Citat:
Jag börjar faktiskt tro att Pascal ryker på söndag. TV4 försöker leda tittarna till Alexandra, medan alla (utan kanske Nicoline) tycks förstå att Pascal är lagets sämsta spelare just nu. Med hans nuvarande psyke är han svagare än Jan. Om inte Alexandra vinner immunitetstävlingen hoppas jag att lag Nord får avgöra redan på söndag.
Just Alexandra är min nya favorit. Av all skit vi får se på TV kommer äntligen en riktig förebild. Hon är inte bara ett fysiskt monster, utan också sympatisk, smart och bra på att läsa av andra. Jag hejar stenhårt på henne.
För övrigt är jag imponerad av Jan. Ja, han är svag i tävlingar och dåligt rent socialt, men han hanterar mobbningen på ett otroligt bra sätt. Han försöker istället för att göra en Victoria. Jag tror att han är en sympatisk människa i sin rätta miljö, även om arbetstiteln låter lite skum (drönarkonsult slår visserligen allt).
Såg någon ranka sina favoriter tidigare. Jag gör samma i spoilern.
För en gångs skull håller jag med dig. Fruktansvärt att se och höra. Att placera djur i Robinson över huvud taget är riktigt fult av TV4. Djurplågeri från början till slut. Jag hade förmodligen reagerat lika hårt som Alexandra av att se slakten (även om det givetvis var bättre att den gjordes av professionella än de själva).
Just Alexandra är min nya favorit. Av all skit vi får se på TV kommer äntligen en riktig förebild. Hon är inte bara ett fysiskt monster, utan också sympatisk, smart och bra på att läsa av andra. Jag hejar stenhårt på henne.
För övrigt är jag imponerad av Jan. Ja, han är svag i tävlingar och dåligt rent socialt, men han hanterar mobbningen på ett otroligt bra sätt. Han försöker istället för att göra en Victoria. Jag tror att han är en sympatisk människa i sin rätta miljö, även om arbetstiteln låter lite skum (drönarkonsult slår visserligen allt).
Såg någon ranka sina favoriter tidigare. Jag gör samma i spoilern.
Alexandra - Fantastisk människa som är äkta.
Henrik - Skolboksledare. Måste vara en fantastisk polis.
Marie - Sätter man laget framför sig själv gillar jag personen.
DK - Något otroligt sympatisk.
Rick - Diplomaten i honom märks mer än åldern.
Ida - Anonym, men verkar alltid ställa upp.
Robert - Ser trött ut, men har mycket att ge.
Lina - Ser också trött ut, men verkar som en bra människa.
Nicoline - Jag försvarade henne ett tag. Jag hade fel. Falsk.
Jan - Jan gör inte mycket nytta. Samtidigt fick han aldrig en chans.
Desiree - "Feminist". Vidrig. Jag avskyr manipulativa människor.
Pascal - Började bra. Inte mycket gott att säga efter det.
Lillemor - Psykopat. Av erfarenhet drar jag mig bort från sådana.
Victoria - Vad var det hon sa om mobbning i början? Äckligt svin.
Johaneeh - Bortskämd brat som måste äta snart. Irriterande på alla sätt.
Henrik - Skolboksledare. Måste vara en fantastisk polis.
Marie - Sätter man laget framför sig själv gillar jag personen.
DK - Något otroligt sympatisk.
Rick - Diplomaten i honom märks mer än åldern.
Ida - Anonym, men verkar alltid ställa upp.
Robert - Ser trött ut, men har mycket att ge.
Lina - Ser också trött ut, men verkar som en bra människa.
Nicoline - Jag försvarade henne ett tag. Jag hade fel. Falsk.
Jan - Jan gör inte mycket nytta. Samtidigt fick han aldrig en chans.
Desiree - "Feminist". Vidrig. Jag avskyr manipulativa människor.
Pascal - Började bra. Inte mycket gott att säga efter det.
Lillemor - Psykopat. Av erfarenhet drar jag mig bort från sådana.
Victoria - Vad var det hon sa om mobbning i början? Äckligt svin.
Johaneeh - Bortskämd brat som måste äta snart. Irriterande på alla sätt.
För en gångs skull håller jag med dig. Fruktansvärt att se och höra. Att placera djur i Robinson över huvud taget är riktigt fult av TV4. Djurplågeri från början till slut. Jag hade förmodligen reagerat lika hårt som Alexandra av att se slakten (även om det givetvis var bättre att den gjordes av professionella än de själva).
Är du vegan? Förstår inte alls resonemanget och klagande på att djur slaktas i programmet och att man får se och höra för mycket av det. Det är ju verkligheten. Otaliga mängder djur slaktas varje dag som vi de flesta sedan äter. Djuren lider knappast mer där i Robinson än i en "djurfabrik". Gillar Alexandras tänk runt slakten att hon skulle se allt om hon sedan ska äta av djuren sen. Tröttsamt med människor som inte vill se verkligheten och vill leva delvis i en fantasivärld där man undviker det som är obekvämt.
Det var ungefär det han sade.