Citat:
Ursprungligen postat av
ludde9601
Var han lycklig? Hade han en psykisk ohälsa som var dalar och höjder enbart? Hur kan du påstå att han var en lycklig man? Du kanske ska läsa på om psykisk ohälsa? Eller så vill du leva i illusionen att han var en lycklig man för att det skulle jag också anse vara en trevlig dröm.
Varför vill du se det från en annan synvinkel? En annan synvinkel för diskussionens skull endast? Verkar väldigt dumt. Det är inga som hatar hans bryshes här, vad många ställer sig emot är att ingen hade ballar nog att reagera som en riktigt brysch för en brysch i nöd. Kolla snubbarnas instagramflow, sååå himla pinsamt vilka lekar de leker...
Jag tror inga hatar entouraget. Hur kan man hata någon man inte känner? Däremot kan man hata bristen på agerande eller snarare den falska fasaden. Alla sörjer Tim....
Om du läser det jag skrev igen så skrev jag aldrig att han var lycklig. Bara att det är en markant skillnad på ens toppar och dalar med psykisk ohälsa. Toppar och dalar som vilka vi alla har men är något helt annat för en med psykisk ohälsa. Jag valde specifikt att inte skriva något om just Tim då jag inte vet om hur han haft det men bara kan föreställa mig av de lilla av hans liv man sett på dokumentärer om honom och som gått ut från familj och han själv.
Så än en gång, jag skrev aldrig att just han var lycklig.
Varför inte se det från en annan synvinkel? Det är uppenbarligen ett forum där alla delar sina tankar, känslor och inputs kring detta och dessa var mina
Men det jag än en gång menar är, vad vet vi om vad de har gjort och inte?