2018-04-25, 21:16
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Haha, ja han kanske kan dra igång några workshops tidigt på morgonen där han berättar om sig själv. Det får nog kämparglöden att bli ett inferno
Skulle han göra det skulle han iallafall inte vara sämst på en mindsetworkshop på den ön. Det torde ju vara det självgoda, självutnämnda allsmäktiga perfekta exemplaret av homosapiens som någonsin vandrat på planeten Tellus. Ironiskt nog så är det också den enda stollen på ön som försöker ta betalt för det.

Hoppas innerligt att syd gör sin paradsak imorgon och förlorar återigen. Då ryker en av den hjärndöda knulldockan, afghanknullaren, Dessi eller Sveriges rövhål nummer ett.
Senast redigerad av Titanicsurvivor 2018-04-25 kl. 21:22.
2018-04-25, 21:18
Medlem
Steinarrs avatar
Klart att lag syd vinner imorgon.

Finns inte en jävla chans att lag nord vinner. Nu förstår man varför Marie inte såg så nöjd ut när hon såg Jan med en immunitet.

Om inte Marie vinner immunitetstävlingen så är det hon som åker.
2018-04-25, 21:18
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag vill helst inte reta upp dig så vi försöker lägga ned samtalsämnet, men all som sett Robinson Fiji, 2018 borde förstå att undvika honom som PT.......
Och alla andra kan googla honom och få reda på vilket psykfall det är. Det är nog inte som i det gamla talesättet: all publicitet är bra publicitet. Är man ett rövhål publikt så är det good bye.
2018-04-25, 21:20
Medlem
Hunden007s avatar
bara jag som vill ha att Jan skall vinna nästa tävling?

sen så verkade de två tjejerna Lina & Ida ha ett udda förhållande med gubbarna i andra laget.
2018-04-25, 21:23
Medlem
rikastistorstans avatar
Om syd förlorar nu så upplöses ju pakten i alla fall. Har dock svårt att se hur dom skall lyckas förlora mot Jans lag. Fan att Jan fick en immunitet. Jag klarar inte av att se hans sociala tafflighet längre. Det har gått så långt att jag byter flik på webbläsaren varje gång han är i bild. Det är för jobbigt att titta på. Tror fortfarande att det är 50/50 att han är en mullvad/skådespelare dock.
2018-04-25, 21:29
Medlem
Katzyns avatar
Alltså jag tyckte Syd var elaka mot Jan, men med facit i hand gjorde de bäst i att trycka ner honom mentalt direkt. Jag hade nog på allvar bankat in hjärnan på honom med närmsta tillhygge om jag var tvungen att sitta hungrig, trött och less och lyssna på hans utläggningar om hur framgångsrik, stark och socialt kompetent han är. Om Jan kan leva på att ge workshops i hur man tas med människor, finns det i alla fall en backupplan för oss alla att falla tillbaka på i livet...

Tycker synd om Rick som klumpas ihop med denna individ, trots att de nog har mycket lite gemensamt. Marie gjorde iaf en enastående insats i att dribbla bort hans sanslöst efterblivna frågor om immuniteten. Man förstår varför hon är VD.
2018-04-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
.

Å andra sidan trodde åtminstone jag att Syd skulle vinna redan förra veckan. Så allt kan hända. Men visst att vinna med Jan i laget så krävs det i närmaste ett mirakel.
2018-04-25, 21:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Finns inte en jävla chans att lag nord vinner. Nu förstår man varför Marie inte såg så nöjd ut när hon såg Jan med en immunitet.

Om inte Marie vinner immunitetstävlingen så är det hon som åker.

Det är väl inte säkert? Glöm inte att både Lillemor och Johan samt de två nya också har röster. Johan och Lillemor vill inte rösta ut Marie, hon är deras tredje hjul. Rick och Jan har heller inte solklara skäl att välja just Marie. Om Jan inte varit så efterbliven kunde han ha upptäckt att både Robban och DK hånskrattar åt honom hela tiden. Men tyvärr tror jag snarast att det är DK som hänger löst.
2018-04-25, 21:33
Medlem
bagarn29s avatar
I snuttarna inför morgondagens program så ber Anders att Henrik eller var det Robban ska komma till honom. Jag kan ha fel men det verkar som att det ska innebära något negativt besked som Anders lämnar.

Någon mer som uppfattade situationen så?
2018-04-25, 21:38
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Archibald10
Hur många är immuna i lag nord egentligen?
När de hamnar i öråd går det bara att rösta på Anders...
2018-04-25, 21:39
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
I snuttarna inför morgondagens program så ber Anders att Henrik eller var det Robban ska komma till honom. Jag kan ha fel men det verkar som att det ska innebära något negativt besked som Anders lämnar.

Någon mer som uppfattade situationen så?

Ja det tror jag med. Han kallar fram Robban.
2018-04-25, 21:40
Medlem
Fatta att Jan(enligt honom själv i alla fall) håller föreläsningar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in