Tänk er att sova på en öde ö i flera veckor bredvid okända människor med kameror i ansiktet dygnet runt. Näringsbristen är sedan länge ett faktum. En morgon, när du äntligen lyckats somna gott, hör du ett rop. "Wohooo, vi har fått breveeee". Du tittar upp, och ser ett hoppande, euforiskt skelett i kalsonger. Hur jävla mordisk blir man inte då?
Jag börjar verkligen gilla Jan, för övrigt. Han är ju helt underbar! Det behövs en komiker i den så uselt regisserade säsongen. Om Lillemor och Johaneeeh bytt istället för två sympatiska lagspelare i Ida och Lina hade det ju på en gång varit en tävling mellan sympatiska och osympatiska. Nu finns åtminstone två riktigt sköna människor i Syd.
Immunitetsamuletterna delas ut för ofta, men nu blev jag för en gångs skull glad. Detta (eller "detta här" som Pascal skulle sagt) innebär att någon i feministmaffian åker ut i nästa öråd. Är det inte ganska givet att Victoria ryker med andra ord? Hejar stenhårt på lag Nord i veckan i så fall! Bra för Rick också. Han förtjänar chansen i ett bra lag.
Citat:
Ursprungligen postat av
OberynMartell
Första gången jag sett Robban garva när Janne drog sin cv.

Haha, han tände verkligen till av kaffet. Tråkigt med muskeln. Han kommer åka ut på grund av den. Annars hade han varit en favorit hos mig. Skön kille. Han och Henrik är ju två av de få som faktiskt får bra PR av att vara med i Robinson.
Citat:
Ursprungligen postat av
KrossedOut
Det här var ju det bästa som kunde hända! Vid lag syds nästa örråd kommer ju en av paktens medlemmar ryka. Dessie & Viktoria kommer inte rösta på varandra, inte heller Pascal & Nicoline. Vem lyckas bäst med att fjäska för dissidenterna?
Underbart! Bara att heja på Nord, även om TV4 nog ser till så att Syd vinner nu. I Syd borde Victoria åka ut härnäst. Pascal och Nicoline är de enda som alltid (fram till sammanslagningen) håller ihop. Diarré är för falsk för att ens försöka rädda Victoria, och Victoria själv är vidrig nog för att inte kunna skaffa nya kompisar. Vad händer om det blir oavgjort i ett öråd? Känns inte alls omöjligt att det blir helt lika mellan Victoria och Nicoline om Syd förlorar.