2018-05-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
En taxichaufför som körde mig mitt i natten i London för ett antal år sedan påstod apropå ingenting att sådana människor verkar vara de lyckligaste. Någonting han tyckte var synd, men att han ändå kunde se paralleller till hunden som han och hans sambo nyligen hade införskaffat. "He is also always happy!"

Jag tycker inte att hon verkar osäker. Bara känslomässigt och intellektuellt nollställd liksom.

Enligt min åsikt så måste man vara bra osäker på sig själv för att se upp till pascal eller i detta fall bli förtjust i honom.
2018-05-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Lillemor är mormor?! Coolaste mormodern! Hon är 39 och dottern 21, så en ung morsa. Men det tog mig på sängen rejält när jag såg hennes brev.

Uppfattade inte det(det var ju ett astråkigt avsnitt att kolla på så jag lyssnade med halva ena örat, typ). Även Henke nämnde ju i sitt samtal med Dessie att han har en dotter som är 21. Henke är väl inte ens 40, så det verkar ju vara en trend i årets Robinson att ha fått barn tidigt...
2018-05-10, 13:37
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Jag håller med! Lillemor tycker jag faktiskt verkar vara den som är den vettigast där inne.

Hon ser igenom pascal och jan på direkten. Pascall blir ju sur för lillemor inte dyrkar honom haha

Nej hon ser att dom är två och hon hamnar utanför och blir ledsen och psykotisk.

K*****r hade inte gnällt om Jan varit på hennes sida.

Vem fan är k*****r? Pascall bryr sig inte om k*****r.

Pascall är störst och bäst.
2018-05-10, 13:54
Medlem
Citat:
Uppfattade inte det(det var ju ett astråkigt avsnitt att kolla på så jag lyssnade med halva ena örat, typ). Även Henke nämnde ju i sitt samtal med Dessie att han har en dotter som är 21. Henke är väl inte ens 40, så det verkar ju vara en trend i årets Robinson att ha fått barn tidigt...
Hon fick fotavtryck från en bebis och texten löd Till mormor. Sen pausade jag och läste brevet där det framgick att de inte gått ihop så bra genom åren men att nu efter 21 år känns bra.
2018-05-10, 15:23
Medlem
Zoom008s avatar
Hoppas att Viktoria läser upp brevet där det står att alla afghanska knullpojkar i familjen är tillbaka i Kabul. Vill se henne få ett stort sammanbrott och sen röstas ut.
2018-05-10, 16:56
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hoppas att Viktoria läser upp brevet där det står att alla afghanska knullpojkar i familjen är tillbaka i Kabul. Vill se henne få ett stort sammanbrott och sen röstas ut.

Sorry men gossarna är kvar
2018-05-10, 17:49
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Hur vet du?
2018-05-10, 17:52
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Citat:

Han är 37 om jag har förstått det rätt, så där vart man ju förvånad
2018-05-10, 17:54
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur vet du?

facebook
2018-05-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash

Glädjedödare.
2018-05-10, 19:34
Medlem
KrossedOuts avatar
DK börjar bli lite väl oempatisk i sitt hat mot Johaneee. Är DK möjligtvis homofob alternativt smygbög? DK sjunker på min lista.
2018-05-10, 19:36
Medlem
Inte omöjligt att Johan kan vinna denna tävling. Inte enbart med styrka att göra

Eller inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in