2018-05-05, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Att ha MÖ som förebild verkar suspekt.

Men om svenskarna kommer att bli en minoritet 2028 måste svenska kvinnor göra barn eller para sig med endast svenska män. Inga blattar, MÖ män, afrikaner eller utsocknes folk.
2018-05-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Du har missat i vilken utsträckning judarna styr över USA och förlängningen NATO. Samt genom att de med hjälp av sina tidningar kan styra människors verklighetsuppfattning. Fallerar de så kan de genom FED, BIS och Världsbanken när som helst störta många länder i ekonomiskt fördärv. FED ensamt skulle exempelvis kunna sänka EU på ett halvår bara genom att höja sin styrränta i högre takt än vad ECB klarar av. Kapital skulle då flöda en masse ut ur europa. Det har hänt förut.

/Johan

Fast det borde väl göra det rätt svårt för Europas judar så vad skulle nyttan vara för judarna i stort menar du? De har ju redan fullt upp att hindra arabvärlden och Iran att äta upp Israel. Går sådär.

En sak är säker, de som vill omdana Europa jublar över alla foliehattar som har judehangup och tittar åt fel håll.
2018-05-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Men om svenskarna kommer att bli en minoritet 2028 måste svenska kvinnor göra barn eller para sig med endast svenska män. Inga blattar, MÖ män, afrikaner eller utsocknes folk.

Ja, du tror allt sitter i generna jag tror det inte.
Men du har naturligtvis rätt i att de som vill leva en svensk livsstil inte kan fortsätta och skjuta upp att skaffa barn så att de missar tåget vilket många gör idag.
2018-05-05, 23:35
Medlem
Jofs avatar
Vi får gå obligatoriska kurser på AFS. Arabiska För Svenskar.

Vi får kämpa för rätten att INTE bära burka och INTE ha långt skägg. Och för att få hemspråksundervisning i svenska.

Vi diskrimineras på arbetsmarknaden för att man inte heter Muhamad eller Muhamed. Många byter namn från -son namn till mer naturligt klingade arabiska namn.

En del araber tycker att vi svenskar också ska ha rösträtt.
2018-05-06, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Vi får gå obligatoriska kurser på AFS. Arabiska För Svenskar.

Vi får kämpa för rätten att INTE bära burka och INTE ha långt skägg.

Det är redan poppis med långt skägg bland svenska män
2018-05-06, 06:39
Medlem
Någon uttryckte - det är svårt att göra prognoser , speciellt om framtiden.I factfulness skriver Hans Rosling om jordens befolkningsutveckling.Enligt honom kommer jorden att maxa vid 11 miljarder inv.Hur förklarar han detta? Jo , riktigt fattiga kvinnor föder 6 barn medans övriga kvinnor föder 1,9 barn.Eftersom fattigdomen minskar ganska så snabbt i världen så ser vi mycket snart ett barnafödande på lite över 2 barn per kvinna.Han skriver dessutom att sambandet mellan religion och barnafödande är mycket svagt.Sambandet mellan ekonomi o barnafödande är mycket starkt.Dvs i muslimska länder med relativt högt välstånd föds inte så många barn. Googlade på detta som kontroll. Turkiet 2,1. Marocko 2,3. Algeriet. 2,3. Egypten 3,5. Bangladesh. 2,2. Detta är länder som lämnat fattigdomen eller är på gång att göra det. I de katolska länderna är många mot preventivmedel ,hur går det där. Italien typ 1,7 osv . De skiter i påven o kör med kondom. Slutsats. Kvinnorna som kom från Syrien för något år sedan kommer att föda många barn,deras döttrar kommer att föda få barn.Sluta snacka barnafödande kontra religion. Läs nu boken innan ni kommer med en massa invändningar.Hur stor invandringen blir,om det ens blir någon,har jag ingen aning om.
2018-05-06, 06:54
Medlem
Jag glömde Iran 1,6 barn per kvinna (sid 208 ). Detta är FN statistik
2018-05-06, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53fisken
Jag glömde Iran 1,6 barn per kvinna (sid 208 ). Detta är FN statistik

Men det spelar ingen roll om iranierna spottar ut sig en 1,6 unge, landet är redan överbefolkat.
2018-05-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Ja, du tror allt sitter i generna jag tror det inte..

Nähä, vad tror du då ? Rasblanda är bra ? Vad gör man då, blandar gener ?
2018-05-06, 12:51
Medlem
Tobias Hubinette är en skum typ som lider av depression och självhat pga att vara adopterad. "Vithetsstudier" som han forskar om är ju bara mumbo jumbo och jag är trött på att Amerikanska raskoncept importeras. Vi har inte samma kontext och historia här i Sverige. Dessutom skriver han på ett väldigt märkligt sätt (låååånga meningar) vilket ger en huvudvärk.

Ser dock inga problem med denna undersökning. Undrar bara om han räknar in personer som mig in i statistiken som har en svensk förälder och en finsk förälder född utomlands. Vi halvfinnar är väldigt många dock syns vi inte särskilt mycket eftersom många av oss även har svenska efternamn.

Jag ligger ekonomiskt till vänster men skulle aldrig kunna rösta på V på grund av deras naiva syn på invandring som inte alls går i ihop med deras dröm om en stark välfärdsstat. Det borde ju vem som helst fatta.
2018-05-06, 13:06
Medlem
Googlade vidare på ämnet.Andelen muslimer är idag 9 % i Sverige. (Bulgarien av alla länder har hög andel muslimer.)Med europeiska mått är detta en stor andel. Hur blir det då 2050 ? ( om 32år ). 1. Om invandringen helt stoppas nu. 11%. 2. Med nuvarande takt 22%. 3. Med invandring som år 2015 35%. Personligen är jag inte alls störd av detta.Har genom åren träffat en mängd sk muslimer.Inte fan har jag märkt att de är speciellt religösa.De har druckit öl och satt på flickor precis som mina sk kristna kompisar.Jag är helt medveten om att de i gruppen förekommer en del tokstollar o terrorister.Men i västvärlden (kategori 1 av 4 i roslings bok) så minskar antalet döda i terrorism.Tror han skrev att bilolyckor tar 1000 ggr så många liv i vår del av världen.Men bilolyckor verkar inte vara en stor sak här.
2018-05-06, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zavichij
Härlig ironi, du avskyr turkarnas utrotning, men blir glad när andra folk blir utrotade. Det är inget att glädjas åt, men det är dock så människor gjort i alla tider för att överleva som grupp, vare sig vi tycker det är hemskt eller ej.

Mongolerna var förövrigt aldrig där nere, de erövrade mycket av världen, men inte Bysantinska riket. Turkarna är stäppfolk, men inte mongoler.
Finns inga större turk/albanhoror än väst och dess allierade, Krimkriget är typisk västerländsk ondska. Allierar sig med monster, samma idag med stöd till turk/albanska, kroatiska folkmördarpack på Balkan och i Mellanöstern stöds värsta drägg. Underbar poetisk rättvisa som drabbat Sverige och dom flesta västländer med massinvandring av ointegrerbara muslimer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in