2018-04-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vart fick de melonerna ifrån? Produktionen? Svårt o se att de hittat det där i träden.
Meloner ? Det var papaya dom åt
2018-04-30, 21:42
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Det där med att Pascal är kvar, jag känner samma besvikelse som när jag insåg att Peter Madsen har en till chans att vinna i hovrätten mot livstidsdomen. Där fick man för att man andades ut häromdagen.

Jag orkar inte höra detta hära med Pascals språk.

Eller nu tog jag i för mycket tror jag.
Jag kan ju inte jämföra honom med Madsenhistorien.
2018-04-30, 21:52
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Jan hade nog behövt en eu-pall för att stå kvar en timma, om han fått använda båda bena med.
Nä, han hade fått solsting efter 10 minuter och gjort en taktisk nedstigning.

Karln har ju absolut inget att ge på något plan! Rabblar om att han stått på badrumströskeln i 45 minuter innan han åkte dit. Man kan undra om dessa 45 minuter var de enda han tillägnade åt fysisk träning inför deltagandet.

Tycker han ser helt slut ut, blek, grå. Den solkiga t-shirten han ofta bär i de individuella intervjuerna förstärker intrycket. Han mår nog verkligen inte bra av att vara på ön.
Senast redigerad av As-33-15-4-p 2018-04-30 kl. 21:59.
2018-04-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Därför att dessa åkte ut för tidigt.

Jag blev besviken när jag såg att Pascal skulle få en chans till, men när jag såg att han får sällskap av Jan så kändes det bra igen

Pascal kommer att få psykbryt på Jan där.

Ja, det ska bli kul att se hur stämningen blir mellan de i gränslandet, då Lina bidrog till att rösta ut Pascal och att Jan och Pascal inte är så glada i varandra. I och för sig såg det ut att finnas mycket mat som växte där så kan de äta sig mätta behöver de kanske inte tjafsa.
2018-04-30, 21:55
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ja, det ska bli kul att se hur stämningen blir mellan de i gränslandet, då Lina bidrog till att rösta ut Pascal och att Jan och Pascal inte är så glada i varandra. I och för sig såg det ut att finnas mycket mat som växte där så kan de äta sig mätta behöver de kanske inte tjafsa.

Det där tycker jag är satans orättvist. Pascal har blivit utröstad och får som belöning att leva riktigt gott och bli starkare än alla andra.
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-30 kl. 21:59.
2018-04-30, 21:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Nä, han hade fått solsting efter 10 minuter och gjort en taktisk nedstigning.

Karln har ju absolut inget att ge på något plan! Rabblar om att han stått på badrumströskeln i 45 minuter innan han åkte dit. Man kan undra om dessa 45 minuter var de enda han tillägnade åt fysisk träning inför deltagandet.

Drog han det där med badrumströskeln för produktionen också, och blev uttagen på grund av det?
Gud, vad han tjatat om denna badrumströskel i programmet.
2018-04-30, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot

Lyckligtvis är diplomaten där också, han reder ut allt.

För de som inte gillar Pascal kan man ju glädja sig med att man nu får chansen att se honom åka ut två gånger. En gång genom utröstning och en gång genom att förlora tävlingar. Om det nu blir så, bästa vore om Jan slår ut honom i någon slags fysisk gren med oddsen för det är skyhöga.
2018-04-30, 22:04
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Drog han det där med badrumströskeln för produktionen också, och blev uttagen på grund av det?
Gud, vad han tjatat om denna badrumströskel i programmet.
Ja, fast föreställer mig snarare att produktionen fann det intressantare med en personlighet som mäter fysisk kapacitet i förmåga att balansera på badrumströskeln.

Det är nästan så att man måste göra "The Jan test" någon gång för att se hur man mäter sig
2018-04-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför inte då köra det från sammanslagningen? Pappskallen åkte ju ut medan de fortfarande var Nord och syd.

Jag vet inte varför men nu gjorde de så. Hade de favoriserat Pascal så himmla mycket hade de kunnat välja en annan gren än göra upp eld som immunitetstävling.
2018-04-30, 22:20
Medlem
Steinarrs avatar
Om dom inte får tävla i vattentävlingar nu om att få komma tillbaka, så är det uppenbart att dom vill ha kvar Pappscal.

Vore jävligt taskigt mot Rick om det inte blev några vattentävlingar. Det är den enda icke-taktiska tävlingen som han har en chans i pga sitt knä.
2018-04-30, 22:21
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Att man tog Ricks och Jans immunitet var rätt klart, men att man tog Johans var lite konstigt.
ja säg det dom tog den enbart för han är homosexuell
2018-04-30, 22:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Ja, fast föreställer mig snarare att produktionen fann det intressantare med en personlighet som mäter fysisk kapacitet i förmåga att balansera på badrumströskeln.

Det är nästan så att man måste göra "The Jan test" någon gång för att se hur man mäter sig

Det har jag också tänkt.
Jan inspirerar en både till att leka i lekparken och balansera på badrumströsklar. Slår vi Jan så vet vi att vi kan få vara med i Robinson.

Det pinsamma är att han har så noll självinsikt inför sin kapacitet.
Kan man lita på någon som gör såna kapitala missbedömningar om sig själv?
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-30 kl. 23:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in