Citat:
Det där är inget annat än SKITSNACK, dessutom helt felaktiga förolämpningar! Läs nedanstående svar, det kunde ha kommit från mig:Till skillnad från dig använder jag mina sinnen, ögonen exempelvis, för att uppfatta min verklighet och skapa mig min verklighetsbild.
Jag antar att du läst det där om att chemtrails inte finns på internet, och så tror du på det
Jag har inte riktigt 50 år av erfarenhet än, men näst intill. Och mina ögon har då registrerat betydande skillnader i både hur himlen ser ut och hur vädret påverkats därefter.
Huruvida detta beror på någon medveten påverkan eller Vet jag såklart inte, jag spekulerar bara utifrån vad mina sinnen säger mig. Logik brukar det kallas.
Men fortsätt du med att låta någon blaska eller bok på biblioteket förklara för dig vad verkligheten är.
Jag antar att du läst det där om att chemtrails inte finns på internet, och så tror du på det
Jag har inte riktigt 50 år av erfarenhet än, men näst intill. Och mina ögon har då registrerat betydande skillnader i både hur himlen ser ut och hur vädret påverkats därefter.
Huruvida detta beror på någon medveten påverkan eller Vet jag såklart inte, jag spekulerar bara utifrån vad mina sinnen säger mig. Logik brukar det kallas.
Men fortsätt du med att låta någon blaska eller bok på biblioteket förklara för dig vad verkligheten är.
Citat:
Jag har också använt mina sinnen och sett kondensstrimmor ända sedan jag var barn på 70-talet och dom såg likadana ut då som idag. Den enda skillnaden är att dom blivit fler vilket är helt naturligt eftersom det går betydligt fler plan idag. Dom flesta kondensstrimmor jag ser idag kommer dessutom från SAS, Norwegian, Emirates och liknande och inte från militärplan så påståendena i den här tråden att det bara är militära NATO-plan som sprider chem har snarare gjort mig mer och mer övertygad om att chemtrails är trams.
Jag minns mycket väl att jag redan i 10-årsåldern såg strimmorna på himlen. Jag reagerade också på att de ibland försvann snabbt, ibland låg kvar länge. Och detta faktum diskuterade jag, både med föräldrar och med andra vuxna. Jag fick den förklaring som är lika korrekt nu som då.
Jag kan lova att jag inte "läste på internet" för fyrtio år sedan!
Du är dessutom skrämmande okunnig när du pratar illa om böcker på biblioteket, jag kan tala om för dig att det finns mycket av riktigt god kunskap att hämta där. I motsats till vad vissa idioter producerar på internet!