Citat:
Ursprungligen postat av
Achie
Om vi inte kan enas om att de flesta som ser ut som germaner faktiskt är germaner och inte 25% german, 25% han-kines och 50% Somalier så står vi så långt ifrån varandra att vi inte kan kommunicera med varandra på ett konstruktivt sätt.
Men grattis till vinsten för din sida iaf, i framtiden så kommer Sverige bestå av 100% Svenskar, bara det att dessa svenskar av någon anledning kommer att se ut som afrikaner och araber. Dessa svenskar kommer säkerligen att bete sig exakt som dagens svenskar (surströmming, midsommarstång osv) och samhället kommer rulla på exakt lika bra som nu.
Handen på hjärtat, om några av dessa är dina ättlingar, spelar det någon egentlig roll HUR de ser ut? Nu vet jag inte om du har några barn, men om vi antar det för diskussionens skull, och något av dina barn skulle få barn med en "bushneger" - skulle du tycka att ditt barnbarn var mindre ditt barnbarn än något av de andra?
(För skoj skull, så ta gärna ett av de där DNA-testerna som börjar komma på nätet, många "rastroende" har fått rejäla överraskningar, eftersom rasblandandet alls inte är något nytt påfund. Själv fick jag reda på att jag hade någon procent från en helt annan världsdel i mina gener. )
Nu tror jag inte heller att det kommer att bli så som du skriver, eftersom det inte finns ETT utseende bland afrikaner och araber, två grova etniska grupper vars utseende inte gärna kunnat vara mer olika. Inte ens bland afrikaner är det särskilt lika, det är större genetisk skillnad mellan sydafrikaner och västafrikaner än det är mellan kineser och svenskar, bara för att ta ett exempel.
Det som de som bor här kommer ha gemensamt, även genetiskt, är att de blandar sej med infödda svenska. Så - du kan vara lugn - du kommer att få se blonda blåögda fräkniga barn även i fortsättningen. Kanske är det någon mindre andel, och kanske har något av dem lite brunare hud, men som sagt, vilken roll spelar det egentligen?