2018-05-13, 21:54
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vad är det för satans ÅT ni pratar Om?
Hur kan ni lyckas få avtändig på att peta i er ett enstaka gram?

När jag tända av från tjacket , efter 1,5 år dagligen användande intravenöst! Så när jag kom till behandlingen så det ändå som hände va att jag sov som fan, åt som en häst, och visst va man deppig för att inte få använda mer!
Men det ni snackar om at hit och at dit för att ha kört i er ett gram? Sen låter det som om ni skulle ligga på dödsbädden säger efter
Nämen, kul att du säger så, håller med 100%
Jävla tugg om AT på tjack. Själv har jag aldrig haft någon jävla att, och jag har konsumerat kilovis av denna underbara drogen.
Citera
2018-05-13, 22:20
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Skulle inte oroa mig ett dugg. Föreställ dig alla som missbrukar kokain varje dag. Brukar fan ta decennium innan näsan rasar in trots väldigt många linor varje dag.
Precis, det krävs jävligt många meter med linor innan näsan tar stryk.
Citera
2018-05-13, 22:25
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Är det bara jag som får en helt uppochnervänd magflora 1 sekund efter första linan? Min mage sväller upp så jag ser gravid ut i 8:e månaden, när jag fiser så brakar det först till i magen och därefter kan jag frigöra såna otroligt högljudda och mäktiga fisar, så hade ni hört hur fan det låter så hade ni blivit imponerade och inte äcklade.
Hahaha, det tillåter jag mig att tvivla på
Citera
2018-05-13, 22:34
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...or-som-rann-ut

Ofta detta händer utan droger! Dos bör väl öka risken markant eller?

Vattenskalle kanske, och lugn, bara att fortsätta knarka, detta är ingen biverkning från otillåtna substanser i näsan.
Citera
2018-05-13, 22:40
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamorsan83
DÅLIG I MAGEN AV TJACK

Nån som blir också det?
Min mage kan må hur bra som helst tills dess jag börjar dra tjack linor.
Så fort jag drar så efter 1 minut så börjar magen att kokas runt där inne och behöver 8/10 ggr gå på toaletten och skita.
Efter jag skitit och det gått en 10-30min igen måste jag skita igen, då brukar det vara diarre och fortsätter vara de resten av gångerna jag skiter.

Varför blir det så? Så fort jag drar linor så måste jag panik skita.
Nån som har samma problem som mig som lyckats lösa det?
Äta fibrer, typ psyliumfröskal innan som är rikt på fiber?

Sen en annan grejj, jag brukar få kräkattacker när jag drar linor också, oftast i början när jag snortar i mig,
nån som också får så?

Med vänlig hälsning direkt från toaletten
Har varit med om hur många som helst som har blivit akut skitnödiga pga förväntan på vad som komma skall, inklusive mig själv. Detta helt oberoende på drog som skall förtäras.
Citera
2018-05-13, 22:43
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafta112
Jag har snortat fram och tillbaka under ungefär under en månad nu, i huvudsak mindre mängder men ändå så pass att jag blivit påverkad. Utöver detta har jag vanligtvis ganska ofta ångest (i huvudsak hypokondri, minsta lilla "fel" jag får reagerar jag med att tro att det är en allvarlig sjukdom). Hursomhelst, under de senaste två dagarna får jag emellanåt att det hugger till i bröstet; enligt 1177 är detta något vanligt och ofarligt, men de vet ju såklart inte om mitt amfetaminbruk... så, borde jag oroa mig? För nuförtiden så tror jag att allt bara är ångest, men en dag så kommer det ju faktiskt inte vara så...
För mig låter det som klassisk noja.
Citera
2018-05-14, 12:47
Medlem
Flusons avatar
En dutt, en kopp kaffe och lite gås i det här strålande vädret. Underbar känsla!
Citera
2018-05-14, 13:01
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
En dutt, en kopp kaffe och lite gås i det här strålande vädret. Underbar känsla!

Själv tycker jag nästan det blir jobbigt med tjo i det här vädret, blir ju så satans varmt! Känns som att huden brinner upp haha
Citera
2018-05-14, 13:20
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Själv tycker jag nästan det blir jobbigt med tjo i det här vädret, blir ju så satans varmt! Känns som att huden brinner upp haha
Hehe, en smaksak det där Var så länge sen jag tog tjack så blir lite nostalgisk Mår fint nu!

Frågade i en annan tråd men frågar här också, tror ni 0,75-1mg flualpra däckar en på kvällen om jag skulle ta sista linan nu vid 14? Har även Nitrazolam 2,5 mg och Rivotril hemma.
Citera
2018-05-14, 14:23
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Hehe, en smaksak det där Var så länge sen jag tog tjack så blir lite nostalgisk Mår fint nu!

Frågade i en annan tråd men frågar här också, tror ni 0,75-1mg flualpra däckar en på kvällen om jag skulle ta sista linan nu vid 14? Har även Nitrazolam 2,5 mg och Rivotril hemma.

Tror det funkar, är ju individuellt men är ändå ett tag kvar så tror det funkar
Citera
2018-05-14, 14:56
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Tror det funkar, är ju individuellt men är ändå ett tag kvar så tror det funkar
Blev en dutt till vid 14, samt en Rivotril strax därefter. Så några flualpra och kanske en nitra ikväll bör kunna däcka mig om jag har rätt av tidigare erfarenhet
Citera
2018-05-14, 20:18
Medlem
Tänkte testa amfetamin om några månader(pallar inte med att riskera AT på sommaren) så kollar redan nu så att jag har koll på allt.

Säg att man har 1 g "fuktigt" amfetamin som sägs vara helt rent. Är det bara att väga upp den dosen man ska ta, göra en lina och andas in det i näsan? Har endast snortat subutex innan så jag själva tekniken har jag koll på att man inte ska dra in det så det åker ner i svalget utan andas in det.

Många skriver om det här med att man ska torka amfetaminet och då avdunstar stor del av vikten osv (därför jag undrar om det räcker med 1 g, vill ju inte beställa mer än jag behöver). Det är detta jag är osäker på. Vad är man behöver tänka på innan man snortar så att säga, är torkning något man måste göra och hur gör man det? Är det så enkelt som det låter eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in