2018-04-27, 23:50
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Jag håller delvis med i vad du säger men jag tror inte vi har råd att tänka så. Facebook är en viktig plattform som drar till sig många människor, många invandringskritiska och potentiella väljare för AfS.
Jag har inte sagt emot det och jag tycker självklart att de som är medlemmar i Faceb. ska använda det för att skapa maximal publicitet.
Citera
2018-04-28, 09:31
Medlem
Rivarols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
MENA är ju starkast längst söderut, även starka i Göteborg. Stockholm är mer svenskt än Malmö och Göteborg. Man kan åka från Kärrtorp i Sydost till Bromma i Nordväst och bara passera svenska områden ca 15 km. Vilken annan stad i Sverige har du en 15 km stor svensk zon? I Göteborg eller Malmö är det kanske 2 km.
Ja men här måste ske en folkomflyttning med tvång vid en delning.

Svenskarna måste regera över Malmö och Trelleborg som är centrala för att ta sig till Danmark/Kastrup och Tyskland.
Citat:
Trelleborgs Hamn är den största RoRo hamnen i Skandinavien. Hamnen hanterar en stor del av svensk export och import. I
http://www.trelleborgshamn.se
Senast redigerad av Rivarol 2018-04-28 kl. 09:33.
Citera
2018-04-28, 15:42
Medlem
AfS har något intressant på gång med filmproduktion.

https://twitter.com/gustavkassel/sta...11197066711040
Citera
2018-04-28, 15:50
Medlem
Doktor Porks avatar
Uppenbarligen har man någon form av videoproduktion på gång eftersom man provade videoprylar igår...
Citat:

Gustav Kasselstrand (AfS)@gustavkassel

Testar lite filmproduktion med @PerSefastsson och @JoakimIsheden #afs2018

Går även fram vad gäller medlemsrekryteringen uppenbarligen:
Citat:
Över 2 000 med råge var siffran för ett tag sedan. Har dock inte dagsfärsk temperatur men nog börjar det allt växa sig till en folkrörelse
https://twitter.com/Viktorious1989/s...60078964527104

AFS fick för övrigt lite exponering i aktuellt häromdagen när en medlem i AFS som hoppat av från Sverigedemokraterna fick representera den kritiska rösten. För övrigt rätt komiskt att man som av en ren händelse väljer att välja någon med uppenbart lantlig knegarframtoning och märkligt tryck på T-shirten (som man bara råkar ta bilder på också..) för att illustrera vad för människor som är kritiska mot public service... Ni hadeinte någon agenda sa ni? Däremot går ju detta under kategorin bra PR eftersom all exponering i gammelmedia är bra exponering eftersom det får ut varumärket till de som inte läser alternativ media.

https://www.youtube.com/watch?v=bNYg5_V0i_U
Citera
2018-04-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Jag har inte sagt emot det och jag tycker självklart att de som är medlemmar i Faceb. ska använda det för att skapa maximal publicitet.

Jag var inte med på facebook men jag skaffade ett facebook-konto enbart för att sprida AFS-propaganda. Varför gör inte du det också? Vill du inte dra ditt eget lilla strå till stacken och bidra till att rädda det svenska folket och den vita västerländska civilisationen? Nu har du chansen.

Ett återkommande problem med den nutida svensken och den vite mannen i allmänhet är att han ofta verkar vara oengagerad och oseriös till sin natur. Även de som vet att vårt folk håller på att gå under tycker nog ofta att det är för jobbigt ens att sitta med ett någorlunda anonymt konto på internet och knappa lite i någon timme per dag. De har för mycket annat "viktigt" för sig och det är mer behagligt att bara titta på och sen kanske diskutera politik och händelser med andra som också bara tittar på. Att göra nåt är jobbigt.

Det är inte konstigt att våra fiender med sån lätthet har tagit över vår värld och nu håller på att förinta oss. Kanske är svensken och den vite mannen helt enkelt evolutionärt defekt på ett sätt som gör att undergången är given och oundviklig?

Våra fiender är oerhört seriösa och målmedvetna, de lämnar inget till slumpen, agerar systematiskt, arbetar organiserat och tänker långsiktigt. De sitter inte bara och väntar på att tiden ska bli rätt av sig själv och de går inte runt och nöjer sig med att "ha rätt". De jobbar oupphörligt och obönhörligt för att förverkliga en viss agenda. Svenskar och vita är som lättsinniga små barn i jämförelse.
Citera
2018-04-28, 16:54
Medlem
Alt-Kikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Uppenbarligen har man någon form av videoproduktion på gång eftersom man provade videoprylar igår...

Går även fram vad gäller medlemsrekryteringen uppenbarligen:

https://twitter.com/Viktorious1989/s...60078964527104

AFS fick för övrigt lite exponering i aktuellt häromdagen när en medlem i AFS som hoppat av från Sverigedemokraterna fick representera den kritiska rösten. För övrigt rätt komiskt att man som av en ren händelse väljer att välja någon med uppenbart lantlig knegarframtoning och märkligt tryck på T-shirten (som man bara råkar ta bilder på också..) för att illustrera vad för människor som är kritiska mot public service... Ni hadeinte någon agenda sa ni? Däremot går ju detta under kategorin bra PR eftersom all exponering i gammelmedia är bra exponering eftersom det får ut varumärket till de som inte läser alternativ media.

https://www.youtube.com/watch?v=bNYg5_V0i_U
Kanske kom han direkt från samma hemvärnsmöte som Kasslern? Grym optik!
Senast redigerad av Alt-Kike 2018-04-28 kl. 17:18.
Citera
2018-04-28, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Nilsson
Det är bra att AfS inte har någon integrationspolitik.

https://twitter.com/gustavkassel/sta...80900690370561

Tänk hur enkla vissa saker egentligen är. Bra Gustav!

Men nu är det väl dags för lite hög energi? Vad blir nästa bomb?

Avsnitt 97 (Alternativ för Sverige) av "Grodan" har nu för övrigt över 8K downloads. Det är ungefär en fördubbling av vad man hade innan lanseringen av AfS. Men varför finns inte podden på Youtube?
Citera
2018-04-28, 18:18
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
Tänk hur enkla vissa saker egentligen är. Bra Gustav!

Men nu är det väl dags för lite hög energi? Vad blir nästa bomb?

Avsnitt 97 (Alternativ för Sverige) av "Grodan" har nu för övrigt över 8K downloads. Det är ungefär en fördubbling av vad man hade innan lanseringen av AfS. Men varför finns inte podden på Youtube?

Den låg på soundcloud förut men dom blev avstängda därifrån.

Minns inte om den låg på YouTube innan det och dom blev avstängda även därifrån eller om dom förstod redan innan dom började att det skulle bli avstängda så man började direkt på soundcloud istället.
Citera
2018-04-28, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alt-Kike
Kanske kom han direkt från samma hemvärnsmöte som Kasslern? Grym optik!

Haha, men va fan?! En sån där snubbe hittar man inte bara slumpmässigt på gatan. Om de hade kontaktat partiet så hade de ju inte skickat den här killen. Hur är det alltså möjligt att just en sån person råkar vara med i TV för att representera AfS? Är det en betald provokatör eller skådis? Vem har kamouflagejacka och byxor, i stan? Kamo från topp till tå och nån gräslig subkulturell hårdrockströja, kombinerat med grå skäggstubb och en ölmage som tv-kameran zoomade in på så att tittarna skulle få skratta lite.

Fake news eller peak bad optics på riktigt?
Citera
2018-04-28, 20:12
Medlem
Nu uppmärksammar Fria Tider Kasselstrands tweet med en artikel.

Citat:
Alternativ för Sverige har lanserat sig som ett återvandringsparti. Partiledaren Gustav Kasselstrand har tidigare sagt att man kommer skicka hem "minst hundratusentals" invandrare som bland annat fått uppehållstillstånd på felaktiga grunder.

Citat:
Detta som ett svar på att Sverigedemokraterna nu "vill införa ett helt paket med åtgärder för att stärka den generella sammanhållningen i Sverige", som det heter i SvD.

Mycket bra för AfS att synas genom en så stor kanal som Fria Tider!
Citera
2018-04-28, 20:18
Medlem
Från klarhet till klarhet. Min röst kommer att gå till AfS om de fortsätter i den här riktningen.
Citera
2018-04-28, 20:41
Medlem
Intressant att se hur opinionen svängt de senaste två åren bara i den närmaste bekantskapskretsen. Mina pensionerade föräldrar har i alla år röstat på sossarna, likaså deras bekanta - möjligen någon enstaka folkpartist i skaran men det talades det tyst om. Sossar hela bunten sedan urminnes tider.

Jag röstade själv SD 2014 men trodde att föräldrarna skulle förbli sossar till graven, icke då. För ca 1,5-2 år sedan förklarade min far att han och alla han känner (diverse 40-talist akademiker) kommer att rösta på SD. Inte för att de egentligen gillar partiet som sådant, snarast tvärtom, utan för att "det går inte att rösta på något annat, de andra partierna är ju galna". De är fullt medvetna om kostnaderna för invandringen, har läst Arnstberg och liknande och ser det tickande ekonomiska bomben. Förvånade mig lite eftersom jag undvikit att tala politik med honom pga hur folk brukar reagera när man nämner SD. Glädjande hur som helst.

Min mor levde länge i SVT:s världsbild, använder knappt internet och läste aldrig alternativa nyheter. För ett drygt år sedan tecknade jag en prenumeration på Nya Tider åt henne - det har blivit hennes nya favorittidning. Fjällen har fallit från hennes ögon och hon förklarar högt att hon ska rösta SD i nästa val, även när främmande människor i affärer (av någon anledning) frågar henne. Dito min moster.

Möjligen kan jag fullborda deras resa till Den Mörka Sidan (tm) och få dem att rösta AfS i september, det är ju trots allt mer än fyra månader kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in