Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 19:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kprea
Har ni hört talas om teaser, cliffhanger? Hela upplägget i intervjun talar sitt tydliga språk.. Det kommer mera!

Men har inte Janne slutat på SVT nu?

Det kan vara så att detta var bara en del del som var relevant för programmet om Akilov. Kanske gör de en separat grej bara om familjen Nujen?
Citera
2018-04-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Citat:
- Renoveringen har alltså skett på ditt hus?

- Ja, men vad har det med mig att göra, JANNE JOSEFSSON?

Quote of the year 😁

"IQ fiskmås" var det första tanken jag fick.
Citera
2018-04-26, 19:07
Medlem
MC-Uddevallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Hahahaha Özz och Debbie har väl själva lagt in kommentarerna HAHAHA obetalbart!!!!
Ja, om inte annat har de valt att dessa - cirka 17 bara totalt - ska vara där. Blir direkt oseriöst och galet löjligt då man samtidigt ser vad som sker på Twitter efter Özz tweet. På det han skrev i går när han länkade till Youtube är det just nu 355 kommentarer varav de flesta ifrågasätter honom ganska starkt (de riggade rövhårsslickarna han har på FB är egentligen helt borta).
Megauppblåste Özz och hans lilla utvalda/konstruerade Özz-läger på Facebook sätter bara tragikomiske Nujen i dålig dager.
Citera
2018-04-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Citerar mig själv. Hade fel, vilket jag är glad för.

Otroligt klantigt av Özz, han hade flera månader på sig att bearbeta eländet och skademinimera.
Snyggt skött så hade han framstått som i bästa fall vårdslös i affärer och i sämsta fall som en hycklare.

Nu avslöjar han att han inte bara är en hycklande skattefifflare som utnyttjar papperslösa, dessutom visar han vilken aggressiv och dryg person han är.
Han är dessutom en klar rasist, som hatar svenskar. detta har han gett uttryck för många gånger.
Citera
2018-04-26, 19:11
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Man vet aldrig hur journalister klipper, så i hans situation hade jag också varit paranoid.

Härskartekniker:
* stirra honom i ögonen med svagt leende, inget som var tänkt att uppfattas som vänligt.
* Fråga Ö om han sminkade sig för detta, inget som han var intresserad av att veta.

JJ ville få honom ur balans före intervjun med de knepen.
Knep? Han frågade helt rimligt ifall Özz sminkat sig inför en enkel intervju som mer gick ut på att ifrågasätta Özz uttalade totala ovetskap om sina egna affärer. Det gör man inte vanligtvis nämligen. Man tar heller inte vanligtvis med sig en egen kameraman, och jag tror gliringen var mer riktad åt det hållet.
Resten är historia. Om Özz och hans supporters tycker Özz var bra, så säger det allt.
Citera
2018-04-26, 19:12
Medlem
113 likes -2000 dislikes Youtube.
Citera
2018-04-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Ja och så har JJ högre IQ än Özz......något som Özz och du säkert ser som en härskarteknik.......
Nej

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Jag tror dom etablerade en dålig kontakt redan innan därav den stela stämningen.
Ja det kan inte ha varit något kramkalas.

Jag lägger ingen värdering i JJ's sätt, bara berättar vad jag observerar.
Citera
2018-04-26, 19:20
Medlem
cannabinols avatar
Någon som kan klistra in betal artikeln från nyheter idag med JJ?
Citera
2018-04-26, 19:23
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Ganska tydligt att offentliga moralpredikare inte sällan har en del lik i garderoben. Özz insats ställde honom knappast i bättre dager. Ganska uppenbart att han ljuger.
Citera
2018-04-26, 19:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Har inte haft tid att titta på klippet p.g.a. arbete, Robinson, CL, m.m. men jag tror jag blir galen. Det här är fan det värsta babbe beteende jag varit med om och då har jag ändå varit med om mycket som boende kring Järvafältet i över 15 år. 7:57 och jag måste gå och ta en grogg. Tvi vale för den där bergsturken!
Citera
2018-04-26, 19:26
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
113 likes -2000 dislikes Youtube.

Denna likes-/dislikes-metrik på sociala medier har alltid varit problematisk i mina ögon. Vad menas egentligen med att någon markerar "like" på Özz videoklipp? Att man är en Özz-supporter i ur och skur varenda dag till sin död eller att man bara tycker att det var bra gjort av Özz att ladda upp klippet? Eller kanske man tycker att det var en välgjord inspelning, rent tekniskt.

Vad betyder i nästa fall en "dislike" på Özz videoklipp? Att man inte håller med Özz om det han säger i klippet eller i något annat sammanhang? Likaledes kanske man tyckte att ljussättning, ljudupptagning och allmän klippning var bristfällig och därför markerade man "dislike".

Som jag ser det är likes-dislikes-betygen föremål för väldigt mycket egen bias. Med andra ord, det är ett dåligt sätt att bedöma huruvida materialet höll hög kvalitet, eftersom man inte känner till kontexten som markerarna var och en utgår från.
Citera
2018-04-26, 19:28
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Undrar varför han inaktiverat kommentarer för videoklippet? Vad är han rädd för? (och med videoklippet menar jag givetvis de där han filmat Janne)

Det krävs ju inte mycket för att förstå att vår "folkkära" Özz är skyldig till detta. Han kände säkerligen till precis allt. Han trodde väl aldrig att terroristen skulle åka dit och bli granskad. Varför inte bara krypa till korset och erkänna allt?
Sen måste jag tillägga att det där "leendet" han har på sitt fejs hela tiden bara är vidrigt.
Samma leende som man får av en arabisk gatusäljare - "special price just for you".
Senast redigerad av vallero 2018-04-26 kl. 19:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in