2011-01-16, 23:10
Medlem
Till Leorne:
Vet du möjligen hur gammal denna "D" är?
Vet du något om detaljerna kring Dessies skivkontrakt samt kring bråket mellan "Kissie" och dessa managers.
Något som ytterligare stödjer ditt antagande är att Dessie blev upprörd att Kissie benämnde dessa managers "gubbar" i ett klipp som spelades upp för henne då hon besökte SVT:s Ana-Gina show. Kissie sa ju annars i klippet att Dessie inte sjöng själv i sina låtar etc, så att hänga upp sig på att hon kallade dem för gubbar verkade lite irrelevant i detta sammanhang. Varför skulle man bry sig om just detta... ...om man inte date-ade en av dem förstås....(?)
Citera
2011-01-17, 02:39
Medlem
Vid närmare eftertanke: jag tar tillbaka det jag sa. Tycker inte vi ska outa mer om potentiella teorier om Dessies potentielle pojkvän här. Tjejen är ju bara 16 år -- inte ens myndig. Låt oss lämna hennes ifred. (Har du någon intressant info kan du skicka den i privat meddelande istället..)
Citera
2011-01-22, 22:47
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lenore
Jag är en riktig bloggjunkie och vill gärna ta upp Dessies (http://www.desireenilsson.se) hemliga pojkvän. Ingen som kan hjälpa mig att luska?

De började träffas i somras, han är uppenbarligen äldre än henne och har väl hyfsat bra med pengar (dvs han är inte född 1994 som hon...). De har nu flyttat ihop och han är väldigt, väldigt hemlig. Jag har misstankar om att det är en av hennes managers. Det är två killar vid namn C och D (jag vet deras fullständiga namn förstås) som driver hennes blogg och lite andra företag och jag har anledning att tro att hon är tillsammans med D.

Hon har lagt upp bilder i sin blogg när hon äter frukost hemma hos sin "pojkvän", senare har hon lagt upp en bild på när hon äter middag med sina "managers", samma köksbord och samma dricksglas till exempel. Hon går ofta ut och äter på dyra restauranger, och säger att hon har möte med sina managers. Till saken hör också att jag varit hemma hos hennes ena manager "D" och känner igen lägenheten och möblerna från hennes bilder. Jag var där på fest i somras när Dessie och hennes kompisar var med och Dessie spenderade någon timme inne i sovrummet tillsammans med "D" och hennes andra manager "C" satt och ojade sig över att de inte kunde ha sex för de är ju hennes managers... osv.

Hennes manager "D" är dock fortfarande skriven på den adress jag var på fest hos i somras, Dessie är skriven hos sin mamma, så det går inte att luska ut om de flyttat ihop...
Jag vill SÅ gärna lösa detta mysterium Haha!

Du har rätt, Danne är hennes snubbe. (Daniele alltså)
Punkt.
Citera
2011-01-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Du har rätt, Danne är hennes snubbe. (Daniele alltså)
Punkt.

Appappapp!! Hur vet du det då? :-)
Citera
2011-01-26, 16:42
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Appappapp!! Hur vet du det då? :-)

Ingen direkt hemlighet.
Ville de hålla det hemligt kanske de inte haft gemensam nyårsfest. (Som förövrigt slutade i katastrof, inte helt oväntat) efter att 16 åringen bjudit in sitt ex som dök upp med 15 snorungar.
Citera
2011-01-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Ingen direkt hemlighet.
Ville de hålla det hemligt kanske de inte haft gemensam nyårsfest. (Som förövrigt slutade i katastrof, inte helt oväntat) efter att 16 åringen bjudit in sitt ex som dök upp med 15 snorungar.

Nej det är ju konstigt. Det konstiga är att hon håller det hemligt på sin blogg och absolut ingen av hennes läsare verkar veta om honom. Skvallerbloggarna har spekulerat men inte kommit fram till något. Så hon hittade ju på totalt att han förut bodde i Gamla stan. Undrar om de ens flyttat till en ny lägenhet eller om hon bara fejkat allt för att flytta in hos honom.

Det måste vara jobbigt för henne att fejka och ljuga så mycket men hon lyckas ju tydligen bra.
Citera
2011-01-26, 16:57
Medlem
Dessutom tycker jag det är lite äckligt att en 10 år äldre kille som förr var hennes "chef" är tillsammans med en 16-åring...
Undrar vad hon ser i honom.
Citera
2011-01-27, 09:50
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Nej det är ju konstigt. Det konstiga är att hon håller det hemligt på sin blogg och absolut ingen av hennes läsare verkar veta om honom. Skvallerbloggarna har spekulerat men inte kommit fram till något. Så hon hittade ju på totalt att han förut bodde i Gamla stan. Undrar om de ens flyttat till en ny lägenhet eller om hon bara fejkat allt för att flytta in hos honom.

Det måste vara jobbigt för henne att fejka och ljuga så mycket men hon lyckas ju tydligen bra.

Hon är 16 år och mentalt ett barn. Intelektuellt sett ligger hon på en mognadsgrad av en 13 åring.
Han bodde vid odenplan förut, och deras gemensamma lägenhet ligger på söder vid hornstull tror jag bestämt.
Jag tror att han fortf. står skriven vid odenplan och hyr ut den i andrahand för obskyra pengar.

Han är INTE rik.
Citera
2011-01-27, 12:23
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Dessutom tycker jag det är lite äckligt att en 10 år äldre kille som förr var hennes "chef" är tillsammans med en 16-åring...
Undrar vad hon ser i honom.

Det är nog så att han ser en hel del faktiskt i en 16-åring. Härligt initiativ.
Citera
2011-01-30, 22:36
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangusta
Mer info måste finnas?!

Ingen FBare som pluggar matte på SU och fått hemhjälp?

Den finurlige skulle kunna anmäla sig till en kurs hon har och prestera dåligt, och sen erbjuda sig att ta privatlektioner
Citera
2011-01-30, 23:13
Medlem
Med tanke på att hon inte ser alltför tjaskig ut och är 34(!) år gammal och ogift så undrar jag varför hon är singel och vem/vilka som varit i hennes liv tidigare som pojkvänner?
Citera
2011-01-31, 11:45
Medlem
Clive-Hasses avatar
Kanontjej.
Både mycket smart och har vettiga ideér kombinerat med ett mysigt yttre.
Rolig blogg att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in