Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Även om man vet hur en psykopat och sexualsadist fungerar så är det Madsen gjort så obeskrivligt vidrigt så att "obegripligt" räcker liksom inte till när man ska försöka beskriva denna vedervärdiga ondska och hans extremt sjuka drifter. Skrev tidigare vad jag tänker på när det gäller Madsen: Barbariskt, Blodtörstig, Sexuell Kannibalism. Det finns liksom inga gränser på det vidriga.
FY FAN!, instämmer jag helt i. Han är en Djävulens värsta avkomma.
En avart av människa.
Lägre stående än djuren. Rovdjuren dödar ju i alla fall för att få mat.
Det gör inte Rovdjurs-Madsen. Han torterar och dödar för sina lustars skull.
Det förvånar mig när du skriver så här. Du om någon som är så insatt i parafilin sexualsadism.
Du vet ju att det här fruktansvärda (för normala människor helt fasansfullt,obegripliga) är ett sätt att självmedicinera för sexualsadisten. Du har själv lagt ut länkar till kloka Niclas Långström samt Professor Sten Levander.
PS. Tam katter (rovdjur) dödar inte alls för att få mat. Det är en instinkt om de så är proppmätta på kattmat.
Rovdjur som vargar och rävar dödar (slår, river allt levande i en flock) mer än de någonsin kan äta pga av instinkt.
Vilket andra kadaverätande djur och insekter i näringskedjan har nytta av.
Och det gjorde vi förhistoriska människor också. Därför utrotades de jättelika däggdjuren i Nordamerika. Så det hela är alltid mycket komplext och några enkla förklaringar finns inte, tror jag.