2018-05-09, 21:30
Medlem
Jag skrattade gott när jag såg Jans och Lillemors samtal, och hennes kommentarer om Jan.
Hon verkar smart och sammanfattar saker roligt.
2018-05-09, 22:04
Medlem
tuffkatts avatar
Vill minnas att det tidigt in på säsongen spekulerades i att Victoria var en batikhäxa som umgicks med afghaner, hon hade den auran helt enkelt. Träffsäkert minst sagt.
2018-05-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Jag skrattade gott när jag såg Jans och Lillemors samtal, och hennes kommentarer om Jan.

Och hans kommentar om henne. "Det är något som inte riktigt stämmer" hahaha

The crow calls the raven black.
2018-05-09, 23:58
Medlem
Lillemor är mormor?! Coolaste mormodern! Hon är 39 och dottern 21, så en ung morsa. Men det tog mig på sängen rejält när jag såg hennes brev.
2018-05-09, 23:59
Medlem
Citat:
Smart? Hon "såg ut tydligt" att Jan och Pascal har en pakt men det stämmer ju hjälpligt...
2018-05-10, 00:02
Medlem
När drömmen om att bli fotomodell gick i kras, kom drömmen om att åka på djungeläventyr. Eller så vill hon bara bli kääääändis?

https://www.tv4.se/shes-got-the-look/artiklar/de-kämpar-om-ett-modellkontrakt-i-shes-got-the-look-5447a910c45948dd8c000001

"Lillemor Åström
Yrke: Mäklarassistent
Yrke: 37 år
Lillemor Åström gillar allt från klassiskt till tuffa brallor och klackar, och tycker snygga jeans med detaljer är ett viktigt inslag i garderoben. Hon beskriver sig själv som charmig, sportig och godhjärtad, och tycker sammanhållningen i She’s got the look har varit över förväntan."
2018-05-10, 01:28
Medlem
Citat:

Haha han droppade henne som en het potatis vid kassavan. Fast att hon anmärker på hans sociala förmåga, hon är lika kass socialt i gränslandet. Borde ha spelat sina kort rätt när hon kom dit och inte köra sitt eget race som att vara borta och bli mätt utan att dela med sig.

DK ser ut som en gris (inte lortig) utan ansiktsdrag och hans personlighet.
Senast redigerad av Liljor 2018-05-10 kl. 01:34.
2018-05-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Ja, samma reaktion här. Hon verkar ha svart bälte i batikhäxeri. Hon behöver inte oroa sig för att hennes fem barnlajvare skulle åka ut. I Sverige utvisar vi inga.

Eller så gör man som så att man går under jorden i det här landet, så hon behöver inte vara orolig för dem.
2018-05-10, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Vill minnas att det tidigt in på säsongen spekulerades i att Victoria var en batikhäxa som umgicks med afghaner, hon hade den auran helt enkelt. Träffsäkert minst sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och där blev Victoria officiellt afghanknullaren.

För övrigt: "Vet inte vem som är fräck nog att gå emot mina order". Vem fan tror hon att hon är? Englands drottning? Har inte stört mig lika mycket på henne som jag gjorde i början, men efter detta hoppas jag hon blir nästa person att ryka.

Har nämnts ett flertal gånger i tråden sen innan att hon har umgänge med afghaner. B la av mig för ett par veckor sedan. Dom finns att beskåda på hennes fb profil.
2018-05-10, 04:14
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Lillemor är mormor?! Coolaste mormodern! Hon är 39 och dottern 21, så en ung morsa. Men det tog mig på sängen rejält när jag såg hennes brev.
Då blir det Lillemormor då men vad blir Johaneee, Lillemorbror?
2018-05-10, 11:48
Medlem
Årets robinson genomsyrar av politiskpropoganda!

Victoria - bölar om hennes adoptivbarn ska bli utvisade eller något sådant.

Dessi - hipstern som vill hjälpa alla

Jan - den vita ondskefulla mannen med psykoptiskadrag.

Henke - invandrarn som skötte sig och blev svensk

Osvosv

Det blir för uppenbart.
2018-05-10, 11:50
Medlem
Citat:

Jag håller med! Lillemor tycker jag faktiskt verkar vara den som är den vettigast där inne.

Hon ser igenom pascal och jan på direkten. Pascall blir ju sur för lillemor inte dyrkar honom haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in