Citat:
Ursprungligen postat av
Kwato
Jag har inte sagt emot det och jag tycker självklart att de som är medlemmar i Faceb. ska använda det för att skapa maximal publicitet.
Jag var inte med på facebook men jag skaffade ett facebook-konto enbart för att sprida AFS-propaganda. Varför gör inte du det också? Vill du inte dra ditt eget lilla strå till stacken och bidra till att rädda det svenska folket och den vita västerländska civilisationen? Nu har du chansen.
Ett återkommande problem med den nutida svensken och den vite mannen i allmänhet är att han ofta verkar vara oengagerad och oseriös till sin natur. Även de som vet att vårt folk håller på att gå under tycker nog ofta att det är för jobbigt ens att sitta med ett någorlunda anonymt konto på internet och knappa lite i någon timme per dag. De har för mycket annat "viktigt" för sig och det är mer behagligt att bara titta på och sen kanske diskutera politik och händelser med andra som också bara tittar på. Att göra nåt är jobbigt.
Det är inte konstigt att våra fiender med sån lätthet har tagit över vår värld och nu håller på att förinta oss. Kanske är svensken och den vite mannen helt enkelt evolutionärt defekt på ett sätt som gör att undergången är given och oundviklig?
Våra fiender är oerhört seriösa och målmedvetna, de lämnar inget till slumpen, agerar systematiskt, arbetar organiserat och tänker långsiktigt. De sitter inte bara och väntar på att tiden ska bli rätt av sig själv och de går inte runt och nöjer sig med att "ha rätt". De jobbar oupphörligt och obönhörligt för att förverkliga en viss agenda. Svenskar och vita är som lättsinniga små barn i jämförelse.