Citat:
Ursprungligen postat av
EffinEjit
Vilken värdelös jämförelse. Kalle tjänar multum på att kränga skit, Gunnar kränger också skit men ingen vill köpa så Gunnar sitter på Flashback och gnäller på Kalle.
Det är en bra metafor och jämförelse. Säger allt om dagens unga generation. Men jag skulle aldrig klandra de unga för deras brist på kunskaper och mänskliga och kulturella dekadens. De är tyvärr barn av vår dåliga tid.
Tänk Spice Girls alla här inne, när ni upphausar denna Avicii. Spice Girls var mycket större enligt mainstreamtänkare under 90-talet än denna DJ. En skitgrupp som av media och den stora massa av idioter, ansågs vara en unik grupp: störst genom tiderna i sin genrer. Vem idag lyssnar på Spice Girls? jag vågar påstå att ingen gör det. Det var skräp då och det är skräp nu. Avicii är ännu värre och inte ens på samma nivå som Spice Girls var då när det begavs.
Jag är ingen fan precis av Beatles t.ex., men jag vet mycket väl att de vara musikaliska genier som producerade kvalitet. John Lennon var outstanding. Så kritiken mot denna DJ, Avicii och liknande patetiska Disney- och Bianca Ingrosso-typer är befogad när det kommer till bristen på kvalitet och talang. Oljud och skräp.
Titta bara hur unga dansar idag. De kan inte ens dansa. Folk födda på 50-, 60.- 70- och 80-talet kunde i alla fall dansa med rytmiska takter. Idioterna idag står och hoppar bara till skitmusik.