2018-05-04, 00:31
Medlem
Lugnochros avatar
Denna förfrågning är till Ormen.
Varför om man tittar upp ser ibland sex km långa och hundra meter breda moln som glittrar i rosa och lila flera dagar efter att ett plan har passerat?
Citera
2018-05-04, 00:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Varför om man tittar upp ser ibland sex km långa och hundra meter breda moln som glittrar i rosa och lila flera dagar efter att ett plan har passerat?

Det gör man inte. Om du vill så får du gärna fota nästa gång du ser detta. Varför har du inte fotat förut?
Citera
2018-05-04, 00:57
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det gör man inte. Om du vill så får du gärna fota nästa gång du ser detta. Varför har du inte fotat förut?
Men titta upp i luften själv några veckor. Ser du inte det så ljuger jag. Ser du det så kan du också ställa dig frågan. Svårare än så är det inte.
Citera
2018-05-04, 01:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Men titta upp i luften själv några veckor. Ser du inte det så ljuger jag. Ser du det så kan du också ställa dig frågan. Svårare än så är det inte.

Jag vill inte göra det. Varför fotar du inte och visar mig istället? Fota nu dessa "sex km långa och hundra meter breda moln som glittrar i rosa och lila flera dagar", gärna 3-5 ggr om dagen från samma plats så att jag blir riktigt övertygad.
Citera
2018-05-04, 06:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Glittra i rosa och lila kan moln och trails göra i soluppgång/nedgång men varken moln eller trails (vilket egentligen är samma sak) kan hänga kvar i flera dagar. Om de gör det så tror jag du är inomhus och tittar på en takmålning.
Citera
2018-05-04, 08:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Visst har det förekommit försök med kontroll av nederbörd men mig veterligen har man aldrig använt passagerarplan till detta.

Nej inte enhörningar heller. Om vi nu skall fortsätta prata om saker man inte använt menar jag.

Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Experiment med att påverka vädret har förekommit och det är ingen hemlighet. Det har för övrigt sagts flera gånger i den här tråden. Första gången jag hörde talas om detta var omkring 1960, dvs för nästan sextio år sedan. Då handlade det om att sprida kolsyresnö på molnen för att få dem att regna.

Men det som "chemtrails-kramarna" påstår är att "chemtrails" sprids från vanliga kommersiella passagerarplan, som nån form av hemligt extraknäck. Och detta hela tiden, runt hela jordklotet.
Det tror jag inte på. Inte ens den allra mest övertygade "chemtrails"-kramaren har kunnat prestera ett enda bevis för det.

Nej det var ett stenhårt förnekande först men inte ens ni kan ju stå emot den enorma bevishög som var mot debunkertrollen, ni har bytt ton totalt dom sista 5 åren, innan dess hette det att det inte ens var tekniskt möjligt så ni byter åsikt efter vinden eftersom ni egentligen inte har några egna åsikter och gå och faktiska föra egna experiment det vet vi att ni aldrig gör.

Jag har ALDRIG påstått det och det är INTE vad som påstås i dokumentären så skall ni tröttsamma jävla troll fortsätta prata om halmgubben kommersiella flygplan eller skall ni bara sluta ljuga och börja uppföra er som folk?
Citera
2018-05-04, 09:09
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej inte enhörningar heller. Om vi nu skall fortsätta prata om saker man inte använt menar jag.
Chemtrailtroende påstår att långa kvardröjande kondensstrimmor är chemtrails trots att det är enkelt att visa att de allra flesta av dem kommer från passagerarflyg. En falang inom er pseudoreligion påstår ju att chemtrails kommer efter något sorts mystiskt NATO-plan som inte syns på radar... Bullshit.
Citera
2018-05-04, 10:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har ALDRIG påstått det och det är INTE vad som påstås i dokumentären så skall ni tröttsamma jävla troll fortsätta prata om halmgubben kommersiella flygplan eller skall ni bara sluta ljuga och börja uppföra er som folk?

Vem ljuger om vad?

Jag ljuger inte när jag redovisar mina empiriska undersökningar av strimmande plan:
Av cirka 100 plan som lämnade kvardröjande strimmor var 100% vanliga passagerarplan och synliga på FR24.

Här är några av mina iakttagelser:
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Här är en bild på en SAS-kärra som lämnar en kvardröjande strimma:
http://imgur.com/AfHvkoc
http://imgur.com/75ffLuX

Fler bilder tagna av mig:
http://i.imgur.com/SoKwVrM.jpg
http://i.imgur.com/8awlGgC.jpg

Citat:
... eftersom ni egentligen inte har några egna åsikter och gå och faktiska föra egna experiment det vet vi att ni aldrig gör.

Som sagt, mina "experiment" visar med all tydlighet att de kvardröjande strimmor vi ser kommer från helt vanliga passagerarplan. Mina "experiment" visar att dina mystiska illuminatiplan inte existerar.
Citera
2018-05-04, 10:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vem ljuger om vad?

Ni ljuger om mitt påstådda snack om kommersiellt flyg, annars är det väl bara att länka till den posten där jag påstår detta? Ja jag väntar.
Har sagt till dig innan att du är en komplett idiot och dina icke-bevis är helt överflödiga här, vi har videos, dina stillbilder är helt ointressanta nämligen, persistent contrails kan inte bevisas genom bilder, för igen att kondens och iskristaller finns är det precis ingen som förnekar.
Citera
2018-05-04, 10:21
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Jag har aldrig någonsin pratat om kommersiellt flyg, de facto har jag om och om och om igen sagt att det inte är kommersiellt flyg eftersom chemtrail planen alltid är blacked out på publik radar alltså är det inte kommersiellt flyg. Dokumentären pratar inte om kommersiellt flyg. Så vad vill du med dina patetiska halmgubbar? Ert trollande, upprepande och kompletta ot trams vet vi är ok i denna forumdel så rapportera er är meningslöst eftersom era debunkertroll mod kompisar ändå aldrig tar bort ert nonsens men kan du berätta vad du vill med din halmgubbe så vi kanske iaf kan komma någonstans? Vad är din poäng till mig?

Du fick ju nyss veta att 40% av alla kommersiella plan inte syns på flightradar24 eftersom de saknar ADS-B transponder. Så vad är din poäng i ditt upprepande av halmgubbar och OT-trams?
Citera
2018-05-04, 10:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
... de facto har jag om och om och om igen sagt att det inte är kommersiellt flyg eftersom chemtrail planen alltid är blacked out på publik radar alltså är det inte kommersiellt flyg.

Har du någon förklaring till att dina chemtrailsplan är så extremt sällsynta?
Jag har verkligen försökt få syn på dem men det enda jag ser är vanliga passagerarplan som lämnar vanliga kvardröjande kondensationsstrimmor.

Citat:
vi har videos,

Ge gärna exempel på videos där vi inte ser vanliga passagerarplan som lämnar vanliga kvardröjande k-strimmor

På de videos som förekommer i tråden går det inte att avgöra att det handlar om vanliga passagerarplan eller dina mystiska "blacked out illuminati planes".

Citat:
... Hade det bara handlat om skillnad i temperatur hade dessa videos inte funnits: https://www.youtube.com/watch?v=Kh7VYWMbqPw men nu gör dom det och alla som studerat chemtrails har skådat detta fenomen i verkligheten,...

Hur vet du att det inte är ett vanligt passagerarplan vi ser i klippet?
Jag tycker definitivt det ser ut som en vanlig Airbus A330.
Citera
2018-05-04, 10:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Du fick ju nyss veta att 40% av alla kommersiella plan inte syns på flightradar24 eftersom de saknar ADS-B transponder. Så vad är din poäng i ditt upprepande av halmgubbar och OT-trams?

Nej inte 40% av kommersiellt flyg, 40% av flygen och det man talar om är södra halvklotet där dom inte syns utanför kusten men här på norra halvklotet är alla kommersiell trafik kartlagd så du kunde inte ha mer fel, du kan inte läsa din egen information korrekt.

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Har du någon förklaring till att dina chemtrailsplan är så extremt sällsynta?

Oj mer halmgubbar, vad nytt! Dom är extremt vanliga. Så skulle du ljuga om något mer eller var det bra så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in