Citat:
Ursprungligen postat av Smiskad
Jag har läst i någon tidning om en bloggare som drar linor på stureplanstoaletterna.
Tror också jag har läst det i olika bloggar.
Amir och Kissie lekte väll med popper eller "bögdrogen" har jag läst/hört några gånger.
Fast deras olagliga batningspiller kan väll också ses som knark, fattar inte hur de får komma undan med dessa piller. Jävla freaks.
Tror också jag har läst det i olika bloggar.
Amir och Kissie lekte väll med popper eller "bögdrogen" har jag läst/hört några gånger.
Fast deras olagliga batningspiller kan väll också ses som knark, fattar inte hur de får komma undan med dessa piller. Jävla freaks.
Alltså, det blir ju bara löjligt med denna klappjakt på bloggare som "testat" droger, eller tagit/tar lite "droger" någon gång då och då. Hur många unga som går ut mycket har aldrig testat droger? Herregud, det är väl inget fel på att testa ett eller några par gånger? Tycker snarare det är tvärtom: Folk som aldrig testat nånting brukar inte sällan vara tråkmånsar som aldrig går ut och aldrig blir bjuden på fester alls.
Det är en j_-lar skillnad på att "testa", eller till och med ta nån gång då och då när man går ut, och att droga varje dag (dessutom kokain), och vara beroende.
Varken Kissie, Steffi eller Amir ser ut som om de är drogberoende, och ingen av dem lever heller en sådan livsstil. Kissie har morgoninlägg tidigt på morgonen och är väldigt ambitiös med sin blogg (sitt jobb), uppdaterar mycket regelbundet och ofta etc. Steffi är lite kraftig, vilket man inte blir av droger eftersom de dövar hungern och ser absolut inte ut som en knarkare annars heller. (Hyn tyder på att hon har god häsa etc.) Visst, hon har väl säkert tagit en del på sommaren och hösten med Paow, men drogberoende: nej. Amir går ju för f_n upp och tränar tidigt nästan varje (varannan) morgon. Inte riktigt en drogberoendes livsstil...
Paow däremot, ser på något sett sliten ut just nu. Kan ju iofs vara allt festande såklart. Sen är hon väldigt smal och klagar på att hon inte har matlust (droger dövar ofta matlust). + att hon sover hela dagarna och uppdaterar konstiga inlägg mitt in natten... Hon var heller inte med på julafton eller juldagen hos varken sin mamma eller pappa. Kanske var hon drog-bakis eller något. Typiskt drogbeteende att bara strunta i allt. Kan så klart vara något annat, men hon känns som en mycket mer given kandidat än någon av de andra nämnda (som känns väääldigt långsökta).
Så jäklar pinsam kommentar. Fan, använd ord i dess rätta bemärkelse. Har fan gått inflation i ordet "suggardaddy".