Citat:
Ursprungligen postat av
stepthefuckback666
Vi får nog finlira lite i vad vi menar med Sverige och Svensk, jämför vi då 91%kritvitt vid norrlandskusten med eskilstuna/botkyrka/malmö/nordöstra gbg?
Sen åldersmässigt, pratar vi 39 åriga gubbar som mig, eller generationerna efter -99?
Följer nordeuropeisk kultur? bland den millen blattar som kommit sen -12, så är det väl inte ens mätbart, ens med potenta industriella instrument. Kan det vara kanske 5 pers
Förstod du verkligen vad jag skrev? Den gruppen jag beskrev är den som enligt alla vettiga prognoser kommer att vara den som dominerar landet i all förutsägbar framtid. Att det kan finnas mindre folkgrupper av t ex finnar som äter sina lådor, norrmän med sin torkade fisk, danskar, serber, kurder, iranier, indier, kroater, palestinier, turkar, amerikaner, bulgarer, syrianer, chilenare, osv osv också i landet gör ju inte att "svenskarna" skulle vara mindre dominant. För alla dessa folkgrupper skiljer sej ju åt sinsemellan lika mycket som de skiljer sej mot "svenskarna", eller hur? Det enda de har gemensamt är att de tagit sej till Sverige och önskar leva här.