Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-17, 15:13
  #2089
Medlem
Sp0kplumpens avatar
I senaste klippet från Therese Lindgren gjorde hon en miss med redigeringen. Många kan ta sånt med en klackspark och bara låta det vara med ett leende. Men hon kände sig tvungen att fixa till det.

För Therese Lindgren är det väldigt viktigt att allt är polerat och genomtänkt i detalj. Förra året hade hon en livestream med sin kille där dom pratade fritt och den livestreamen tog hon bort direkt sen. Den var inte regisserad i förväg.
Citera
2018-02-24, 08:24
  #2090
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Det finns många svenska Youtubers i Sverige men inte så mkt skvaller om dom.

Några kända som Moa Murderess och Jiar Tarzan flyttade in till Youtubehuset på adressen Önskeringsvägen i Bromma i början av året.

Emma och Konrad bor också där säger dom men stämmer verkligen det? Dom är ju ett par i verkligheten och behöver säkert lite egentid med varandra. Jag tror snarare dom två bor kvar i sin lägenhet i Stockholm och sen besöker dom huset ofta för att spela in videos.

Vad tror ni dom betalade för att hyra huset? Hur fördelar medlemmarna i #TeamOriginal som dom kallar sig inkomsten från nya kanalen?
Citera
2018-03-04, 08:28
  #2091
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp0kplumpen
Det finns många svenska Youtubers i Sverige men inte så mkt skvaller om dom.

Några kända som Moa Murderess och Jiar Tarzan flyttade in till Youtubehuset på adressen Önskeringsvägen i Bromma i början av året.

Emma och Konrad bor också där säger dom men stämmer verkligen det? Dom är ju ett par i verkligheten och behöver säkert lite egentid med varandra. Jag tror snarare dom två bor kvar i sin lägenhet i Stockholm och sen besöker dom huset ofta för att spela in videos.

Vad tror ni dom betalade för att hyra huset? Hur fördelar medlemmarna i #TeamOriginal som dom kallar sig inkomsten från nya kanalen?

gillar ingen av dom i huset. o patetiskt o försöka härma stora internationella youtubers med att bo i samma hus o skapa ett eget gäng.

fult gammalt nerslitet hus, ser för jävligt ut inne. Dom städar inte o sköter det. patetiskt dom för mediatid för detta. grannarna borde klaga inom kort.
Citera
2018-03-18, 08:52
  #2092
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Therese Lindgren fortsätter med sin taktik att spela dum och oviktig... "jag vet knappt vad EU är":
https://www.youtube.com/watch?v=QBEzqh1bbl8

Det här gör hon för att så många av hennes 100 000-tals fans ska identifiera sig med henne.

Hon har dom senaste åren skapat kontakter högt inom svenska näringslivet och med minst en känd politiker och också media. Hon kanske också vill slå internationellt det kan vara tanken bakom värdsrekordet som hon tog i bakningsprojektet.

Privat så lever hon ett överklassliv med dyr bostadsrätt på Kungsholmen, hög lön och ett företag som omsätter några miljoner. Åker som dom flesta andra i överklassen inte kollektivt, ska hon utomlands verkar hon ta privatplan. Hon är noga att hennes privatekonomi ska bli hemlig för alla fans.

Smart, och rik, affärskvinna. Tror hon kommer bygga upp ett riktigt riktigt stort trademark dom kommande åren. Förutsättningarna har hon förstått.
Citera
2018-03-22, 03:48
  #2093
Medlem
Therése reser inte utomlands p.ga sin panikångest. Hon flyger inte heller. Tror mig minnas att hon testade att flyga i somras till Gotland och att det var i något privatplan men utöver det så flyger hon inte eller reser för den delen. Hon kör i princip alltid dit hon ska.
Citera
2018-03-24, 00:53
  #2094
Medlem
Sp0kplumpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av signofthetimes
Therése reser inte utomlands p.ga sin panikångest. Hon flyger inte heller. Tror mig minnas att hon testade att flyga i somras till Gotland och att det var i något privatplan men utöver det så flyger hon inte eller reser för den delen. Hon kör i princip alltid dit hon ska.

Kommer att tänka på att Ingvar Kamprad och Therese Lindgren har en del gemensamt.

Möbelkungen från Älmhult spelade också ett spel för galleriet. Han låtsades vara som vilken Svensson som helst när han kom körandes i sin gamla skruttbil offentligt och så påstod han att han inte hade inflytande i kedjan Ikea längre. Men det kunde dom här grävande journalisterna visa i TV att han fortfarande var inblandad i Ikea via nån hemlig stiftelse i utlandet.

Therese Lindgren har också förstått att hon måste låtsas vara lite dum och oviktig så alla fans kan identifiera sig mer med henne. Överklasslivet är svårare att dölja för henne för hon visar upp sitt privatliv hela tiden.

Allt Therese Lindgren säger och visar i sina videos är noga genomtänkt av henne. Jag skulle inte alls bli något förvånad om hon överdriver sin panikångest för att kunna skylla på att hon måste åka taxi eller bil eller privatplan istället för kollektivt.

Hon är en smart och rik affärskvinna som inte har så mycket gemensamt med sina följare. Hennes trademark och inflytande och makt växer varje dag.
Citera
2018-05-10, 17:40
  #2095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flintalex
breaking News
catrin Hedlund Alla Hennes Bedrägerier

Citat:
Ursprungligen postat av sephine
Catrin berättar om att hon befunnit sig i en bubbla och skyller sitt beteende på ett dåligt förhållande.
Att hon är kvar i bubblan framgår ju helt klart. En människa utan skam i kroppen är vad hon är.

Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Alltså, hon verkar vara, av det jag läser i hennes blogg, den mest korkade tjejen i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Guds son
CH gick i min grundskola (och årskull). Har inte så mycket smaskigt att komma med mer än att säga det. Jag minns dock att hon redan då var lite "lösaktig" och möjligtvis lite konstig när man nu i efterhand tänker efter.

Vad tyst det blivit om Catrin Hedlund här? Hon har väl börjat på ny blogg och allt!

Hörde lite smaskigt skvaller häromdan - Catten dejtar visst en 23-årig mumsmums från Södertälje

Kärleksmys på hennes instagram: http://sv.tinypic.com/r/2077tlj/9

Den behjärtade snubben sägs vara ingen annan än....


Nu måste hon ju bara ha slutat upp med bedrägerierna, eftersom #mittlivskärlek verkar vara stans hedersknyffel som (bokstavligt talat!) griper in när han ser ett brott begås
Citera
2018-05-11, 18:15
  #2096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimFa
Vad tyst det blivit om Catrin Hedlund här? Hon har väl börjat på ny blogg och allt!

Hörde lite smaskigt skvaller häromdan - Catten dejtar visst en 23-årig mumsmums från Södertälje

Kärleksmys på hennes instagram: http://sv.tinypic.com/r/2077tlj/9

Den behjärtade snubben sägs vara ingen annan än....


Nu måste hon ju bara ha slutat upp med bedrägerierna, eftersom #mittlivskärlek verkar vara stans hedersknyffel som (bokstavligt talat!) griper in när han ser ett brott begås

Som någon sa, då kommer det snart en #k4 då. (Snart ett eget basketlag kanske?)

#family #blessed #stockholm #skövde
Citera
2018-05-13, 10:18
  #2097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Som någon sa, då kommer det snart en #k4 då. (Snart ett eget basketlag kanske?)

#family #blessed #stockholm #skövde



Intressant att hon fortsätter blogga i samma anda som tidigare, ständigt låtsandes leva det perfekta livet?

Ps:
Frågan är om K4 kommer före eller efter Catrin försökt att panta syriankillens (falska) klocka? 😂
Citera
2018-05-13, 13:21
  #2098
Medlem
Borde han inte ha hört talas om Catrin om han också är från samma lilla håla? Vad gör en så ung kille med en dubbelt så gammal trebarnsmamma? Har han inga vänner? Så många frågor
Citera
2018-05-14, 17:14
  #2099
Medlem
Är det bara min tokiga fantasi, men verkar inte Cattens nytillskott (k3) ha lite asiatiska drag när man tittar noga på hennes ig-bilder? Typ ögonen och håret.

(Har nämligen själv en polare vars knodd såg ut nästan på pricken likadan när han var bebis för några år sedan. Pappan är svensk och mamman är adopterad från Vietnam eller Kambodja).

Har Catten förresten gått ut med vem som är Pappan? Den här gången.
Citera
2018-05-25, 18:05
  #2100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimFa
Är det bara min tokiga fantasi, men verkar inte Cattens nytillskott (k3) ha lite asiatiska drag när man tittar noga på hennes ig-bilder? Typ ögonen och håret.

(Har nämligen själv en polare vars knodd såg ut nästan på pricken likadan när han var bebis för några år sedan. Pappan är svensk och mamman är adopterad från Vietnam eller Kambodja).

Har Catten förresten gått ut med vem som är Pappan? Den här gången.

Nu låter det som att du antar att hon själv skulle vara medveten om vem som är pappan.. 😏
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback