2012-01-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad
Jag har läst i någon tidning om en bloggare som drar linor på stureplanstoaletterna.
Tror också jag har läst det i olika bloggar.

Amir och Kissie lekte väll med popper eller "bögdrogen" har jag läst/hört några gånger.

Fast deras olagliga batningspiller kan väll också ses som knark, fattar inte hur de får komma undan med dessa piller. Jävla freaks.

Alltså, det blir ju bara löjligt med denna klappjakt på bloggare som "testat" droger, eller tagit/tar lite "droger" någon gång då och då. Hur många unga som går ut mycket har aldrig testat droger? Herregud, det är väl inget fel på att testa ett eller några par gånger? Tycker snarare det är tvärtom: Folk som aldrig testat nånting brukar inte sällan vara tråkmånsar som aldrig går ut och aldrig blir bjuden på fester alls.

Det är en j_-lar skillnad på att "testa", eller till och med ta nån gång då och då när man går ut, och att droga varje dag (dessutom kokain), och vara beroende.

Varken Kissie, Steffi eller Amir ser ut som om de är drogberoende, och ingen av dem lever heller en sådan livsstil. Kissie har morgoninlägg tidigt på morgonen och är väldigt ambitiös med sin blogg (sitt jobb), uppdaterar mycket regelbundet och ofta etc. Steffi är lite kraftig, vilket man inte blir av droger eftersom de dövar hungern och ser absolut inte ut som en knarkare annars heller. (Hyn tyder på att hon har god häsa etc.) Visst, hon har väl säkert tagit en del på sommaren och hösten med Paow, men drogberoende: nej. Amir går ju för f_n upp och tränar tidigt nästan varje (varannan) morgon. Inte riktigt en drogberoendes livsstil...

Paow däremot, ser på något sett sliten ut just nu. Kan ju iofs vara allt festande såklart. Sen är hon väldigt smal och klagar på att hon inte har matlust (droger dövar ofta matlust). + att hon sover hela dagarna och uppdaterar konstiga inlägg mitt in natten... Hon var heller inte med på julafton eller juldagen hos varken sin mamma eller pappa. Kanske var hon drog-bakis eller något. Typiskt drogbeteende att bara strunta i allt. Kan så klart vara något annat, men hon känns som en mycket mer given kandidat än någon av de andra nämnda (som känns väääldigt långsökta).
Citera
2012-01-09, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Alltså, det blir ju bara löjligt med denna klappjakt på bloggare som "testat" droger, eller tagit/tar lite "droger" någon gång då och då. Hur många unga som går ut mycket har aldrig testat droger? Herregud, det är väl inget fel på att testa ett eller några par gånger? Tycker snarare det är tvärtom: Folk som aldrig testat nånting brukar inte sällan vara tråkmånsar som aldrig går ut och aldrig blir bjuden på fester alls.

Det är en j_-lar skillnad på att "testa", eller till och med ta nån gång då och då när man går ut, och att droga varje dag (dessutom kokain), och vara beroende.

Varken Kissie, Steffi eller Amir ser ut som om de är drogberoende, och ingen av dem lever heller en sådan livsstil. Kissie har morgoninlägg tidigt på morgonen och är väldigt ambitiös med sin blogg (sitt jobb), uppdaterar mycket regelbundet och ofta etc. Steffi är lite kraftig, vilket man inte blir av droger eftersom de dövar hungern och ser absolut inte ut som en knarkare annars heller. (Hyn tyder på att hon har god häsa etc.) Visst, hon har väl säkert tagit en del på sommaren och hösten med Paow, men drogberoende: nej. Amir går ju för f_n upp och tränar tidigt nästan varje (varannan) morgon. Inte riktigt en drogberoendes livsstil...

Paow däremot, ser på något sett sliten ut just nu. Kan ju iofs vara allt festande såklart. Sen är hon väldigt smal och klagar på att hon inte har matlust (droger dövar ofta matlust). + att hon sover hela dagarna och uppdaterar konstiga inlägg mitt in natten... Hon var heller inte med på julafton eller juldagen hos varken sin mamma eller pappa. Kanske var hon drog-bakis eller något. Typiskt drogbeteende att bara strunta i allt. Kan så klart vara något annat, men hon känns som en mycket mer given kandidat än någon av de andra nämnda (som känns väääldigt långsökta).

jag är nyfiken på mer inte vilka som testat mer vilka som är beroende men framförallt partyknarkar? Dvs gör det från och till.
Citera
2012-01-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikotinslaven
Jag tror att Dessie faktiskt räddas av sin pojkvän just nu. Hur illa jag än tycker om att en minderårig har en sugardaddy som totalt tar över kontrollen över hennes liv så måste han ju se till att han vårdar sin investering och levebröd. Hans plan är inte att hon dekar ner sig vilket hon garanterat hade gjort med Paow.
Jag fick faktiskt riktig ångest när jag läser lilla Paows inlägg. Jag skulle kunna vara hennes morsa utan att jag ens fick barn snuskigt tidigt och jag förundras över hur vilsen hon är och hur lite guidning hon får av sina föräldrar. Det är ju inte så att man kan leva i ovisshet om hur ens barn håller på när allt sker inför öppna ridåer på nätet och att inte göra något tycker jag tamejfan är skandal...

Jaha, så nu har man en "suggardaddy" om bott tillsammans med sin pojkvän i ett års tid och dessutom är förlovad.. Så jäklar pinsam kommentar. Fan, använd ord i dess rätta bemärkelse. Har fan gått inflation i ordet "suggardaddy".

Visa lite respekt för h_vete. Hon kanske bara är 17 år och lite virrig, men hon är f_n ändå människa...

Sen tror jag nog det finns liiite känslor inblandade också om man väljer att bo ihop i ett års tid. Tror nog inte att hon är bara nån slags mobotstyrd guldkalv (även om det kanske kan ha börjat så när de först träffades, vad vet jag).
Citera
2012-01-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
jag är nyfiken på mer inte vilka som testat mer vilka som är beroende men framförallt partyknarkar? Dvs gör det från och till.

Partyknarkat då och då tror jag nog att många i det "blogg-gänget" gjort (eller gör)...
Citera
2012-01-09, 09:21
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Jag har läst i någon tidning om en bloggare som drar linor på stureplanstoaletterna.
Tror också jag har läst det i olika bloggar.

Amir och Kissie lekte väll med popper eller "bögdrogen" har jag läst/hört några gånger.

Fast deras olagliga batningspiller kan väll också ses som knark, fattar inte hur de får komma undan med dessa piller. Jävla freaks.

som 1234512345 säger så spelar det väl inte så stor roll, så länge de inte gör det regelbundet eller så. jag brukar inte droger själv (bortsett från alkohol och tobak) men det är ju inget ovanligt med att ta droger någon enstaka gång.

roligare är väl då, som du nämner, dessa bantningspiller. jag kan inte tänka mig att de är lagliga i sverige så hur de kommer undan med det när de har stora bloggar och skriver om det där vet jag inte. nåväl, efter en titt finns de listade på fass (dock så tillhandahålls de ej länge) så helt olagliga verkar de inte vara ändå. det roliga tycker jag är hur många biverkningar som är listade som "vanliga" eller "mycket vanliga". okej med lite muntorrhet, men kramper och kardiovaskulära sjukdomar är ju inte att leka med.. vem krampade i somras..? hm...

jag har förövrigt slutat läsa både kissies, paows, amirs och dessies blogg. flickebarnen och "pojken" gör mig bara ledsen. jag förstår varför dom höll på som dom gjorde när dom var yngre, men för sjutton, nu är dom vuxna och det enda dom gör är att fläka ut sitt privata vuxenliv på internet vilket troligen kommer slå tillbaka på dom sen. jag ivll inte vara med och bidra till det genom att gå in på sidorna varje dag.
Citera
2012-01-09, 10:06
Medlem
Smiskads avatar
Citat:

Jag har inte kallat någon knarkare som bara testat en gång, med det har ju garanterat Paow inte gjort bara "en gång".

Man måste ju inte knarka varje dag för att vara en knarkare eller hur?
Amir har setts och hörts knarka en jävla massa gånger, han kanske inte gör det längre men piller tar han fortfarande.

Skulle inte förvåna mig om fler har gjort mer än bara "testat en gång".

Suckstobeyou frågade vilka som mer haft det roligt med knark, och jag svarade vad jag hört. Varför replyar ni mig för?
Citera
2012-01-09, 11:23
Medlem
Citat:
Jag har inte kallat någon knarkare som bara testat en gång, med det har ju garanterat Paow inte gjort bara "en gång".

Amir har setts och hörts knarka en jävla massa gånger, han kanske inte gör det längre men piller tar han fortfarande.

Suckstobeyou frågade vilka som mer haft det roligt med knark, och jag svarade vad jag hört. Varför replyar ni mig för?

Jag tryckte nog bara på "citera" under ett av inläggen. Inget illa men't.
Citera
2012-01-09, 12:56
Medlem
jenny747s avatar
Citat:

inget illa menat från mig heller

som sagt är jag mer intresserad av bantningspreparaten... speciellt med tanke på att pissie påstår att hon inte tar dom, vilket gör mig förbannad. amir är ju iaf öppen med det, på gott och ont.
Citera
2012-01-09, 15:55
Medlem
Citat:
Till "Blogg-bloggen":
Din blogg har virus. Datorn hänger sig varje gång man besöker den.
Just so you know.

Okey, tack! Jag har rett ut detta nu, det ska ej vara något virus längre iallafall. Är ingen dataexpert men min support körde några tester så det ska vara grönt. Aja fel forum kanske att svara i, men tack för notisen!
Citera
2012-01-09, 18:59
Medlem
Smiskads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
inget illa menat från mig heller

som sagt är jag mer intresserad av bantningspreparaten... speciellt med tanke på att pissie påstår att hon inte tar dom, vilket gör mig förbannad. amir är ju iaf öppen med det, på gott och ont.

Isabelle har väll också hörts tagit dom eller minns jag fel nu?
Sen ska det finnas en stor bloggbrud till, som Amir skvallrade om i ett sms.
Citera
2012-01-09, 20:34
Medlem
Bra att paow ökar medvetandet hos unga tjejer angående problematiken som mångkulturen för med sig genom detta inlägget: http://www.paow.se/2012/01/09/vad-har-manniskor-pa-den-har-bilden-gemensamt . Hoppas att de tar till sig det.
Citera
2012-01-09, 21:55
Medlem
Vilken bloggerska (tjej) är det som fuskar med trafik?

http://werun.nyheter24.se/desireenilsson/2012/01/09/tackade-nej-till-svenska-miljonarer/

Tyra eller? Hennes blogg verkar ju sjukt tråkig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in