2018-04-25, 21:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Fatta att Jan(enligt honom själv i alla fall) håller föreläsningar!

Det stämmer. Det är var en sådan han höll för lag nord om sin egen förträfflighet.
2018-04-25, 21:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Ja det tror jag med. Han kallar fram Robban.

Han kanske måste bryta tävlingen p.g.a armskadan. Kan ju också vara familjeskäl, vilket inte är så ovanligt i sådana här tävlingar.

Ni kanske minns Manne i Farmen 2018.
2018-04-25, 21:49
Medlem
Verkar som att Jan nu har gjort sitt Instagramkonto privat. Just när spekulationerna kring honom tilltagit här i tråden. Hur ska man tolka detta?
2018-04-25, 21:54
Medlem
Steinarrs avatar
Jag är inte så säker på att Jan är seriös. Med tanke på hur mycket det är som redan är regisserat så skulle inte jag bli så värst förvånad om det visar sig att Jan är ett troll på order av TV4.

Tittade ni på Farmen? Robban och Stefan hatade varandra i programmet och kunde knappt sitta i samma rum samtidigt.

Ett halvår senare så visar det sig att dom är dödspolare.

Samma sak med Desiree och Nick. Desiree hatade Nick i programmet och nu så gillar hon varenda jävla grej som han lägger ut på instagram samt slänger in ett par hjärtan lite här och där.

Det är detta som är så tråkigt med TV nu för tiden. Nästan allting är regisserat för att man tror att det blir bättre TV, när det är helt tvärtom.

Iaf för oss som förstår att det mesta är regisserat.
2018-04-25, 21:54
Medlem
Det var väl ändå Henke som kallades fram? Hur som helst. Kan ju handla om vad som helst.
2018-04-25, 21:58
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
I snuttarna inför morgondagens program så ber Anders att Henrik eller var det Robban ska komma till honom. Jag kan ha fel men det verkar som att det ska innebära något negativt besked som Anders lämnar.

Någon mer som uppfattade situationen så?

Är det inte Nord som sitter på den där vandringspokalen då? Den som gav fördel i Robinsontävling. Eller fick man bara utnyttja den en gång var. Minns inte riktigt hur det var med den.

En annan sak jag tänkte på, är inte Nord två fler än vad syd är? Då innebär väl det isf att två st får stå över denna tävlingen.
Undrar vilka...
2018-04-25, 22:00
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag är inte så säker på att Jan är seriös. Med tanke på hur mycket det är som redan är regisserat så skulle inte jag bli så värst förvånad om det visar sig att Jan är ett troll på order av TV4.

Tittade ni på Farmen? Robban och Stefan hatade varandra i programmet och kunde knappt sitta i samma rum samtidigt.

Ett halvår senare så visar det sig att dom är dödspolare.

Samma sak med Desiree och Nick. Desiree hatade Nick i programmet och nu så gillar hon varenda jävla grej som han lägger ut på instagram samt slänger in ett par hjärtan lite här och där.

Det är detta som är så tråkigt med TV nu för tiden. Nästan allting är regisserat för att man tror att det blir bättre TV, när det är helt tvärtom.

Iaf för oss som förstår att det mesta är regisserat.
Jag är till 90% säker på att han är inhyrd skådis. Jag kollar iaf på honom med den inställningen. Blir förbannat mkt roligare o mer logiskt då.
2018-04-25, 22:00
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Är det inte Nord som sitter på den där vandringspokalen då? Den som gav fördel i Robinsontävling. Eller fick man bara utnyttja den en gång var. Minns inte riktigt hur det var med den.

En annan sak jag tänkte på, är inte Nord två fler än vad syd är? Då innebär väl det isf att två st får stå över denna tävlingen.
Undrar vilka...

jag tror de använde den för ta bort Pascal för några veckor sen osäker på om andra laget använde detta förra veckan.

Gött att alla som byte lag är immuna. skulle vara kul och se va som händer om Pappskallens lag förlorar.
2018-04-25, 22:02
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AguaDeTuMadre
Verkar som att Jan nu har gjort sitt Instagramkonto privat. Just när spekulationerna kring honom tilltagit här i tråden. Hur ska man tolka detta?

gjorde säkert detta om han får negativa kommentarer på sin instagram.
2018-04-25, 22:04
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag tror de använde den för ta bort Pascal för några veckor sen osäker på om andra laget använde detta förra veckan.

Gött att alla som byte lag är immuna. skulle vara kul och se va som händer om Pappskallens lag förlorar.
Min gissning är att Pascal ryker och det blir tjejgänget kvar.
2018-04-25, 22:06
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Min gissning är att Pascal ryker och det blir tjejgänget kvar.

vete fan tror att Diarre suger Pascals kuk så mycket hon vänder ryggen emot Victoria.

dock avgör lina & ida detta. tror de iallafall tänker de måste vinna tävlingar och har då kvar Pascal & knulldockan.
2018-04-25, 22:10
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Skulle de tänka på att vinna tävlingar borde ju Victoria ligga sämst till.

ja och tror Diarre eller va hon heter kan offra viktoria för Pascal.

i andra laget borde Lillemor eller Johan ligga dåligt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in