2018-04-26, 21:39
Medlem
BreEEeevs avatar
Tror det kommer stå mellan Pappskall och knulldockan om vem som åker ut. Är de smarta tar de ut Pappskall. Blir han immun får de ta knulldockan.
Knulldockan och Pappskall kommer aldrig rösta på varandra så den pakten måste brytas.
2018-04-26, 21:42
Medlem
Viktoria och Dessie är ju tajta, en pakt i pakten, det har framkommit flera gånger. Dem kommer väl helt enkelt snacka ihop sig med Ida och Lina. Ida och Dessie har även en gemensam länk i DK, vilket kan bli en stark pakt vid sammanslagningen. Nicoline ryker om hon inte blir immun.

Sån sjuk kontrast med ledaregenskaperna vi får se hos Pascal respektive Henke. Minns i början när Anders frågade Henke om han verkligen var en bra ledare, med tanke på hur det gick för Nord i de första tävlingarna, på vilket Henke konstaterade kort "Det kanske jag inte är då". Pascal skulle svarat att hans lagkamrater saknade positivitet och mindset.
2018-04-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Har det hänt något med Ricks knä?
x antal knäoperationer plus att han pajade ett korsband några veckor före Robinson
Medlem
Dagens avsnitt var hur rolig som helst. Satt och skrattade i soffan så tårarna rann. Pappskalle vilket uppblåst ego ”jag bär mitt lag” - Jo ner i källaren

Robban <3 <3 <3
Hoppas han får en ny chans om det förmodan blir ett nytt Robinson nästa säsong!
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Jag hade jublat och skuttat runt som en fjortis i rosa kanintofflor om Syd förlorat imorgon.

Gjorde du det?
2018-04-26, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
På vilket sätt skulle stuntmannen dö enligt läkaren ifall han inte hade fått avbryta tävlingen,
nån slags djungelinfektion? som ska leta sin innanför bandaget

Ja han ramla bara en gång
var det någon som sa att han kunde dö? Missade jag i så fall.
2018-04-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nicoline är ju helt slut i huvudet. "Vi båda presterade bäst idag" till Pascal.
Haha, noll självinsikt.
Helt otroligt , hennes grävinsats var långt ifrån bäst
2018-04-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Exakt! I Henriks lag blir alla lite bättre.

I pascals låg blir pascal bättre och bättre och alla andra sämre.

"Jag bär hela laget"
Går ju jättebra för honom ))))
2018-04-26, 21:59
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Gjorde du det?

Självklart! Det var ju det bästa. Jag njöt av Syds förlust och smuttade på lite cognac, efter dansen i rosa kanintofflor 😂😂😂😂
2018-04-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AguaDeTuMadre
Sån sjuk kontrast med ledaregenskaperna vi får se hos Pascal respektive Henke. Minns i början när Anders frågade Henke om han verkligen var en bra ledare, med tanke på hur det gick för Nord i de första tävlingarna, på vilket Henke konstaterade kort "Det kanske jag inte är då". Pascal skulle svarat att hans lagkamrater saknade positivitet och mindset.

Henrik är ledare och Pascal är chef. Anledningen till att det gick så bra för syd i början kanske var att alla fortfarande var mätta och hade energi. Det var lätt att plocka ut max ur laget. När det sedan blev lite jobbigare så funkar lag nords lagmoral och positiva energi klart bättre än Syds destruktiva mobbning.
Att lag syd sedan medvetet skjuter sig själva i foten för att Chefen har sand i vaginan och vägrar låta någon vara kvar som skulle kunna slå honom har ju ödelagt laget totalt.

Undrar om Nord får någon ersättare för Robban? Låter orimligt att laget bara ska decimeras pga en olycklig skada. Tänk om den förste utröstade kommer tillbaka
Lillemor skulle ju skita tegelsten om hon såg honom komma tillbaka fet och välnärd en månad senare.

Immunitetsamuletterna som de nya medlemmarna fått borde bara gälla till nästa öråd. Oavsett om laget är med i det örådet eller inte. Bara som en buffert för att nykomlingar ska få komma in i gruppen.
2018-04-26, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
var det någon som sa att han kunde dö? Missade jag i så fall.

Var ingen som sa att han kunde dö. Däremot skulle det vara skadligt för armens läkning om han inte avbröt.
2018-04-26, 22:05
Medlem
jay.simpsons avatar
Lol lag nord vinner tävlingarna tack vare lagandan Henke och Robert lyfter laget.

När Lillemor insåg att laget bör peppa Jan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in