2025-07-24, 20:17
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Ja.

MED är (liksom SD) ett sionistparti, oacceptabelt med tanke på Israels agerande i Gaza.

Töntparti som agerar töntmagnet (anti-vaxxare/el-allergiker/Swexit-dårar/anti-vindkraftsdårar, etc) dras till detta anti-nationella parti som är emot storskalig återvandring.

Hahaha, nej.

Du är en pellejöns.

Enligt Jeff Ahl som - enligt egna uppgifter - ska styra om Sveriges politik med hjälp av flera partier.

Du gör allt du kan för att sänka AfS, varför det om du är radikal nationalist och inte Pellejöns?

Du röstar ju enligt dig själv på Moderaterna, så varför skulle någon ta dig på allvar?

Du vill ha massinvandring, globohomo, EU, vaccintvång och vindkraft.
Citera
2025-07-24, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du röstar ju enligt dig själv på Moderaterna, så varför skulle någon ta dig på allvar?

Du vill ha massinvandring, globohomo, EU, vaccintvång och vindkraft.

Nyss skrev du att jag röstar på MED, så varför ska någon ta en mytoman som dig på allvar?

Åter till Ordningen:

AfS är det enda partiet som förordar storskalig återvandring, rätt eller fel "radikalnationalisten"?
Citera
2025-07-24, 20:26
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nyss skrev du att jag röstar på MED, så varför ska någon ta en mytoman som dig på allvar?

Så här skrev du först:

Citat:
Brukar säga att jag står MED nära och att jag hade röstat på dem om de var ett riksdagsparti (som de aldrig kommer att bli så därför kommer jag aldrig att rösta på dem), men det har infunnit sig en del frågor pga framför allt händelserna i MÖ (därav första frågan):

Är MED fortfarande lika stora Israel-rövslickare som SD, eller har de nyktrat till på senare tid?

Hur ser MED på EU numera?

Sedan skrev du detta:

Citat:
MED = blåsta borgare. MED är inget parti för mig. Jag är partilös och kommer att rösta med plånboken val 26 = på M.

Citat:
Åter till Ordningen:

AfS är det enda partiet som förordar storskalig återvandring, rätt eller fel "radikalnationalisten"?

Alternativ För Sverige vill INTE utvisa skötsamma invandrare!
(FB) Alternativ För Sverige vill INTE utvisa skötsamma invandrare!

Förresten, om du nu plötsligt gillar återvandring, varför talar du då illa om Jeff Ahl och hans projekt? Jeff Ahl är väl kungen av återvandring i Sverige eller?
Citera
2025-07-24, 20:32
Citat:
Så här skrev du först:

Sedan skrev du detta:

Förresten, om du nu plötsligt gillar återvandring, varför talar du då illa om Jeff Ahl och hans projekt? Jeff Ahl är väl kungen av återvandring i Sverige eller?

Min persona här på forumet är inte Topic.

Svara på frågan:

AfS är det enda partiet i Sverige som är för storskalig återvandring, ja eller nej "radikalnationalisten"?
Citera
2025-07-24, 20:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Min persona här på forumet är inte Topic.

Du är en moderat-väljare.

Citat:
Svara på frågan:

AfS är det enda partiet i Sverige som är för storskalig återvandring, ja eller nej "radikalnationalisten"?

Nej, Afs är inte det enda partiet som är för storskalig återvandring. Du gör samma fel om Afs som Anders Lindberg, Tobias Hübinette m.fl gör om SD. Enligt dessa är SD som KKK, enligt dig är Afs som KKK. Inget av partierna är som KKK.

Dessutom, Jeff Ahl och Heimr kommer vara mycket mer framgångsrik än Afs, eftersom Ahl och Heimr har kontakter med riksdagsmän i SD, vilket inte Afs har.
Citera
2025-07-24, 20:47
Citat:
Nej, Afs är inte det enda partiet som är för storskalig återvandring.

Vilket/vilka andra partier är för storskalig återvandring?

Citat:
Du gör samma fel om Afs som Anders Lindberg, Tobias Hübinette m.fl gör om SD. Enligt dessa är SD som KKK, enligt dig är Afs som KKK. Inget av partierna är som KKK.

Nonsens.

Citat:
Dessutom, Jeff Ahl och Heimr kommer vara mycket mer framgångsrik än Afs, eftersom Ahl och Heimr har kontakter med riksdagsmän i SD, vilket inte Afs har.

Är SD för storskalig återvandring "radikalnationalisten"?
Citera
2025-07-24, 22:34
Medlem
AfS kommer växa kraftigt i kyrkovalet, helt övertygad.

Inte en jävel går över till MED och knappast Elsa Widdings parti (vad det nu ens är).

Känner många som kommer rösta på AfS nu som tidigare inte gjort det.
Citera
2025-07-24, 23:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tebbu2
AfS kommer växa kraftigt i kyrkovalet, helt övertygad.

De kommer dock få under 2 procent.

Citat:
Inte en jävel går över till MED och knappast Elsa Widdings parti (vad det nu ens är).

Jag läser jämt kommentarer där folk skriver att de kommer gå till MED eller EW's parti. MED är trots allt mycket större än Afs.

Citat:
Känner många som kommer rösta på AfS nu som tidigare inte gjort det.

Anekdotisk bevisföring. Alla som röstar på MED säger också att de känner folk som röstar på MED.
Citera
2025-07-25, 00:40
Citat:
Nej, Afs är inte det enda partiet som är för storskalig återvandring. Du gör samma fel om Afs som Anders Lindberg, Tobias Hübinette m.fl gör om SD. Enligt dessa är SD som KKK, enligt dig är Afs som KKK. Inget av partierna är som KKK.

Citat:

Nonsens.

Är SD för storskalig återvandring "radikalnationalisten"?

Du svarade inte på dessa frågor.

Var det en lögn att det finns andra partier som är för storskalig invandring utöver AfS?

Är SD för storskalig återvandring?
Citera
2025-07-25, 04:11
Avstängd
Pungsvings avatar
Varför är det kontroversiellt att utvisa muslimer när dessa är ointegrerbara i ett västligt land? Som att bli förvånad när bonden motar ut hästen som kommit in i bostaden. Muslimer skapar ensamma de problem de vill fly ifrån.
Citera
2025-08-05, 21:00
Medlem
Citat:

NMR.
Citera
2025-08-05, 23:10
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Så här skrev du först:

Sedan skrev du detta:

Och varför i ...... skulle man börja med skötsamma invandrare. Det tar väl tid och kraft att börja utvisa kriminella och annat slödder. Se upp.

Den enda som konstant talar illa om folk och speciellt AFS är ju du. Kan du inte bara gå i säng nu. Klockan är mycket.

/ Ingrid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in