Citat:
Ursprungligen postat av
Kwato
Om fler hade gjort som jag så hade sidor som drivs av fiender till vårt folk inte kunnat frodas, och de hade även gått under medan bättre alternativ hade frodats i deras ställe. Vårt folk hade då inte varit hjärntvättat och försvarslöst.
Du har din fria vilja och jag respekterar den. Men det kanske jag inte borde. För du tror bara dig själv om gott och du tror att du vet bäst. Ingen annan kan ha en poäng. Detta får dig att framstå som korkad. Och dessutom dum och otrevlig.
"Om" är inte verkligheten. "Om" är inte där vi befinner oss just nu. Du är väl en sån där organisk traditionalist som tror att vi kan vinna över globalisterna genom att vi som individer går runt och är ädla. Självförbättring genom meditation, bokläsande, morötter, bågskytte och biodling leder till transcendental seger, på något sätt. Hell seger!
Människor som lever i verkligheten inser att det bara är några månader till valet och att en stor majoritet av befolkningen i Sverige än så länge aldrig ens har hört talas om Alternativ för Sverige eller AFS.
Jag har själv inte tittat på TV på flera år och tar till vardags sällan del av gammelmedia men jag inser att de allra flesta vi behöver nå tar in merparten av sin information via TV, stora tidningar, radio, facebook mm.
Om det hade funnits en kassa på flera miljarder inför valet så hade man kunnat ha tv-reklam varje dag innan och under tv4-nyheterna, lets dance, bonde söker fru, fotboll och allt vad det nu är svenne banan glor på om kvällarna. Man kunde också haft helsidesannonser i de största tidningarna och på deras nätsidor. Nu finns inte några pengar till detta och flera av dessa media hade nog ändå vägrat att ta in reklam för AfS.
Vilka alternativ återstår då för marknadsföring? Old school och irl-aktivism med flygblad och affischer mm kan absolut ha viss effekt, men sett till effekt per nedlagd arbetstimme så är ideell och smart internetaktivism sannolikt det mest effektiva.
Om jag hade tio tusen tomtenissar så hade jag skickat ut dem för att sprida texten "AFS" och "Alternativ för Sverige" överallt i hela Sverige, på alla tänkbara ställen i den offentliga utomhusmiljön. Det räcker i ett inledande skede att folk bara får AFS på näthinnan och in i skallen. Vi skulle kunna ha och borde ha dessa flinka tomtenissar, men det har vi inte just nu och då är vi åter tillbaka på nätet, som vissa ädla traditionalister och stora tänkare tydligen är för fina, rena, högtstående, upptagna och viktiga för att befatta sig med.