Citat:
Sedan så har fängelset bibliotek och de har tillgång till vanlig teve. Så det krävs alltså inte speciellt mycket inläsning för att inse hur hårt han har misslyckats på ett makroperspektiv. Jag antar att man ständigt repriserar Mythbusters även där, så det är inte många avsnitt medfångarna behöver se för att förstå grundläggande vetenskaplig metodik.Tror du att vältränade, storväxta psykopater som Lundin och grabbarna känner att Madsen är en "likasinnad" när han kommer in där, liten och klen men med en självbild som inte är av denna världen? Där han själv är så jävla mycket "förmer" än alla andra, korkade, otekniska intagna? Vad fan, här kommer ju superstjärnan, den omtalade kändisen Raket-Madsen, som nu alla intagna läst så mycket om och sett så mycket om på t.v så de känner redan innan han anlänt att han bara är för mycket och måste sättas på plats.
Finns säkert många vakter som gärna råkar blunda när Styckmördar-Madsen råkar ut för något.
Stryk kommer han att få, hårt. Han har den självgoda, dryga attityd som de hatar. Dessutom är han en tekniknörd, som tror att han är något. Nördar är de vana sen barnsben att spöa, långt innan fängelsetiden. Så tror jag att Madsens verklighet i fängelset blir och inte kommer jag att gråta för det.
Karma Is a Bitch och i Madsens fall slår den hårt tillbaka

Finns säkert många vakter som gärna råkar blunda när Styckmördar-Madsen råkar ut för något.
Stryk kommer han att få, hårt. Han har den självgoda, dryga attityd som de hatar. Dessutom är han en tekniknörd, som tror att han är något. Nördar är de vana sen barnsben att spöa, långt innan fängelsetiden. Så tror jag att Madsens verklighet i fängelset blir och inte kommer jag att gråta för det.
Karma Is a Bitch och i Madsens fall slår den hårt tillbaka

T.ex. "G-slungan" är ju så djävla episkt fel att om vi antar att Madsen hade dött i en hjärtattack 1:a Augusti så hade den varit en skamfläck för alla som inte protesterade.
Jag ser honom helt enkelt som Elon Musks mörka sida. Bra på att snacka och lugga åt sig pengar, inte gjort något eget.
Citat:
Ja, endast om polisen hade fått totalt hjärnsläpp och glömt bort vad spaningsutredning är. Madsen hade varit den sista man visste haft kontakt med Wall, så att hon skulle ha gått under jorden och inte lämnat några som helst spår efter sig är liksom inte görbart.
Sett del 2 av GW:s specialprogram om ubåtsdramat.
"Ska inte gå." "Ett gigantiskt vattenområde."
Ja, där har han så rätt så. Upphör själv inte att förundra mig över att det verkligen gick att
påträffa alla kroppsdelarna. I detta vidsträckta hav det handlar om.
Med bara några mer vikter på bålen så hade den förmodligen förblivit liggande oupptäckt
på havsbotten och man knappast dragit igång de enorma sökinsatser som nu kom att ske.
"Det perfekta brottet" precis så "perfekt" som Madsen tänkt sig.
Om han bara valt ett annat ställe utan några övervakningskameror vid påståendet om
att han släppt av henne i land. Då. Kunde det gått vägen för det danska monstret.
Och han nu varit i färd med att planera för nästa illgärning. För slutat när han väl börjat
med det här torde han knappast ha gjort.
"Ska inte gå." "Ett gigantiskt vattenområde."
Ja, där har han så rätt så. Upphör själv inte att förundra mig över att det verkligen gick att
påträffa alla kroppsdelarna. I detta vidsträckta hav det handlar om.
Med bara några mer vikter på bålen så hade den förmodligen förblivit liggande oupptäckt
på havsbotten och man knappast dragit igång de enorma sökinsatser som nu kom att ske.
"Det perfekta brottet" precis så "perfekt" som Madsen tänkt sig.
Om han bara valt ett annat ställe utan några övervakningskameror vid påståendet om
att han släppt av henne i land. Då. Kunde det gått vägen för det danska monstret.
Och han nu varit i färd med att planera för nästa illgärning. För slutat när han väl börjat
med det här torde han knappast ha gjort.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2018-05-08 kl. 10:14.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2018-05-08 kl. 10:14.
Psykopat-Varggrin kallar jag bilden: