2018-05-07, 20:02
Avstängd
konstapels avatar
Helsicke vad otäck Lillemor är. Det riktigt lyser falskhet om henne.
Angående Janne så får man ju bara medlidande med hans totala sociala inkompetens. Se han verkligen inte att Pascal sitter och grimaserar när han försöker smöra för honom? Herregud.
2018-05-07, 20:10
Medlem
Tenedors avatar
Bra tävling, men
. Där tappade jag lite respekt för personen.

Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Helsicke vad otäck Lillemor är. Det riktigt lyser falskhet om henne.
Angående Janne så får man ju bara medlidande med hans totala sociala inkompetens. Se han verkligen inte att Pascal sitter och grimaserar när han försöker smöra för honom? Herregud.

Jag har jobbat på psyket och sett en del, men Lillemors ögon är obeskrivbart läskiga. En bra förebild till Johaneeeh. Jan är ett socialt geni i jämförelse.
2018-05-07, 20:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Näthatet mot Massa Ramsby måste upphöra. Han är en värdig vinnare.

Sluta trolla! Pascal är en självgod typ som gör folk runt omkring sig sämre. Värdig vinnare, go tjenare.
2018-05-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Bra tävling, men
. Där tappade jag lite respekt för personen.

Varför? Det var ju väntat att han skulle välja så.
2018-05-07, 20:27
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Varför? Det var ju väntat att han skulle välja så.

Jag älskade det ärliga valet i den högstadieaktiga frågestunden, så jag hoppades nog att han skulle köra vidare på det, alternativt ta någon som förtjänade det. Nu tror jag att han valde för att vara snäll. Jag hade gjort samma sak, men lite fegt var det ändå.
2018-05-07, 20:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Vad som bör ge cancer eller inte lägger jag mig inte i. Har svårt att tro att det skulle vara direkt cancerogent att frakta stekytan i munnen några meter fram och tillbaka.
Dock skulle jag vilja påstå att grisen såg väl tillagad ut, ungefär som programledaren försökte få fram.
Men du argumenterade för att sådär ser ätbar stek helgris ut
2018-05-07, 21:13
Medlem
Hoppas Lillemor tittar på avsnitten och reflekterar över sitt beteende och resonemang. Hon har stora attitydsproblem, skev självbild och tror hon står över alla andra. Att utbrista i nedlåtande ton om att alla röstade på henne visar på att hon inte förstod där på ön hur fel hon agerar.
2018-05-07, 21:24
Medlem
Kan det inte bara vara så att Lillemor drar allt till sin spets? Spelar spelet helt isolerat från verkligheten? När hon i intervjun inför kommande avsnitt säger att hon nog ska kunna hitta ett sätt utnyttja Jan och Pascal tyckte jag att det såg ut att finnas en glimt i ögat. Att hon verkar vara den enda deltagaren som HELT verkar strunta i vad de andra deltagarna tycker om henne är å andra sidan korkat om man nu ska spela nämnda spel, för det leder ju till att man blir utröstad.

Jan saknar ju social kompetens, men verkade ju bli glad förut när han fick för sig att han var omtyckt i Nord. Lillemor verkar ju vara likgiltig inför sådant.
2018-05-07, 22:11
Medlem
DK valde vesslan... hade andra förhoppningar med tanke på hennes fråga i sann högstadieanda.
2018-05-07, 22:12
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Näthatet mot Massa Ramsby måste upphöra. Han är en värdig vinnare.

Killen har ju spelat sina kort helt fel och har röstats ut redan, då är man ingen värdig vinnare
2018-05-07, 22:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
DK valde vesslan... hade andra förhoppningar med tanke på hennes fråga i sann högstadieanda.
Försöker du insinuera att yngre tjejer skulle ha ett större bekräftelsebehov än någon annan???
2018-05-07, 22:31
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Så det är valfritt om man vill ta sin lungcancer-ändtarmsmetastatiska-skorpa och njuta av den så att säga bra å veta

Det är mycket man kan få cancer av... skiten i luften vi andas in tex och solen.
Att inte ha ätit på flera dagar så tror jag knappast man står där och tänker på cancer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in