2017-10-16, 19:42
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Född i sverige, så är du svensk. Punkt

Det är ju den officiella versionen, den inofficiella är att vi är världens mest segregerade land, så fort blattarna passerar 3 procent i random område så flyr svenskarna som råttor.

Vilka hycklare svenskar är, och er har jag vuxit upp med och gillat tidigare.

Du klandrar svenskarna? Skulle svenskarna fly om invandrarna var mysiga och tillmötesgående?
2017-10-16, 19:47
Medlem
Citat:
Född i sverige, så är du svensk. Punkt

Det är ju den officiella versionen, den inofficiella är att vi är världens mest segregerade land, så fort blattarna passerar 3 procent i random område så flyr svenskarna som råttor.

Vilka hycklare svenskar är, och er har jag vuxit upp med och gillat tidigare.

Varför trodde du ens från början att Svenskar ville bo med araber/afrikaner? VEM vill det? Inte ens de själva vill ju det, då hade de ju inte flytt från sina länder från början.
2017-10-16, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Du klandrar svenskarna? Skulle svenskarna fly om invandrarna var mysiga och tillmötesgående?

Påpekar endast dissonansen och förljugenheten, var jag otydlig?

Om 87 procent av svenskarna verkligen älskar värdegrund och utomeuropeer så hade ju vi inte haft nåt problem med 23 st synnerligen utsatta områden, eller 63 utsatta områden.
2017-10-16, 19:49
Medlem
Citat:
Påpekar endast dissonansen, var jag otydlig?

Om 87 procent av svenskarna älskar värdegrund och utomeuropeer så hade ju vi inte haft nåt problem med 23 st synnerligen utsatta områden, eller 63 utsatta områden.

Vi Svenskar blev helt förda bakom ljuset och var aldrig tillfrågade om huruvida Sverige skulle bli världens härbärge eller ej.

Kan även tillägga att de flesta Svenskar förmodligen inte kommer vara ärliga om sina känslor mot andra än folk som är nära dem, jag vet personligen en person som blivit sparkad från jobbet efter att ha gjort väldigt milda uttalanden om islam.
2017-10-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Allt jag vet är att när jag går in till stan i Göteborg så är jag i minoritet redan nu, på hela spårvagnsfärden till stan, i stan, och under hela resan hem. Jag behöver inte ens se siffror på att något är väldigt galet.

Jag måste hålla med dig.
Jag sitter i sthlm och jag ser samma sak här.
Jag skrev tidigare i tråden att jag jobbar i Botkyrka kommun ( ligger 2 mil söder om sthlm )
och ibland kommer invandare fram till mig och frågar:
- är du svensk ?
Vad ska man svara ? Svarar jag JA, kanske han blir sårad, för ser jag inte honom som svensk.
Eller han inte känner sig som svensk, avundsjuka kan uppstå.
Jag svarar:
- jag är etnisk svensk. ( mamma och pappa född här )
- det vore bra om de blandar upp lite, svarar han och ser sig runt.
Det är bara invandrare runt oss.

Tänk nu på vad han sa: det vore bra om de blandar upp lite...
Hur ska det gå till när invandrare kommer hit, sänder hit sina släktingar och vill bara bo med varandra. Inte nog med det, inga svenskar vill bo i Norsborg. ( Botkyrka kommun )

Jag tänkte en stund på vad han sagt, hur ska det gå till ?
När invandrare flyttade till Norsborg, flyttade svenskarna därifrån.
Som sagt: det vore bra om de blandar upp lite...
Som om det inte redan är uppblandat av muslimer, kristna, och ateister. Alla har en sak gemensamt:
icke blonda.

Hur kommer det att se ut om några år ? 10-15 ? Bara svarthåriga som har rötter i andra länder ? Jag menar det har de redan idag, men om några år, då är det ÄNNU mer.

Att fråga " Är du svensk? " blir en märklig fråga, det är alla invandrare mer eller mindre.
Att fråga: " Är du etnisk svensk " kommer aldrig att hända.
Att fråga " I vilka länder har du rötterna " mer aktuellt än någonsin.

Kan tillägga att jag är Blond.
Det spelar ingen roll, alla pratar svenska med mig där. Jag behöver inte funderar på varför
2017-10-16, 19:53
Bannlyst
Citat:
Vi Svenskar blev helt förda bakom ljuset och var aldrig tillfrågade om huruvida Sverige skulle bli världens härbärge eller ej.

som flera tidigare påpekat så började detta för +40 år sen.

Vi tog in 30k latinos varje år mellan 74-80. Sen blev det irakierna, sen blev det bosnierna.

Och nu har vi kört arab/neger blattarna sen milleniet.

Det här har ju inte kommit "blindside".
2017-10-16, 19:59
Medlem
Citat:
som flera tidigare påpekat så började detta för +40 år sen.

Vi tog in 30k latinos varje år mellan 74-80. Sen blev det irakierna, sen blev det bosnierna.

Och nu har vi kört arab/neger blattarna sen milleniet.

Det här har ju inte kommit "blindside".

Innan det når en kritisk punkt så verkar allt vara okej. Vi har haft politiker och en media som rent av ljugit för oss, och det är fortfarande många som vägrar släppa lögnen och som håller fast vid att allt är okej och normalt. Det är svårt att inse att något är fel när ALL media och ALLA ledarfigurer ljuger en rakt upp i ansiktet, och när vad de säger ser ut att stämma när man tittar ut över sitt område.

När jag var barn på 90-talet så hajade jag till när jag såg en Afrikan i staden jag växte upp i (ca 50 000 invånare), nu kan man inte undgå att se dem där ens om man försökte. Nu är vi på en punkt då Sverige ser drastiskt annorlunda ut på de flesta platser, när man hör lögnerna och ser ut på sitt område så kan man själv se brottet mellan orden och verkligheten.

Kan även tillägga att det är grov skillnad mellan typ av folk med. Hade hälften av alla nuvarande invandrare varit latinos och andra hälften Vietnameser så hade vi förmodligen haft en mycket mindre kris än vi har nu. Latinos smälter in rätt bra (tack vare att rätt många av dem ser europeiska ut) och asiater är skötsamma och arbetsamma, de hade förmodligen knappt märkts. Nu har vi istället valt att låta jordens mest utstickande och våldsamma/kriminella folk bara VÄLLA in.
Senast redigerad av Achie 2017-10-16 kl. 20:07.
2017-10-16, 20:08
Bannlyst
Citat:
Innan det når en kritisk punkt så verkar allt vara okej. Vi har haft politiker och en media som rent av ljugit för oss, och det är fortfarande många som vägrar släppa lögnen och som håller fast vid att allt är okej och normalt. Det är svårt att inse att något är fel när ALL media och ALLA ledarfigurer ljuger en rakt upp i ansiktet, och när vad de säger ser ut att stämma när man tittar ut över sitt område.

När jag var barn på 90-talet så hajade jag till när jag såg en Afrikan i staden jag växte upp i (ca 50 000 invånare), nu kan man inte undgå att se dem där ens om man försökte. Nu är vi på en punkt då Sverige ser drastiskt annorlunda ut på de flesta platser, när man hör lögnerna och ser ut på sitt område så kan man själv se brottet mellan orden och verkligheten.

Förstår att det är förrvirrande för er nittotalister, dom som är ansvariga för detta är sena 40-talister och 50-talister som sket i allt. Totala jävla slackers som mest ville supa och knulla allt med puls i.

Det är mina föräldrar och deras generation som satt oss i detta helvete.
2017-10-16, 20:12
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Påpekar endast dissonansen och förljugenheten, var jag otydlig?

Om 87 procent av svenskarna verkligen älskar värdegrund och utomeuropeer så hade ju vi inte haft nåt problem med 23 st synnerligen utsatta områden, eller 63 utsatta områden.

Ja, det var visst inte bara jag som tyckte det blev otydligt! Om du som etnisk svensk ville trycka till hyckleriet från de som röstar för, men inte vill bo med invandrare, så blir allt du skrev logiskt efter ditt förtydligande.

Och - valresultatet är väldigt intressant att titta på, per valkrets. Isolerade svenska enklaver har promille av SD-röster, medan mer utsatta områden (tills de blir övertagna) kan ha 30%!
2017-10-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Ja, det var visst inte bara jag som tyckte det blev otydligt! Om du som etnisk svensk ville trycka till hyckleriet från de som röstar för, men inte vill bo med invandrare, så blir allt du skrev logiskt efter ditt förtydligande.

Och - valresultatet är väldigt intressant att titta på, per valkrets. Isolerade svenska enklaver har promille av SD-röster, medan mer utsatta områden (tills de blir övertagna) kan ha 30%!

Det tragiska är ju att folk verkar tro att SD kommer lösa detta på något sätt. Det enda SD ens KAN göra är att bromsa ner förfallet lite.
2017-10-16, 20:17
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Citat:
Förstår att det är förrvirrande för er nittotalister, dom som är ansvariga för detta är sena 40-talister och 50-talister som sket i allt. Totala jävla slackers som mest ville supa och knulla allt med puls i.

Det är mina föräldrar och deras generation som satt oss i detta helvete.

Eftersom jag har hittat en så bra länk som jag vill sprida, och som svarar på era frågor, så lägger jag den här också:

Citat:
Undersökningar som genomfördes visar att nästan ingen har hört talas om medelhavssamarbetet eller Barcelona avtalet. Och att planerna på att skapa en union mellan EU och de muslimska länderna är okänd för de flesta.

Att så få har kunskap om Barcelona avtalet, ett avtal som kommer att få och redan har fått enorma konsekvenser för befolkningen i Europa, är ingen tillfällighet. Barcelona avtalet bör så långt som möjligt hållas hemlig och dess innehåll ”sminkas” i sådan utsträckning att konsekvenserna av avtalet inte kunde eller kan förstås av vanliga medborgare i EU länderna.

Sist i slutrapporten efter Barcelona-konferensen görs det klart att det är viktigt att EU-länderna samarbetar med massmedia för att skapa en positiv bild av massinvandringen och islamiseringen av EU och EES-länderna.

https://rosatraktor.wordpress.com/20...-vara-granser/
2017-10-16, 20:20
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
De flesta studier visar att välbärgade länder sänker sin barnkvot, frågan är man bör ställa sig är väl dock hur snabbt det måste ske.

Det sker väl redan i afrikanska länder idag. Hans Gösta Rosling gjorde en bra/intressant dokumentär / studie om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in