig själv är ett fånigt påhitt ge en deltagare en gratisbiljett in i finalen på en lapp som det stod dennes namn på som skulle brännas upp och skulle bli ogiltigt om detta berättas åt nån..? wtf

Hur många skulle se fotboll om reglerna och förutsättningarna ändrades utan nån som helst logik varje minut. Så dåligt.
2018-05-15, 21:20
Medlem
Katzyns avatar
Skönt troll-face på Pascal i förra avsnittet när Jan satt bredvid och snackade om hur stark deras pakt var och hur de skulle hålla ihop m.m.

Men fy faaan vilken cringe när Pascal och Nicoline skulle sitta och prata om hur underbart deras förhållande var och hur det var meningen att de skulle träffas igen. Riktigt obekvämt, det är väl främst Nicolines ständiga ihåliga klyschor som gjorde sig sämre i detta sammanhang än många andra.
2018-05-15, 21:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Någon som vill berätta hur bögen fick immunitet? Jag tänker inte se avsnittet. Så väntat skrev det i något tidigare inlägg att han skulle få immunitet när någon skrev att han fortfarande kan röstas ut vid örådet innan finalen. Tv4 är så oförutsägbar.
Ja, det gjorde du :-D
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Det verkar vara toppstyrt så jag gissar på att Johan får en immunitet vid nästa öråd. Förmodligen ramla över en immunitet som förra gången.

I dagens avsnitt fick dom en kista med kuvert. Alla fick varsitt kuvert, och i ett av kuverten låg en immunitet. Den var alltså direkt riktad till Johan. Ingen vet dock att Johan fick den.
2018-05-15, 21:27
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, det gjorde du :-D

I dagens avsnitt fick dom en kista med kuvert. Alla fick varsitt kuvert, och i ett av kuverten låg en immunitet. Den var alltså direkt riktad till Johan. Ingen vet dock att Johan fick den.

Trist med hårt parerande manus och regi. Men, om det framkom vem som fick immuniteten så gällde den inte? De kunde ju gissa sig fram sannolikhetsmässigt, och sen säga Johan allihopa, på vinst och förlust...

Vad skulle hända om det framkom vem som fick immunitet?
2018-05-15, 21:34
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av probe53
Trist med hårt parerande manus och regi. Men, om det framkom vem som fick immuniteten så gällde den inte? De kunde ju gissa sig fram sannolikhetsmässigt, och sen säga Johan allihopa, på vinst och förlust...

Vad skulle hända om det framkom vem som fick immunitet?
Johan skulle få en chans att behålla den. Samtidigt som han skickar ut DK, såklart.
2018-05-15, 21:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Jan är verkligen en unik människa på många sätt. Att han är så blek fattar jag inte. Gömmer han sig i skuggan direkt kameran inte filmar han?

Och hurihelvete kan en dokusåpa vara så extremt för dom personer som man ogillar och mot dom man gillar. Först åker alla normala enligt mig, normala och starka åker ut av de svaga. Och sen hela tiden ge fördelar och immuniteter åt värdelösa små fjollor. Nu den här bögfjollan i kalsonger...

Johan heter han. Reagerade på namnet i kvällens avsnitt. Inte ens tänkt på att han heter Johan. Han har bara vart en bögfjolla i kalsonger.
Senast redigerad av PingPongZong 2018-05-15 kl. 22:01.
2018-05-15, 22:02
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jan är verkligen en unik människa på många sätt. Att han är så blek fattar jag inte. Gömmer han sig i skuggan direkt kameran inte filmar han?

Och hurihelvete kan en dokusåpa vara så extremt för dom personer som man ogillar och mot dom man gillar. Först åker alla normala enligt mig, normala och starka åker ut av de svaga. Och sen hela tiden ge fördelar och immuniteter åt värdelösa små fjollor. Nu den här bögfjollan i kalsonger...

Johan heter han. Reagerade på namnet i kvällens avsnitt. Inte ens tänkt på att han heter Johan. Han har bara vart en bögfjolla i kalsonger.

Ett minst sagt ansträngt och säreget skratt har han McJanor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in