Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ett fantastiskt rimligt inlägg som alla bör läsa. I love you!
Antingen har det betalats vitt eller svart. Om det är svart är det ingen större grej ändå, folk gör så hela tiden med sina sommarhus. Att det sen är Akilov som penslat huset är bara otur så här i efterhand.
85.000 kr under 1,5 månad för svartjobb med pensel? Och varför skulle Özz pappa vara med och betala? Nujens enda chans till upprättelse vore en grundlig polis- och skatteutredning.
Citera
2018-04-25, 23:46
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Ursäkta mig, jag skriver efter nyttighet. Det Özz säger till Janne om att han ringt upp en 10- åring är inte acceptabelt.

Janne J ringde svågern på svågerns telefon och svågerns barn svarade. Det försöker hycklaren Nujen få till att Janne J ringer och trakasserar 10-åringar.

Visar vilken jävla hycklare Nujen är. Jag blir spyfärdig.
Citera
Medlem
HC47s avatar
Älskar det faktum att han själv lägger upp ett oklippt klipp på intervjun på Youtube, och tycks tro att folk då ska ställa sig på hans sida. Allt klippet gör är att ytterligare visa vilket rövhål han är. Så jävla arrogant. Han tror verkligen att han är så jäääävla stor och betydelsefull att Janne vill göra det till sitt livsverk att sänka honom.

https://www.youtube.com/watch?v=G5qru1cnIwo
Citera
Medlem
HannaBallis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Missade det sista på UG 25/4 och trodde JJ var slut, men extramaterialet visade vilket as Nujjen är och att idioten lägger upp det själv är ju bara bonus.
Tack Janne Josefsson. Du är ta mej fan bäst!!
Citera
2018-04-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dykaren-
Hur kan man betala eller fakturera en person som har ett utvisningsbeslut eller inte är svensk medborgare? Kan en sådan person skatta i Sverige?

Janne J drog ner byxorna på i stort sett hela svenska systemet, allt ifrån Migrationsverket, Skatteverket, Polisen, Scandic Hotel, familjen Nujen, efter JJ's magnefika avslöjanden borde hela denna soppa djupgranskas av åklagare. Värre än en bananrepublik må jag säga...

Nu handlar denna tråd inte om Uppdrag Granskning av mördarterroristen utan spinnoff'en med Nujens svarta affärer, maken till motbjudande människa den där Özz har jag nog aldrig skådat, heder åt Josefsson, du är bäst!!!
Citera
2018-04-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Älskar det faktum att han själv lägger upp ett oklippt klipp på intervjun på Youtube, och tycks tro att folk då ska ställa sig på hans sida. Allt klippet gör är att ytterligare visa vilket rövhål han är. Så jävla arrogant. Han tror verkligen att han är så jäääävla stor och betydelsefull att Janne vill göra det till sitt livsverk att sänka honom.

https://www.youtube.com/watch?v=G5qru1cnIwo

Kom ihåg att ladda ner folk, för den ryker nog snabbt

Förövrigt grym utgång det här blev för JJ.
Citera
2018-04-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Detta är det roligaste Den håriga kurden någonsin gjort... haha.

Det har du helt rätt i.

Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Efter att ha sett Özz angrepp på JJ så undrar man ju hur i hela friden han självmant kan lägga upp klippet. Jag kan bara se två anledningar. Den ena är att han har en helt annan verklighetsuppfattning än mig när det gäller hur en person bör bete sig.

Den andra anledningen kan vara att han misstänkte att JJ hade rejält med fakta som helt enkelt inte fick komma fram. Nu ser han det här som en seger där han aldrig blir överbevisad. Kanske var det så att det kunde slutat med att JJ målat in honom i ett hörn om han faktiskt börjat svara på frågor?

Det är min gissning.

Citat:
Du fattar fortfarande inte. Min bedömning handlade om vad redaktionen kunde göra av intervjun, inte mycket visar det sig iom att Özz beter sig som ett barn.
Tveksamt om det lilla som kom med hade varit med om inte Özz lagt ut sitt klipp? Kändes som en lavett i uppfostringssyfte snarare än som en del av programmets manus.

Nej, att Özz är en värdelös komiker med problem att få ihop tankesynapserna har jag vetat sen han dök upp. Har tom nämnt att han är värdelös här på FB.
(FB) Expressen: Järvhedens raplåt får beröm på Avpixlat

Två bollar i luften vettu. Man kan tycka att en kurd är värdelös utan att ha SD 2018 skrivet i pannan.

Jag är bekant med synapser, men vad är tankesynapser?

Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Han Özz verkar ju ha lika mycket ryggrad som ett ostron som GW hade sagt.

Förmodligen har UG mer att komma med men väntar på att Özz skall börja ösa ur sig massa sådant här så han skjuter sig själv i foten några gånger, brukar vara more to come när JJ bara sitter tyst.

Blir det en del 2 på UG, eller kommer JJ köra uppföljning i annan regi?

Citat:
Ett fantastiskt rimligt inlägg som alla bör läsa. I love you!
Antingen har det betalats vitt eller svart. Om det är svart är det ingen större grej ändå, folk gör så hela tiden med sina sommarhus. Att det sen är Akilov som penslat huset är bara otur så här i efterhand.

85000 svart är rätt mycket pengar. Till det kommer skatt, soc. avgifter och 40% straffskatt. Dessutom, om man betalar en "städare" 85000, vad är då oddsen för att det finns mer svarta utbetalningar?
Citera
2018-04-25, 23:52
Medlem
banzaipirates avatar
"Nu är din tid slut" och en klapp på axeln. Känns en smula obehagligt. Men jag förstår inte hur Özz tänker. Är inte insatt i historien bakom, men om det bara handlar om svartjobb så kan jag inte förstå att han raserar sin karriär för att försvara det. Hade han haft något vett i skallen borde han erkänna att jag gjorde fel. Vi är människor. Det blir fel ibland men då rättar man till. Det förstår vi människor men vi gillar inte folk som medvetet knullar oss.
Citera
2018-04-25, 23:53
Medlem
MC-Uddevallas avatar
Videon av UG:s program som Özz la ut på Youtube ( (FB) Familjen Nujens penningtransaktioner med Rakhmat Akilov (utbrutet)) hade nyss 215 tummen ner och 22 tummen upp ()...

En på Twitter (+ kommentar) sa det bra för en stund sedan:
Citat:
Svar till @ozznujen
Något av det mest surrealistiska på länge. DU sitter i en 20 minuter lång ”intervju” och gör bort dig fullkomligt, och sen är det du själv som sprider klippet vidare?!

Kommentar till ovan
Sjukt kul att han inte förstår det själv. 😂😂😂
Citera
2018-04-25, 23:54
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Kolla 13:35 i klippet och framåt ...

Hur fanken klarade du att titta så länge utan att få spader? Efter 1 min var ju Özz färdig. Sedan satt han bara och upprepade sig i ett allt mer uppskruvat och aggressivt tempo. Jag klarade typ 7 min och då hade det redan varit ren parodi i minst 5.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Jag tror den lilla skrikiga apan är skyldig till något långt värre än svartjobb. Han är ju helt livrädd i denna interjuven, fan hade varit nice o veta vad det är för affärerer terroristen och "komikern" hade ihop egentligen.

Kan det vart så att de smugglade hit folk. Terroristen sysslade med falska uppehållstillstånd har det stått tidigare. Sen hade han gjort flera resor sas det i programmet.
Ja nåt mysko måste det vara.
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
85.000 kr under 1,5 månad för svartjobb med pensel? Och varför skulle Özz pappa vara med och betala? Nujens enda chans till upprättelse vore en grundlig polis- och skatteutredning.

Mycket möjligt. Det jag ville peka på är att Özz rimligtvis kunnat sköta intervjun bättre genom att pudla lite istället för att bete sig som en idiot. Lite svartjobb är inte hela världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in